Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    gefeliciteerd!!
    Baby niet willen slapen maar mama wel komt me heus niet bekend voor ;)

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Leonie, nu mss ook? Gezien het tijdstip?
    Ik heb in de kroeg gezeten tot half twee. Uiteraard alcohol vrij. Mensen vroegen wanneer ik uitgerekend was en waren zeer verbaast dat ik dan nu nog tot zo laat in de kroeg kon zitten :)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Nu dus maar eens gaan slapen ;)

4. eef80

eef80 Niet meer actief

Goedenacht meiden! 4uur en ik ben weer op :(

Girly, wat een mooie jongen! en hij kijkt nu al tevreden!
    Danielle, van harte gefeliciteerd!! Wat fijn dat het na zoveel voorwerk zo goed gegaan is!!
    Annelies, van harte gefeliciteerd!!
    Annemama, wat een verhaal! Bah,had je echt anders gegund!!! Hopelijk heb je wel een fijne kraamtijd! Knuffel!
    Bloempje, zet m op! Hopelijk komt de beeb snel!

@actie tussen de lakens,,,,NOT! Ik lag lekker vroeg met mijn glaasje bitterlemon ( niet te zuppen dat spul!) Maar wel alleen! Vanavond weer een kans!

Verder zat ik mij weer eens lekker kwaad te maken over de desinteresse van mijn zus. Vorige week gebeld dat ik door bloedverlies, pijn en gerommel er verstandig aan deed niet naar haar verjaardag te komen wat een uur auto rijden verder op is.( ik had zelf moeten rijden want man was aan het werk) Ze zei 'jammer maar dan maar niet op mijn feestje' Zondag heb ik nog een paar maal gebeld met het idee te vragen hoe het was geweest maar ze nam niet op. Daarna niets meer gehoord. Maar eigenlijk had zij toch moeten bellen hoe het inmiddels met mij gaat? Totaal geen interesse!
    Zo gaat het al 8 maanden. Bah! Gezeik zeg!
    Word er boos van! Maar vind het lastig in te schatten welk gedeelte reeel is en welk gedeelte hormonaal. Van die hormonen word je ook een beetje zwaar op de hand!

Verder heb ik een rare tik gekregen... Ik blijf maar kijken in het wiegje. Zwijmelen kan ik er van. Man : 'sta je nou weer voor dat wiegje?? Daar is toch nog niets te zien!' Nee...maar ik kijk zo graag. :(

@planning Ik heb geregeld dat mijn kleine jongen om 12 uur naar mijn schoonmoeder kan tot na het avond eten! Weer een heerlijk middagje voor mijzelf dus! Lekker! En voor hem ook leuk want hij krijgt daar alle aandacht van de wereld!
    yahoe! De hele middag voor mij! :)

Ben benieuwd of er nog iemand bevallen is vannacht!
    Ik ga nog even een bitterlemon pakken en slapen! Tot straks!

5. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Hier nog geen baby.

Wel grappig:
    Mijn man is slechthorend en hoort dus s nachts in het donker niks.
    Ik moest om half vier plassen, ik lag al even te draaien en ga rechtop zitten. Man veert ook omhoog en vraagt of er al iets gebeurt. Ik duw hem zachtjes terug op bed.
    Ik kom terug van het toilet, ga weer liggen en voel een arm om me heen. Ik draai naar hem toe en aai hem. Meteen het licht aan, met de vraag: is het al begonnen?
    Dus moest ik zeggen van niet. Ik heb de rest van de nacht niet echt rustig meer geslapen ;)

6. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Lionne,
    Wat lief :)

Baby's
    Gefeliciteerd allemaal! Ik kan het echt niet meer bijhouden nu! Elke dag 2 baby's haha! Gelukkig hebben we de site :)

Wiegje,
    Ik lig stoms ook gewoon te staren naar het wiegje. Staat naast me bed, en als ik dan wakker lig, kan ik er uren naar kijken :)

Slapen,
    Ik heb in maanden niet zo lekker meer geslapen! Haha gisteravond flink beroerd geweest, maar niks doorgezet. Hierdoor best lekker geslapen :D

Planning,
    Niet heel veel. Vriendlief heeft gister gezegt "Als het niet doorzet ga ik Ananas en Bitterlemon halen" Dus ik gok dat ik dat moet eten haha xD

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Lionne: wat lief! De mijne wordt alleen wakker als ik weer eens lig te schelden en 'Au au au' roep met draaien..Maar zelfs daar raakt ie aan gewent denk ik..
    @Annelies: Gefeliciteerd!!
    @Uksie: Jij ook gefeliciteerd!!
    @Eef: Lekker hé die zussen.. De mijne verwijt mij dat ze nergens bij betrokken wordt.. Ik stuur dr regelmatig een berichtje maar zelf bellen doet ze niet. Lekker dat je even voor jezelf hebt vandaag!

