Hommel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Sam! Nog net op tijd een vaderdagcadeau Super lekker bub!
ideetje voor site: foto van onszelf erop? zodat we na 9maanden eindelijk kunnen zien wie achter 'die ene naam' zit?
Hommel gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar je verhaal! Ik wens je een hele fijne kraamtijd! @ sappie mooi kindje hoor! Trustuh allemaal! Bibjes laap lekker...nog even goed uitrusten...hopelijk snel allemaal bibjes!
nieuw onderwerp op de juni site: 'Wie is Wie' bij het foto hoekje! Hier kunnen we zien welk koppie er achter welke naam zit Wil jij je foto erop, stuur deze dan naar mijn email: little_missjuh@hotmail.com (graag 1 foto p.p)
@ CN en Hommel: gefeliciteerd! Nu lekker genieten! Mooie foto's voorbij zien komen, het zijn allemaal schatjes! @ Kylie: hoop dat het nu wel doorzet meid! Hier liggen al mijn mannen al in dromenland daar ga ik ook aar een denk ik.... Ben benieuwd hoe daniël het vannacht doet! Lekke koese!
buddy news!!! Hey! Om 16.58 is dochter geboren. gewicht 3724. Met haar alles prima. Ivm zwangerschapsvergiftiging blijven we 48 uur in ziekenhuis. Groetjes, Lionne
Bloempje gefeliciteerd met de kleine!! Geniet ervan! CN van harte!! Wat een moppie zeg!! Heerlijk! Hommel: Nog een BUB!! Jij ook van harte gefeliciteerd!! Lekker genieten nu! Sappie wat een moppie zeg!! Prachtig! Lionne: Wat een babynieuws hier zeg!! Jij ook van harte gefeliciteerd! Hopelijk snel weer naar huis met je kleine! Kylie hier nog 1 hoor meid! Ik hoop niet dat je nog net zo lang als mij moet want ik doe vandaag de 41 weken wave Moet eerlijk zeggen dat ik het helemaal niet erg vind hoor, het overtijd lopen. Mijn dagen zitten nog steeds vol en verveel me geen moment! Nog max een week en dan is onze kleine er dus dat is nog wel prima te overzien. Vandaag nog een sollicitatiegesprek gehad
@joekie: was je niet vergeten hoor , hoe is je gesprek gegaan? Hier: heeft weer eens niet doorgezet, helaas pindakaas.. Heb de afgelopen 24uur al 4 mensen op facebook gehad die dachten dat ik aan het bevallen was,omdat ik wat minder actief ben... Ze houden me in de gaten. Nou, ik ga nog even verder proberen te slapen.
Bloempje, CN, Hommel en Lionne: Hartelijk gefeliciteerd met jullie lieve kleintjes! Geniet ervan! Sappie: Wat een schatje! Kylie: Je bent niet alleen hoor, ik ben er ook nog! Ego: Ik dacht weer actief te ZP-en, het valt alleen niet mee. Ik heb nog een uk van 2 rondlopen die ook veel aandacht vraagt. Daarnaast hoge bloeddruk en moet dus veel rusten (wat niet meevalt met een actieve 2-jarige...). Ik probeer wel bij te lezen en zo veel mogelijk te posten, vergeef me als het niet lukt.... Straks weer controle bij de vk, ben benieuwd. Ondanks dat mn banner wat anders aangeeft ben ik nu 39.6 weken.
@Minifien: begrijpelijk dat het lastig is om alles bij te houden.. Pff, Danny werd om 7uur al gebeld door een collega.. En ik zag net bij een collega van mij een foto met daarbij de beschrijving: Teamuitje... Volgens mij is er een teamuitje geweest, en ik ben niet uitgenodigd Wordt er best verdrietig van.. Voelde me al buiten gesloten, wordt niet op de hoogte gehouden en zo, maar dit zou ik wel heel erg vinden..
Begrijpelijk kylie! Knuff voor jou<3 hoe is het met je moeder afgelopen? Heb ik even gemist.. Meiden gefeliciteerd met de kleintjes! probeer wel een of ander bij te houden.. Maar is me echt te veel Denk echt wel aan jullie en zal als kraamhulp weg is meer proberen te posten. Maar mag momenteel gewoon heel weinig. En rechtop zitten met laptop kan niet met hechtingen... Succes meiden! Denk aan jullie!
@bijntje: mijn moeder wordt waarschijnlijk volgende week geholpen. De vlk heeft gisteren gekeken of ik te strippen ben, helaas zit de boel nog potdicht.. Nu kijken we vrijdag weer.
Hey, Alle BUB dames, gefeliciteerd met jullie kleintjes! Geniet er van! BIB dames, laatste loodjes of nog ff genieten. BUB komt er aan! @Kylie: teamuitje zonder jou, weet precies hoe je je voelt! Mijn leuke directe collega's waar ik al weken niets van gehoord had vonden het leuk mijn voicemail in te blèren tijdens het teamuitje zonder mij. Voelde mij ook erg buitengesloten. Nu denk ik, ach ze weten niet beter, stik in je Volendamse haring! Maar scheelt dat ik veel verschillende collega's heb, ik ben afdelingshoofd ben van het leukste cluppie van NL en zij zijn wel erg attent en voelen voor mij ook meer als directe collega's als de andere afdelingshoofden.