Ook namens mij!! Lionne succes morgen. Wie weet hebben we morgen beide een heel leuk vaderdag cadeau!!
Lionne weet niet of je dit nog leest maar sluit me bij evenstar aan. Als je eenmaal moeder bent ga je jezelf heel anders beleven. Heel veel succes morgen en hopen dat je snel mama bent. Iemand al iets van CN vernomen?? Alle (aanstaande) jongensmama's : Ga volgende week M. zijn kleertjes uitzoeken is er nog iemand die belang bij mooie (merk) kleertjes heeft? Pb dan even wat je zoekt. Zal gaan om maat 56 t/m 80.
nee, ben ook heel benieuwd hoe het met CN gaat. Hopelijk lekker aan het genieten van haar dochtertje.
Hee dames... BUB!!!! Vanavond om half negen ben ik bevallen van onze mooie zoon Dani.. Hij weegt 3460 gram en is ongeveer 48 cm lang. Meer info volgt morgen hoor als ik tijd heb tussendoor.. Dikke kus sappie
Heel verrassend, maar ik kan niet meer slapen. Sappie: gefeliciteerd met je zoon Dani. Mooie naam Bevallende dames: heeel veel succes. Ego: ik neem Ipad mee het ziekenhuis in, maar weet niet zeker wanneer/hoe/of ik daar internet heb. Ik laat sowieso via mijn buddy wat weten.
Sappie gefeliciteerd!!!! Hier nog bib... Na slaapmedicatie wel goed geslapen en ze gaan zo beginnen met inleiden.
Sappie gefeliciteerd!!!!!! Hommel en Lionne succes!!! ego: heb de onbewerkte foto's van fotoshoot binnen!!!
@ hommel82 succes vandaag. @ roozjuh hele gave foto's zeg!! Mooi kindje ook. Vandaag zijn we voor het eerst met ze 3tjes. We hebben een heerlijke nacht gehad. Hij heeft om 23:30 de laatste fles gehad en hij kwam weer om 05:15 Ben zo trots op hem
@roozjuh: mooie foto's! Ik denk dat ik ook een shoot wil laten doen bij je broer.. @lionne en hommel: heel veel succes vandaag! Hier BIB natuurlijk..