Jeetje nog geen Babynieuws hier. Wel beginnende dames las ik. Slijmprop: hier helemaal niet gezien. Zal afsluiten en ff stukje lopen. T'is hier mooi weer. Niet tever want dat heb ik gister moeten bezuren. En wil morgen ook nog de stad in ff shoppen....
Zo ben weer terug van t zkh en de stad. Ff lekker een broodje gegeten bij de bagels & beans met lekker sinaasappel/frambozensap mmmm was lekker. Dacht alleen ineens dat ik wat voelde lopen toen ik daar zat, echt zo'n oh oh momentje. Maar was alleen wat meer afscheiding, verder niks spannends. Net als in het zkh, als ik wil willen ze volgende week wel ff kijken of ik te strippen ben, als er dan nog niks gebeurd is. Maar heeft alleen zin als het wel wat gaat rommelen de komende week zei ze.... Toen kwamen we er ook nog achter dat er allemaal dingen van een ander in mijn digitale dossier staan. Zo zou dit mijn derde! kind zijn, andere partner en bloedgroep was geen O maar A! Daar schrokken ze nogal van, lijkt me ook, zou wat zijn dat je bloed nodig hebt en ze je het verkeerde geven! Ben wel blij dat we er nu nog achterkwamen, maar wel een beetje dom... Minifien: wie weet gaat t idd dan doorzetten, spannend hoor! En zoals de anderen al zeiden je kunt gewoon nog lekker in bad!
cecilia, zo dat is ff flink slordig! hoe kan dat zomaar verkeerde gegevens? idd stel dat je iets overkomt en je heb bloed nodig ofzo. niet netjes. maar wel fijn dat je er nu achter komt idd shoppen: hubby merkt dat mn humeur wat verrot is omdat hij op zn laatste vakantie dag niks wilt doen. dus wilt ie dan toch nog naar prenatal of hier de stad ff in (met flinke tegenzin) nu is ie broodje doner halen, we hebben honger en beide geen zin in brood. jumm
Ah Roozjuh kijk dat klinkt al beter Jammer dat zijn vakantie er dan al weer op zit, moet je het er idd maar van nemen vandaag! Tja hoe dat kan, dat konden ze niet vertellen. De vlos verontschuldigde zich wel echt 20 keer, ze vond het echt heel erg. Ze zou nu iig zorgen dat het in orde komt, maar vroeg wel of ik het de volgende keer nog wel zelf wilde controleren.
Haai, ik ben nog erg slap en prijs mezelf gelukkig met een kindje dat veel slaapt en bv die loopt als een trein. Toch nog niet veel puf gehad om bij te lezen/schrijven, sorry! Een week later alsnog mijn verse baby spam... hier was ze een dag oud. Inmiddels zit ze al ruim boven startgewicht, ze is maar 100 g afgevallen geweest en is daarna alleen maar aangekomen. Ik kan nog geen 100 m lopen zonder watten in mijn benen te krijgen en sterretjes te zien, dus ik moet het erg rustig aan doen. Mijn HB is prima (7,4) dus daar ligt het niet aan. Misschien dip ik erg met suiker, als het aanhoudt moet ik naar de HA om het uit te laten zoeken. Misschien dat de bv veel vergt, maar ik herken deze slapte en zwakte echt niet van de vorige bevalling, en mijn oudste drinkt 1 borst per dag leeg, kan me bijna niet voorstellen dat dat nu zoveel uitmaakt. Met R was ik in de kraamweken veeeel meer tijd aan voeden kwijt, het was nu zo direct op gang dat V amper hoeft te werken voor een flinke hoeveelheid melk. En de rest van de tijd brengt ze ongeveer slapend door (R deed alleen hazeslaapjes). Dames die nog moeten... SUCCES!!!
Mooie foto Evenstar! @Hier, net terug van ziekenhuis. Blijk vrijwel geen vruchtwater meer te hebben, en dat icm dat ik de kleine alweer minder voelde bewegen maakte de gyn zich wel ongerust. Ik wordt nu morgenvroeg om 07.00 uur ingeleid. Ben nu best zenuwachtig, het komt ineens zo snel zo dichtbij! Maar ben ook heel blij dat ik straks lekker ons kleine prinsje kan vasthouden!
@Joyce: Zie je wel.. Heel veel succes morgen!! @Evenstar: wat een mooi poppetje.. Lijkt me heel wat, om zo'n tandemmamma te zijn @Roozjuh: toch nog naar de Prenatal? Moet D. morgen weer werken?
