Wow dames , jullie gaan hard, ik hou het allemaal niet meer bij hoor hihi. Ik heb wel het één en ander kunnen bij lezen maar, ik heb de puf niet om te reageren bij iedereen, sorry! Dit word even een ego berichtje (vergeef het me ) Hier nog steeds BIB.....helaas! Afgelopen weekend heb ik in het ziekenhuis aan de CTG gelegen, dit omdat ik minder activiteit voelde afgelopen week. Gelukkig was alles in orde, en sindsdien is ze heel druk.. eigenwijsje ook he. Vanavond heb ik weer controle bij de verloskundige, ze gaan dan kijken ze mij kunnen strippen. Ik hoop zo dat het effect heeft.. sterker nog, ik hoop dat ik minimaal een opening heb van 1cm, ben best een beetje zenuwachtig, raar he.. Ik ben aan de andere kant ook zo bang voor teleurstelling, bang dat ik bijvoorbeeld potdicht zit en ze niks kunnen doen.. Ook weer zo een domper Maar ja, ik moet het maar over me heen laten komen... Gisteren had ik een dip dag.. Ik heb flink zitten janken, omdat ik het zat ben? denk ik.. Wil haar nu echt zien.. ze mag echt wel komen nu hoor.. En ik krijg steeds meer het idee dat ze niet uit der eigen zal komen... Maar een potje huilen deed me goed, het moest er gewoon ff allemaal uit.. Is dit herkenbaar bij jullie??
siena snap t helemaal dat je t nu echt zat bent hoor! nog even de kiezen op elkaar en voor je het weet heb je je kleine gup in je armen! sterkte nog met de laatste loodjes!
ff ego: net terug van controle. Kleine is helemaal ingedaald, en de baarmoedermond is verweekt terwijl er vorige week nog helemaal niks aan de hande was. Ik ben gestript, ben benieuwd of sat wat doet... Ervaringen (ben 39.6 weken)???
Roozjuh: wilde net vragen of je al aan het bijwerken was maar hoeft niet meer zie ik wel. Hier ook geen foto van mezelf ik maak altijd de foto's. Moeten toch nog fam. foto maken dan mail ik die wel.
@Minifien: vlk heeft mij gisteren geprobeerd te strippen, maar had geen ontsluiting.. Succes! @Siena: jij ook nog BiB.. Vindt je het snel gaan hier? Ik vind het juist zo stil..
Haha je Kylie dat vond ik ook al. Denk af en toe ik ga er even voor zitten om bij te lezen, ben ik met 5 minuten klaar haha! Dat was een paar weken geleden wel andere koek! Siena: ik herken het ook hoor, heb ook weinig geduld meer. Heb morgen weer controle, ga dan wel vragen hoelang ze het gaan aankijken, maar denk niet dat ze deze week al gaan strippen oid... Succes vanavond! Minifien: hopelijk haalt het strippen voor jou iets uit, klinkt iig wel positief toch? Wow Roozjuh, 38 kids al!!! Wat veel zeg! Maar hopelijk gaan daar heeeeeeuuuuuul snel nog een aantal bij komen
M'n moeder moet volgende week donderdag naar het OLVG voor de ingreep.. A.s. vrijdag maar weer poging tot strippen dan..
Hey meiden, sorry voor de late reactie.. We zijn net thuis!! Ik lig met onze kleine slapende meid op schoot op de Phone te typen. Wauw wat een ervaring!!! Gelukkig zit ik heerlijk op een roze wolk. ( wel min punten wat betreft ouders waar ik mee zit maar eerst m'n verhaal!) Op vrijdag ochtend braken mijn vliezen, gelukkig gewoon thuis maar toch onverwacht.. Na 24 uur te hebben gewacht en een über brakke nacht met wat voorweeen de volgende dag naar het zkh. Had geen oog dicht gedaan en voelde me op z'n zachtst gezegd niet zo goed. Die dag nog steeds niks en wat slaapmedicatie gekregen zodat ik door alle pijn heen kon slapen. Volgende dag, zo, fris ( maar met flinke rugpijn) wakker geworden en ze wouden gelijk beginnen. Goedemorgen!! Maar kom maar op dacht ik. Na onderzoek zat ik op 1 cm en 3/4 verstrijking dus hop gel erin. En dat werkte!! Wee naar wee maar op zich goed te hebben.. Dacht ik , want na n paar uur ging het echt los qua pijn en sterkte met helaas een halve minuut er tussen .. Bleek dat ik na 6 uur of zo op jawel 3 cm zat... Help dacht ik, dan maar ruggenprik, die Was goed gezet, geen pijn meer en op een bloeddruk van 68/40 na(bibber de bibber) zat ik op volledige ontsluiting om 9,30 s'avonds en na een pijnloze uitdrijving ( nog grappen lopen maken) is Sam geboren met zoveel donker haar dat ik een vlecht kan maken We moesten nog 2 nachten blijven ivm glucose maar alles was goed en nu zijn we thuis!!! Ik heb in totaal, sinds geboorte, al 6 u geslapen. Maar voel me top!! Zal binnenkort een foto spammen!!! Nog niet bijgelezen maar bibjes zet m op!!! De dag komt echt en daarna vliegt het voorbij Xxx Kim
@Hommel: wat een verhaal! Fijn dat je weer thuis bent, met je kleine meid (ik vind Sam super voor een meid).. Wat is er met je ouders dan?
@ Hommel: Jeej lange bevalling dus.... Fijn dat jullie nu lekker thuis zijn! nu lekker genieten meid!
oja als je mij mail stuurt met foto's, zet dan wel even je nickname van zp erbij want ik weet anders echt niet van wie de mail komt anders
Wat is het toch rustig hier.... Volgens Danny krijg ik vannacht weeën en beval ik morgen, op zijn verjaardag.
idd erg rustig hier alhoewel ik net ff flink gebombardeerd werd met mailtjes en pb'tjes maar alle info staat op de site!!