@ Hommel, Fijn dat jullie thuis zijn..Nu lekker genieten!! @ Kylie, ik hoop voor je dat Danny gelijk heeft haha.. Wie weet he.. @ hier.. Ik ben vanavond gestript door de verloskundige. Ik vond het best een naar gevoel, niet echt pijnlijk maar vervelend en gevoelig, brb ben blij dat het erop zit. Ik had net aan 1 cm ontsluiting. Aah ik hoop zo dat het effect heeft, anders vrijdag terug voor de 2e poging..,
dames dit geloven jullie nooit !!! ben me gsm aan het uitspitten en ik heb wel een foto van vlak na de bevalling !!!! 2 minuutjes oud !! vroedvrouw heeft die blijkbaar getrokken zonder dat ik het wist deel hem seves !!
ja hier heeft ie het 24 uur opgehad , vonden ze beter was al goed verwarmd en aangezien die niet meteen gewassen werd .... heb het mutsje trouwens meegenomen en in een doosje met navelklemmetje etc als herinering gestopt ben zooo fier op die foto !!!
navelklemmetje, mutsje en hielprikje heb ik ook bewaard van damian heb ik dat ook nog allemaal ego: probeer hubby over te halen om naar prenatal te gaan morgen. smorgens gaan we zoiezo naar ballorig
Zag een mooie na de geboorte foto voorbij komen!!! Een erg speciaal moment mooi vastgelegd! @ hier: Nog weinig aan de hand na het strippen van vanmiddag..... Denk dus dat t een mislukte poging is geweest .Jammer, vrijdag weer een nieuwe poging.....
Minifien en Siena, hoop dat het strippen toch echt wat in beweging gaat zetten bij jullie. Hommel, pfff dan kun je echt wel door de grond zakken he als je zo weinig cm ontsluiting hebt na zo'n tijd maar gelukkig ging het daarna wel vlot. Wat een lage bloeddruk! Hoe kwam dat zo? Heerlijk dat je zo aan het genieten bent van je meisje! Kylie, nou wie weet ga je vannacht aan de puf Peek, mooie foto! Gelukkig heb je dus toch nog een foto. Hier inderdaad ook hetzelfde mustje maar wij mooi roze mutsje overheen gedaan hihi Zo maar weer eens op de site kijken
Hey meiden, afgelopen dagen druk geweest en heb effe geen puf om verder bij te lezen maar hier nog een BIB hoor! Die komt er niet uit zichzelf uit
Hey meiden... Zoals jullie weten ben ik gisteren gestript door de verloskundige. Vanmorgen moest ik mn ochtend plasje doen, toen ik klaar was en op de gang liep zijn denk ik mijn vliezen gebroken. Ik denk in ieder geval een deel ervan. Ik voelde een knak en er liep meteen vocht naar beneden. Hup snel weer terug naar de wc... Ik heb toen ook meteen mn slijmprop verloren.. Heb ff een maatverbandje ingedaan en ben weer terug in bed. Ben benieuwd wat er nou gaat gebeuren... Ik ga sowieso om 9 uur de vk bellen..
@Siena: spannend! Ik hoop dat het wat gaat doen voor je! Lees net dat je vliezen zijn gebroken!! @Peek: wat een schitterende foto! Ik word er gewoon een beetje emo van. Hier: Nog bib,..Het is vannacht wel wat aan het rommelen geweest, ben uiteindelijk wel in slaap gevallen.. Heb gewoon een beetje spierpijn in m'n buik..
spannend siena. Bij jou heeft het strippen dus geholpen, fijn! Hier is alles rustig, strippen dus geen effect gehad. Maar afwachten en anders word ik vrijdag weer gestript. Siena, succes!
Alle bevallen mama's gefeliciteerd! Spannend siena! Zet hem op! Joekie: wanneer gaan ze bij jou actie ondernemen? Jij hebt ook een SUPER plakbeeb gemaakt... Kylie: gefeliciteerd met Danny! Wie weet kun je hem het allermooiste cadeau geven... Roozjuh: mijn foto's komen er snel aan hoor... Morgen naar vk voor controle,al hoop ik dat die niet doorgaat en dan mijn zoon vast heb. Fijne dag allemaal.
dames ik ben er weer even helemaal uit maar zoek leuke schoentjes/slofjes voor C. Nu zie ik echt super leuke bij prenatal maar zou megod niet weten welke maat ik moet hebben dan... staat maatje 15, 16, 17 enzo. Welke maat komt overeen met welke leeftijd??