Ik kreeg trouwens een mailtje terug van mijn TL over het teamuitje. Ze gaat erover in gesprek met de collega's die het georganiseerd hebben. Ze had bij het eten pas door dat ik er niet bij was. Nu hebben ze a.s. vrijdagavond een jubileum-iets van 2 collega's en ze vroeg of ze mij daar wel voor hadden gebeld.. Niet dus. Ik heb gezegd dat ik niet kan en wel een kaartje stuur.. Stik er maar in.
@kylie. Wat onwijs rot zeg dat ze je 'vergeten'. Ik herken dat soort gedrag wel hoor. Vervelend. Zou ook zn kop hebben en niet gaan. @Evenstar wat een mooie foto, heel tevreden. Even nieuwschierig. Heb je nu dan ook aangepaste melk met 2 kindjes ad borst. Had namelijk begrepen dat die colustrium enzo alleen in het begin is en de melk aanpast.. maar ben nu even benieuwd of je dan 1 soort melk hebt? (misschien een hele stomme vraag)
@ evenstar: wat een poppetje! @ joyce: heel veel succes, kan me voorstellen dat je het spannend vind maar laat het allemaal maar over je heen komen... @ kylie: wat gemeen van je collega's! sterkte! @ hier: na de slijmprop verloren te zijn al aardig wat harde buiken gehad (voor het eerst), ben zo benieuwd!
Spannend meid!! Hopelijk een bevalling vannacht! Hier morgenochtend de vk op bezoek om te strippen. Ik hoop met heel mijn hart dat het gaat werken, maar hou er rekening mee dat het misschien wel niks wordt Eerst maar eens hopen dat ik ontsluiting heb! Heb nu een wat zeurende buikpijn. Maar continu en zonder golfbeweging of harde buiken dus misschien is het wel gewoon wat spanning voor morgen... Stiekem hoop ik dat het een beginnetje is voor een bevalling vannacht Zou wel tijd worden zeg!
Dank jullie wel @minifien: ben benieuwd hoe het bij jou gaat vorderen. @joekie: hoop dat jouw kleine alsnog wil komen, heeft lang genoeg gezeten dacht ik zo
evenstar: mag ik die foto op juni site zetten? kylie: nee geen prenatal, hij had geen zin om zover te rijden... zijn hier stad in geweest. vind wel dat danny harder moet werken hoor kzag m wat niksen en drinken en kleppen bij de kassa met collega Helaas moet hubby morgen weer werken ja, baal wel want vond t wel heerlijk hem thuis te hebben! maarja, het leven krijgt straks weer zn normale ritme terug hier. Wat verrot dat ze je over vrijdag ookal niet hebben gebeld!! idd, laat ze er maar in stikken hoor Bijntje: leuke foto op je profiel hier! rommelende dames: succes!!! ego: helaas niet naar prenatal geweest. wel wat leggins gescoord voor C. Hebben veel zomer-setjes gehad waar korte broek bij zit en dat vind ik voor een 2weken oude baby toch net ff te fris. erg jammer want zijn super leuke setjes! Straks nog wel ff wat op prenatal site bestellen, super leuke schoentjes gezien! Net collega's op bezoek gehad van hubby. erg leuk! hebben bon van hema gehad, altijd leuk shoppen. en een sliert speel ding ofzo, ziet er leuk uit maar weet megod niet wat het is haha. denk dat ik t ergens moet ophangen?
Toch nog ff geshopt Al wat bij de Bimbello gekocht? Ik was ook ff in de winkel.. het was er echt uitgestorven!
nee nog niks gekocht, net wel ff lekker rond staan snuffelen daar maar die verkoopster zat meteen op mn nek. was daar ook flink uitgestorven, die hoopte natuurlijk wat te kunnen verkopen aan me dus die drong beetje erg aan. maar hubby heeft nog niks leuks gezien daar dus volgende keer ga ik wel ff zelf kijken zonder een kritische man ernaast haha. had leuk mutsje enzo gezien met Princess en shirtjes met PIO ofzo? Princess In Opleiding. maarja... dennis kraakt alles af dus kga wel keer zonder hem
Joyce, spannend morgen inleiden! Goed dat ze je bij twijfel niet langer door laten lopen. Het is ook wel mooi geweest he Minifien, spannend! Hoop voor je dat het doorgaat zetten. Evenstar, a 2 kindjes aan de borst. Goede vraag van Lin! Hopelijk voel jij je snel beter, dit is echt niet fijn. Kylie, gadver zeg dat het zo gaat. Niet netjes van ze!