Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o weet niet meer wie het was maar wat vreemd en slecht zeg dat ze die dossiers door elkaar hadden gehaald en jouw dossier dus ook niet klopte.
    Gelukkig kwamen jullie er nu achter!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Joekie, jij ook steeds meer klaar voor de bevalling he.
    Je klinkt nog heel relaxed maar ook steeds meer nieuwsgierig :D

3. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    ff heel kort en ego:
    wij zijn sinds vanmiddag thuis :D

4. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi dames,

Hier even een snelle reactie van ons...
    Ik heb weinig tijd want we genieten volop van ons mooie dochtertje :D

Ik heb hier 2 foto's voor op de juni site, als ik di hier plaats kunnen die dan op de site gezet worden? Want ik weet niet maar naar wie ik ze mocht sturen en naar welk email adres ahahah.

Foto 1 is van onze knappe meid
    Foto 2 ben ik een paap uur na de bevaling met ons scheetje

Hier gaat alles super. Vandaag heeft ze hielprik en gehoortest gehad en wat is ze een bikkel zeg aahah. Ze gaf een klein kikje en huilde niet eens :$

Hahah succes voor de dames dfie nog moeten bevallen en voor de andere dames, geniet ervan:)

Kuss

5. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

CN: leuk om nu ook een gezicht bij de naam te hebben. Had je heel anders voorgesteld.
    Mooie foto trouwens.

Zal zo de site ook eens bekijken wel benieuwd na alle gezichten achter de namen.

Dames die morgen worden ingeleid of gestript zijn. Succes hopen dat de bevalling snel vorderd.

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Lionne, lekker dat jullie thuis zijn :D

CN, wat zie jij er goed uit zo paar uurtjes na de bevalling! Wauw! Ook echt zo heerlijk gelukkig!

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    CN: mooi hoor! Enuhh foto's zal ik op de site zetten morgen ;)

Juni site - mailen: heb mijn email adres op de juni site gezet zodat als je wat wilt mailen, ik niet hier mijn email openbaar hoef neer te zetten.

8. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Pfff,..nog even geen slaap voor mij.. Danny ligt te ronken als een bezetene en ondertussen wordt ik bont en blauw geschopt door de kleine.. Ben er maar uit gegaan.

9. Blays

Blays Niet meer actief

Mooie foto Chanelle Noah!

Pff nog 1,5 uur en dan zijn wij ook in het ziekenhuis..
    Hopelijk snel met onze kleine prins erbij!

10. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    CN: je ziet er inderdaad goed uit zo vlak naar een bevalling...wat een schatje is je meisje... Lekker genieten!

Kylie: heb je nog een beetje kunnen slapen?

Joyce: veel succes meid,ik hoop ook dat jullie jullie mannetje snel vast hebben.

Hier vannacht in totaal misschien een uurtje geslapen...krampen en dan weer plassen of kleine was druk... En nu is alles weer rustig,grrr...

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Pff ben volgens mij ziek aant worden :( keelontsteking en verkouden bah bah

12. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Sterkte Roozjuh!

Ik wil even doorgeven dat ik a.s. maandag een KS krijg omdat de kleine in dwarsligging ligt..

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Angel spannend!! je kan je er nu goed op voorbereiden nu je weet dat het maandag gaat gebeuren.

14. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Dat is wel zo, maar damn, had gehoopt normaal te kunnen bevallen deze keer...gaat ze dwarsliggen letterlijk en figuurlijk ;) Nu al een etterbakje hihi

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Haha ja dat ken ik (al was mijn ks zoiezo anders wel door gegaan) zij lag in volkomen stuit terwijl ze paar dagen voor ks-dag wel in hoofdligging lag. Succes maandag!! Laat je t ons via buddy weten als ze er is? (Of zelf)

16. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    Overijssel
    Zelf hoor...
    Iphone staat paraat haha ;)

17. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Goede morgen dames,

Ik voel me zo uitgeslapen. Onze kleine meid sliep gewoon van 1:00 af tot 06:30 :$ Ik moest haar uiterlijk om 7:00 wakker maken maar ze melde haar eigen toch nog snel even voor te eten ahhaha

@foto, ja ik hoorde van iedereen dat ik na de bevalling er erg goed uitzag ahahah. Maar toen ik met 5 cm in het ziekenhuis aankwam keken de zusters al raar naar me want hoe ik daar aankwam geloofde ze niet dat het bezig was haahha.

@ roozjuh, oke dt is wel fijn. Dan kan ik het emailadres zo terug vinden ahhah Ik hoop dat het niet doorzet bij je. Heel veel beterschap !!

@ kylie, en nog lekker geslapen? ik hoop het voor je want goede rust is wel fijn voor je...

@ joyce, spannend zeg in het ziekenhuis ben je nu :D Succes !!!!

@san, en heb jij nog lekker kunnen slapen? ik hoop het ook voor je en anders lekker in bed blijven liggen.

@ angel, spannend zeg. Vanf maandag kunnen jullie dus ook gaan genieten van jullie kleine kindje :p

Nu ga ik zo lekker een paar boterhammen met aardbeien eten, jammie jammie ahahah
    Kuss

18. Kylie1986

Ben er om 2 uur weer ingegaan, heb op zich wel redelijk geslapen..

Kleine man, kom er uit!!

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

ahhaha ja inderdaad, je mag nu best komen klein schatje !!! papa en mama willen nu van je gaan genieten als je uit de buik bent. Ze willen je lakker vast houden/ knuffelen en veel liefde geven, dus kom maar snel ;)

20. Kylie1986

Deel Deze Pagina