Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Hmm.. volgens mij mag je gewoon eten en drinken..Inleiden kan zo 2 dagen duren..

2. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Dan is eten en drinken wel fijn ja :)

3. Kylie1986

4. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Dames....

even ego.. (sorry hoor..)

Heb pijn.... naja.. pijn?? Ik weet niet hoe ik t moet noemen.. Het is een soort buikkramp maar dan in m'n onderrug.. komt even opzetten en zwakt daarna weer af.. zo rond de 45 seconden.. Regelmaat?? hmmm zo elke 5 tot 7 minuten. Tis niet dat ik krom sta van de pijn maar lekker is t niet...

5. Kylie1986

Spannend Sappie!

Hier behalve een drukke beeb, niets bijzonders..

Ik ga me wassen en zo, en dan mn moeder vervelen haha

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lionne, spannend! Denk dat er dan geen acute zw. Vergiftiging is waardoor kindje nu moet komen maar dat het dus wel mooi is als kindje komt. Dus morgen wordt jullie grote dag! Hoop dat het ook fijn zal gaan!
    Ben benieuwd wat ze je nu vertellen

Sappie, doordat het opzwelt en weer weggaat lijkt het voor mij toch op lichte weeën. Misschien ff onder douche gaan, als het dan weggaat is het vals alarm. Anders zou ik toch ff vk bellen

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @CN. Ow sorry lees pas net je vraag. Zo te lezen is het gewoon doorgezet bij je dus totaal anders als hier. Ik had maar een paar weeen spontaan gehad nadat ik golfjes vruchtwater was verloren en toen stopte het en moest ik worden ingeleid. Dat werkte niet (kort gezegd ben ik de week erna pas weer ingeleid en bevallen)

Thanks Joekie. Wil dr niet eens meer aan terug denken die bevalling en de weg ernaartoe. Vertel ook alleen de korte versie aan bekenden en dan zitten ze al met open mond te luisteren.

@Hier. Alles okay:) mama zijn is geweldig! (en druk) ik lees mee maar op alles reageren kan ik niet meer bijbenen.
    groetjes!

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ben benieuwd hoe het met cn is , zou ze haar meisje al in haar armen hebben?

Bijntje, fijn dat je al thuis bent. Show je snel een foto? En hoe gaat het met jou? Lijkt me heftig allemaal

9. Porsche

Porsche Niet meer actief

Lionne, inleiden kan heel heftig zijn ... Ik heb er ook 2 dagen Ov.er gedaan als je lichaam er nog niet klaar voor in duurt het best lang..
    Hou daar rekening mee ik weet nog hoe teleurgesteld ik di was dat er nix gebeurde behalve pijnlijke harde buiken!
    Je mag zeker eten en drinken!
    Heel veel succes en toi toi toi

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi mijn meisje is vandaag 1 maand, 1 week en 1 dag oud!

Wat gaat het toch snel!!!!

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pfff leonie, ik heb er al moeite mee dat ze 1 week was ...

12. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Net onder de douche geweest.. Gaat niet weg.. Wordt nu wel pijnlijker.. Nu elke 5 minuten n dan zo'n 50 sec lang..
    Hmm kzou eigenlijk vanavond gaan eten bij de Argentijn maar ik heb zo'n voorgevoel dat dat niet doorgaat..

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Als ik dat zo lees sappie denk ik dat ook niet!! Spannend

14. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Succes voor de puffende meiden.
    Sta er versteld van dat jullie midden in de nacht tussen het slapen, puffen en voeden door hier nog komen melden hoe het gaat.
    Maar dat zal vast komen doordat ik geen mobiel internet heb.

Maar mijn wekker gaat voor een luier en flesje en dan wil ik zsm weer verder slapen. En jullie posten hier gewoon nog hoe het gaat.
    Moet er wel om lachen.

Sappie klinkt als rugweeen, succes kunnen best pijnlijk zijn. beide keren alleen rugweeen gehad

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

Boefjes mama als ik geen internet op mijn telefoon had, had ik hoogst waarschijnlijk niet eens met jullie mee kunnen kletsen!
    Nu ligt alles op 1 oor behalve de oudste die is igam olgam aant kijken!!

16. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    De iPad gaat mee naar boven en als ik niet iets ga lezen tijdens het voeden val ik in slaap en dat wil ik liever niet ;)

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Genoeg gerommel nu, we willen jullie nu wel een zien hoor beebjes :D, moeders in spee succes!

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Weer thuis :)

De arts vertelde dat ze morgenochtend om half acht (wat een tijd op zondag) inwendig onderzoek doen. Ze kijken dan of ik al iets ontsluiting heb. Zo nee, krijg ik een staafje met hormonen en die moeten de baarmoeder rijpen. Dat kan max. 3 dagen duren.
    Als ik ontsluiting heb, gaan ze inleiden, dat kan max. 48 uur duren.

Pfft, ik vind het ineens wel heel spannend. Vooral ook het alleen zijn morgen in het ziekenhuis.

19. Kylie1986

@Sappie: Oh wat is het spannend!! Zet hem op!
    @Lionne: Hoezo ben je alleen in het ziekenhuis?

Hier weer terug van m'n moeder, ga nu nog even wat eten,..alleen een peer op tussen de middag.

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Spannend lionne en sappie!!

Waarom ben je morgen alleen in het ziekenhuis dan Lionne?
    Dat zou wel erg vervelend zijn zeg :(

Deel Deze Pagina