teamuitje: nouja zeg, das ook lullig maar maybe dachten ze dat je t niet aan kon vanwege je zwangerschap. tja sommige mensen denken dat je zwaar gehandicapt bent ipv gewoon zwanger... dat je meteen niks meer kan enzo. toch lullig! vooral als je straks weer terug gaat naar je collega's en jij als buitenbeentje er tussen zit... ego: weinig te melden. C doet t goed, drinkt alleen haar fles zelden leeg. maarja vol is vol dus hebben de fles wat minder gemaakt van 120 terug naar 90cc. Foto's site: heb er 2 ontvangen leuk! kga ze er vandaag opzetten kittens: kreeg gister avond telefoontje dat het met 1 katje niet goed gaat vind het zó erg! ze zijn meteen naar dierenarts gegaan gisteravond nog en die kon niet vertellen wat er aan de hand was maar als hij de volgende ochtend (nu dus) niet opgeknapt is dan moeten ze t waarschijnlijk opgeven... kan zijn dat het nieren of lever zijn, misschien wel bleodpropje in hersentjes. en als dat zo is dan is het over want de medicijnen daarvoor zijn voor volwassen katten en niet voor kittens van 7weken oud... zit ff flink te balen en wacht zeer ongeduldig op telefoontje hoe t nu met t katje is
zit net naar foto van mezelf te zoeken maar ehhh.... ik sta er nooit op ik maak altijd de foto's. dus t gaat een foto van mij worden waar ik er niet zo ehhh wakker op sta
Hommel en Lionne gefeliciteerd!!! Lionne, jouw voorspelling van de 18de is wel uitgekomen! Mooie datum Juffie: bedankt voor je lieve woorden, ik kan het nu ook een stuk makkelijker naast me neerleggen, gewoon omdat er voor mij nu belangrijkere dingen zijn. Maar idd hoop wel dat t met de tijd beter zal gaan. Roozjuh: Ah wat zielig van t katje, hoop dat ie er toch nog bovenop gekomen is! Kylie: Balen dat t niet doorgezet heeft, ik wacht ook nog met je mee hoor! Morgen weer controle, denk niet dat t echt spannend zal zijn. Wel even hartje luisteren, altijd fijn!
@Lione. Gefeliciteerd met je dochter @Bijntje. Dat is normaal maak je niet druk om zp komt binnen kort wel weer. (had ik ook) @Roozjuh. ah wat sneu van de kitten.. en al nieuws?
update katje: gister na bezoek aan dierenarts ging het nog verder achteruit met Joey t kleine katje. Hij was opeens opslag blind en knalde overal tegenop. Opnieuw hebben ze dierenarts gebeld maar die kon eigenlijk niks doen. het was gewoon de nacht afwachten en hopen datie er weer bovenop komt. Baasje heeft hele nacht met hem op bed gezeten met een warme kruik, hij viel steeds ff weg maar was nog steeds blind en viel steeds om. Dierenarts dacht aan een tumor in zn hoofdje. Vanmorgen werd het nieuwe baasje wakker van wat gelik en gespin en wat blijkt nou... Joey zat als een gek druk te doen en te spelen alsof er niks is gebeurd. Hij is dus weer helemaal de oude! We snappen er helemaal niks meer van, dierenarts stond stomverbaasd met mond vol tanden want die had hem al opgegeven en verwachtte een telefoontje dat Joey de nacht niet had overleefd. Een echt wonder katje dus! Hopen dat ie geen terugval krijgt maar zoals t er nu naar uit ziet gaat t weer helemaal goed met hem
@Roozjuh: wat apart en goed dat het ineens weer goed gaat! Hier: collega belde me net, dus kon het gelijk vragen..Er is gisteren inderdaad een teamuitje geweest
Ik zei tegen haar dat ik van niets wist en graag me had gewilt, al was het maar met eten, en daar kreeg ik geen reactie op.. Ik werk in Hilversum, maar die collega woont hier een paar huizen verderop, dus had nota bene met haar mee kunnen rijden!
Nee,.. ben er ook best verdrietig van.. Maar goed.. Ik ga mezelf zo lekker verwennen met een bak kersen!
lady's.... kan mn hubby wel voor zn kop slaan. we zijn 22e 3jaar getrouwd en hij was t helemaal vergeten kzei dat ik vrijdag lekker uiteten wilde en hij zegt 'nee want ben gister al uiteten geweest' dus ik vraag hem of hij weet waarom ik met zn 2en uiteten wilde en dat wist ie niet.... achja hij heeft ook zoveel aan zn hoofd laatste tijd. maar zou t wel leuk vinden als we samen ff eruit gingen. benieuwd wat hij nu wil gaan doen of dat we thuis gewoon aan de aardappel vlees en groente zitten
ego , vandaag is D al weer 2 weken !! wat gaat het toch snel , pfffff , hij past ook al niet meer in maat 50 , en hij drinkt heel erg goed , heeft gister van half 1 tot half 7 vanochtend geslapen alleen gunde A ons de slaap niet die heeft heel de nacht gehuild , gekrijst en stout geweest *zucht*
peek: nu al niet meer in 50? jeetje C verzuipt er nog in haha. wat fijn dat D zo lekker slaapt, alleen jammer dat A zoveel huilde, slecht gedroomd?
geen idee wat ze had , ze vond het heel erg leuk om alles op de grond te gooien en echte woedebuien had ze als ze haar zin niet kreeg en ze word echt slim weet goed hoe of wat hoor ! ja hij groeit enorm enorm goed , maat 50 is echt klein ,dan heeft ie aan zen mouwen en broekspijpen een stukje bloot haha , ben dan maar over gegaan op de 56 en dat past goed hihi , hij is ook heel erg wakker overdag , kan gerust een uur en half rondkijken zonder een kick te geven
Roozjuh: wat bijzonder van dat katje, gelukkig maar! Nu hopen dat t zo blijft! Kylie: dat is idd niet leuk, ze kunnen toch aan jou overlaten of je wel of niet mee wilt/kunt... Lekker genieten van je kersen! Peek: Dat gaat idd snel zeg, gaat dus goed met D, fijn om te horen. Nu hopen dat A jullie niet teveel uit jullie slaap houdt!
@Roozjuh: Lekker is dat haha.. Alvast gefeliciteerd! Wij waren afgelopen zondag 3 jaar getrouwd. @Peekaboo: Wow, nu al niet meer in 50..