Bloempje: gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!! Puffende dame(s): succes hè!!! Jullie kunnen het! Bib dames: ook jullie veel succes alvast.. Heb nog niet zoveel tijd om te reageren maar ik lees wel mee hoor!! Dikke knuff voor jullie allemaal!
Hoi dames, Sorry dames, ik heb niks terug gelezen sorry Nou ik ben toch maar geen die hard mama hahaha al dacht ik van wel Wij kijken terug op een mooie en fijne bevalling. Hieronder mijn verhaal. Nou ik kan jullie ook het goede nieuws vertellen dat mijn vriend en ik zaterdagmiddag trotse ouders zijn geworden van een mooie gezonde dochter genaamd milou. We kijken super goed terug naar de bevalling want alles is goed en best snel gegaan. vrijdag 15 juni had ik vanaf s'morgens druppels vruchtwater dat ik verloor maar ik dacht toen zelf nog dat het gewoon afscheidig was dus had er verder niks mee gedaan... Vanaf 17:00 wat ongesteldpijn en vanaf 18:00 leek ik stukken van de slijmprop te verliezen. Om 19:30 heb ik de verloskundige gebeld en ze gaf aan dat het aan de hand van mijn verhaal wel dacht dat het vruchtwater was en als ik s'nachts geen weeen zou krijgen dan zou ze zaterdag ochtend even langs komen om alles te controleren. Om 1.30 kreeg ik steeds meer pijn en had door dat het dan toch wel weeen waren. Om 04:00 werden ze toch wel erg pijnlijk en mijn vriend heeft toen de verloskundige gebeld en toen was ze om 4:30 bij ons en heeft ze naar het hartje geluisterd en dit klonk goed. Toen wilde ze kijken of ik al ontsluiting had en ik bleek al 5 cm te hebben. We mochten meteen naar het ziekenhuis. Mijn vliezen waren nog niet helemaal gebroken dus dit had de vk rond 7:00 gedaan en ik merkte dat de weeen toen toch wel erg heftig werden. Pas met 8 cm werd de pijn zo heftig dat ik toch maar voor het morfinepompje heb gekozen, en dit beviel me erg goed ahahha. Ongeveer om 11:30 mocht ik gaan persen en om 12.02 is ze geboren. Ze weegt 3185gram en de dag erop hebben ze een schatting van haar lengte gedaan en dat was 49 cm. Ze is zo knap en we zijn super trots op haar !!!! Hierbij een foto van onze lieve kleine meid !!!
CN gefeliciteerd!!! Wat een goed nieuws en wat een mooie meid, heb je goed gedaan! De bevalling klinkt toch ook super, netjes gedaan hoor meid! Nu lekker genieten maar.
Bloempje en CN gefeliciteerd met jullie meiden. Lekker genieten. Kylie: succes. Roozjuh: nog gezond gegeten of toch gezondigd??
goffer net heel verhaal getypt, donderd mn internet uit AAAH! Kylie: hoop dat t door zet! CN: Gefeliciteerd!!! boef: chinees besteld maar bijna niks gegeten. om 18.00 kwam mn pa buurten, 2min later mn schoonmoeder die D weer thuis kwam brengen, 2min later kwam collega van hubby om hem op te halen en tegelijk werd mn eten gebracht. zat dus met huis vol mensen. hubby ging weg, D wilde eten en ik ook dus zijn de opa's en oma's ook weer weggegaan na 10min. toen ik eindelijk met mn bordje eten wilde gaan zitten kwam C zich melden met luid gekrijs. snel wat naar binnen gewerkt. C in bad en de fles, D in bad en nu zit ik EINDELIJK maar mn rug is echt zwaar verrot
@ bloempje jeeeejjj gefeliciteerd! Eindelijk...hihi... ik wens je een hele fijne kraamtijd toe! @ Chanelle aaahh wat een poepie! Gefeliciteerd...fijn dat de bevalling goed ging...en fijn een pompje hihi..ik mocht die niet meer toen ik 7 cm had...was wel balen... ook jij een fijne kraamtijd! Las iets over posten met volledige ontsluiting haha...jeetje moest er toen niet aan denken..haha...ik was kapot nadat dat laatste ellendige randje niet weg wilde gaan een uur lang en ik ook geen pijnstilling mocht...ik dacht alleen maar yes ik mag persen!! Maar respect hoor! Succes nog voor alle bibjes en gefeliciteerd alle bubjes...probeer het bij te houden hier maar is lastig... En ow ja kylie knuffel! Meid hoop voor jou dat je ook snel aan de beurt bent! En cecillia knuff...ik heb zelf moeizame band met mijn vader...heeft echt tijd nodig om te herstellen..en probeer te accepteren hoe hij is...denk echt eerst aan jezelf meis! Hoop voor je dat het met de tijd beter gaat..
Bloem, gefeliciteerd met de geboorte van Fiene! Leuke naam! CN, gefeliciteerd met de geboorte van Milou, wat een poppetje! Fijn dat jullie zo goed terug kijken op de bevalling. Sappie, inderdaad wat een dotje! Mooi mannetje hoor