Er is een kleine kans dat het gemasseerd de boel een beetje stimuleerd..En anders wachten we vrijdag idd af.. Ben iig al blij dat ze kwam! Happykids: Net weer een leuk mailtje gekregen, testen van een voedingsbh, speciaal voor grotere cupmaten! Ideaal, heb nog steeds geen goede en fijne gevonden. Heb maar gemaild
Ik weet dat ik tegen je had gezegd dat ik pas zou reageren als ik de inbakerdoek had getest, maar dit kon ik niet voorbij laten gaan Heb nu 2 bh's van Noppies, maar die hebben beugels en sluiten niet goed aan aan de onderkant. Bovendien zijn voedingsbh's in grote maten onbetaalbaar..Je kan niet ff naar de Hunkemoller of zo. Hmm.. probeer mn moeder al een tijdje te bellen, maar ze neemt niet op.. Rij er even heen.
Lees even gauw je berichtje in het mama topic. Voordat je wat gaat bestellen/ halen!!! Balencebord....Balencebord.....WIJ.....WIJ....!!!!
* Hommel: succes * Kylie: balen maar miss. heeft het iets op gang gebracht. * Happykidzz: geen bh wel orchideeën hoeve gehad en gereageerd. lijkt me ook erg leuk en maar 30 min. rijden vanaf hier. Hier 40weken wave/ 1 week wave!!! Kraamhulp was voor het laatst. Ons huisje weer voor ons zelf! Fijne week gehad maar blij dat alles weer ons eigen is. Morgen mijn kast maar weer eens omruilen. Zw.kleding eruit eigen kleding erin. Benieuwd of ik al wat ga passen. Moet nog 3 kilo eraf
Zegt even snel hoi Baby is er nog niet. Volledige ontsluiting. Kruimel moet nog iets verder dalen Als baby er is, informeer ik mijn buddy.
Jeej Lionne je maakt het wel spannend en ook nog kunnen posten terwijl je volledige ontsluiting hebt!
Wauw posten tijdens volledige ontsluiting!! Zet hem op! en hommel waar ben jij gebleven? CN kom eens vertellen hoe je dochter heet en wanneer ze is geboren en bloem hoe gaat het? Je meisje al op je buik?
****** Berichtje van Bloempje83!!!! ******* Om 12:55 is dochter Fiene geboren! Iedereen maakt het goed, en ze zijn dolgelukkig! Bloempje, gefeliciteerd!!!! We wachten hier geduldig op fotospam en je verhaal! Geniet van elkaar!