Roozjuh,ons hebben ze bij prenatal geadviseerd maatje 15 te nemen voor een pasgeborene. Hopelijk klopt dat want die staan hier ook in de kast te wachten
dacht al dat 15 voor newborn zou zijn maar jeetje wat lastig om te gokken welke maat je nodig heb. misschien koop ik wel 15 en een 17 ofzo, heb ik voor later ook nog die stoere schoentjes denk alleen dat hubby t daar niet mee eens is haha(das echt een mega krent!)
Goedemorgen meiden.. Heb jullie wel erg verwaarloosd! Heb wel vaak meegelezen maar kon niet de tijd en energie vinden om te reageren.. Schaam schaam.. Voor alle bevallen dames, gefeliciteerd! Wat een mooie fotos zijn er voorbij gekomen *smelt* Voor de dames die net als mij nog op de wachtbank zitten, succes met de laatste loodjes! Hier nog steeds alles rustig en daar baal ik van (is nog zacht uitgedrukt) Vorige week voorspelde de verloskunidige toch niet zo een klein mannetje, ben benieuwd! Weet wel dat ik de afgelopen dagen echt nergens meer zin in heb, hebben jullie dat ook? Word ook gek van de telefoontjes, smsjes, whatsapp en facebook berichtjes! Weet dat het goed bedoeld is maar laat me gewoon met rust! Heeft iemand voor mij de link nog van de juni site? Heb een nieuwe laptop en staat dus op de andere opgeslagen.. Kylie gefeliciteerd met je man! Ga nu even terug lezen van afgelopen dagen..
Siena: Succes vandaag! Kylie: Gefeliciteerd met Danny, jammer dat t vannacht niet heeft doorgezet. Joekie: Jeetje meid, jij bent nu toch wel een keer aan de beurt hoor! Zijn er al afspraken gemaakt voor de komende week als er niks gebeurd? Woezelenpip: Ik herken het hoor, sluit me ook een beetje af van de buitenwereld... Stap zo op de bus naar het zkh voor weer een controle (misschien wel de laatste.....) Denk niet dat er veel spannends zal zijn, maar wil wel weten wanneer ze actie gaan ondernemen als er komende week nog niks gebeurd. Tot later!
Goedemorgen dames! @ Siena: succes! spannend @ Kylie: gefeliciteerd! Zo Mark even op bed, Daniël heeft de borst weer gehad en slaapt, witte was hangt buiten, bonte was in de machine wat zal ik eens gaan doen
Das ook lullig, op zn verjaardag extra werken... Maaruhh is er koopavond op woensdag?? Update ballorig: its still boring
@Roozjuh: Family & Friends koopavond.. Iedereen mag komen hoor, 25% extra korting op alles.. Is door heel nederland dacht ik.
ben aan het kijken voor een traktatie voor op psz en op mijn school, lastig hoor. Denk nu aan drinkflesje gevuld met krentjes 0f zo
Net terug van echobureau, heb nog maar weinig vruchtwater en meneertje wordt nog steeds 2,9 kilo geschat.. Ook liep zijn buikje 2 weken achter op groei, de rest zat gemiddeld. Morgen naar vk voor controle, ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Siena spannend meid! Nu ben je écht zo mama! Joyce, voor jou kan het nu toch ook niet lang meer duren als je weinig vruchtwater hebt en de kleine niet meer zo goed groeid... Ben benieuwd wat de vk gaat zeggen bij je! Hier inderdaad een super plakbeeb. Lekker actief aan het spelen in mijn buik en geen aanstalten maken om te komen. Heb heel af en toe 's avonds een paar harde buiken maar niets van betekenis... Morgenochtend komt de vk voor het eerst strippen. Ben benieuwd of het werkt en natuurlijk of ik ontsluiting heb anders gaat het hele feest niet eens door
nou dames, ik wil babynieuws!!! schiet is op joh ego: wordt geen prenatal vandaag, hubby heeft geen zin om die kant op te rijden... zucht. durf te wedden dat als D zo op bed ligt dat hubby achter pc kruipt
Ik wil ook babynieuws!! @joekie: ik hoop dat je genoeg ontsluiting hebt én dat het strippen wat doet. @Joyce: ik zou denken, halen die baby ben benieuwd wat de vlk zegt.
Ha meiden !!! Jullie laten ons wel wachten he Als ik een keer achter de laptop zit meld ik me aan bij de juni site maar ik kan lang niet zoveel mee kletsen sorry ...
Roozjuh wat jammer dat hubby niet wil rijden. Hier bij ons zit een warenhuis heb gister zon leuke kleertjes gekocht voor M
Oh ja, vanmorgen de kleine meid dien wegen, ze weegt weer 2850 ... Ze is nu even zwaar als toen ze geboren werd! Vandaag 2 weken geleden
update: net mn slijmprop verloren, zou het strippen dan toch effect hebben gehad? Ben benieuwd of het nu doorzet..... Ik mag nu niet meer in bad, toch?