Hier: BiB, ook geen actie gisterenavond..
    Nog steeds aan de dunne,..het nare is dat ik het niet aan voel komen. Ging net op de wc zitten en het spoot er gewoon uit, terwijl ik geen aandrang of buikpijn ervan heb.. Als ik dus 's nachts onbewust een scheet laat, poep ik alles onder denk ik..

Planning: we zijn vandaag 3 jaar getrouwd, hij ligt nog in bed..
    S-ouders komen vandaag, wel gezellig..

8. Kylie1986

Wat is het rustig?
    Danny kwam net pissig naar beneden.. Buren hadden de kids weer in hun tuin gedumpt zonder toezicht, dus lekker veel bleren en janken.

9. Kylie1986

Ow nee, Danny is ineens aan het opruimen!

10. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    @bijntje: ik had speciaal mijn mobiel naast me gelegd vanochtend :)

@rustig: net nog even terug mijn bed ingedoken, naast man en katten en nog heerlijk even gedoezeld. Ik heb slecht geslapen en merk dat mijn batterij echt steeds minder vol is.

@planning: manlief kennend, helemaal niks.

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

goede morgen dames,

Wooww... weer veel babynieuws zeg !!! van harte gefeliciteerd dames en geniet van jullie kleine schatjes... En zo een bevalling als danielle (geloof ik) zie ik ook wel zitten hahahh.

@ planning, We gaan het bankje van mijn broertje opknappen (dat heeft de gemeente voor hem geplaatst op de plek waar hij is verongelukt). En misschien rjden we ook wel naar Baarle Nassau, even op het terras, paar winkels pakken want te veel kan ik niet aan ahahha, en een ijsje kopen natuurlijk want de zon schijnt heerlijk ;)

@Slapen, hier vannacht aantal keer wakker geworden. Veel zeurderig gevoel in mijn buik en harde buiken. Ik weet niet waarom maar op de 1 of andere manier denk ik dat het in 1 van deze dagen gaat gebeuren ihihi. Misschien hoop ik daar wel te veel op hahahah

Ik ga meteen weer even spieken op de juni site want er staan weer veel namen bij ahhahah.
    Fijne dag dames !!!
    Kuss

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Danielle en Annelies! Gefeliciteerd!!

@de rest, heb gelezen zwaai!!

13. Hommel82

Hommel82 Niet meer actief

Wauw weer veel babytjes erbij, gefeliciteerd!!! Ik begin toch steeds meer te denken dat ik n juli mama ga worden maar dat wil ik niet want dan heeft mijn man minder vrij met mij!

Hij is sowieso super lief voor mij deze laatste weekjes, we hebben het zo gezellig samen!

Bijntje - Naar hè wanneer je ziekjes ben. Ik dacht vorige week echt ow nee niet nu bevallen! Ik heb er de kracht niet voor! Wat fijn dat je goed heb geslapen. Ik ben denk ik een soort van uitzondering.. Ja ik word ook bij elke draai wakker en heupen liggen in de kreukels maar ik blijf stug mijn ogen dichthouden en voilà weer een uur erbij! Maak er 11 op n nacht... Maar niet getreurd dames, mijn ellende komt wel wanneer de kleine er is! Ik word volgens mij psychotisch met weinig slaap,,, manlief hetzelfde , wordt nergens wakker van vrees ik

@ planning vanmiddag komt een collega met man en kind langs, niet zo veel zin in. Wel om haar te zien maar niet de drukte. Zo maar eens opruimen en zo

@ ananas, dat lust ik niet dus vlg week maar eens proberen, misschien dat de kleine het ook niet wilt en een snoekduik omlaag maakt!

Succes meiden, nog heel eventjes!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    alle nieuwe mama's: gefeliciteerd!!!!

boef: hou je t beetje bij met de site? sry dat ik even niet help nu, kom er gewoon echt niet aan toe. Misschien dat ik vanavond ff ga kijken voor wat ikke-tijd en dan gooi ik wat info op de site

iemand had het over nieuw idee voor site, bevallings verhalen. Leuk! Ja kzal van de week eens pagina erbij maken daarvoor. als de rust hier wat terug is dan ga ik ermee aan de slag.
    Mocht je alvast je bevallingsverhaal willen sturen naar mij dan kan dat. dan heb ik het alvast binnen. moet alleen ff kijken hoe ik dat ga aanpakken want mijn bevallingsverhaal is al een flink verhaal :p en meerdere verhalen op 1 pagina wordt erg onoverzichtelijk denk ik.
    Boef heb jij misschien ideetje ervoor hoe we dat kunnen doen op de juni site?

15. Kylie1986

Lijkt me ook leuk, de bevallingsverhalen erbij..

Ik ben rond 10en nog even terug naar bed gegaan, was ineens zo moe.. Kon stiekem naar boven, want Danny was aan het stofzuigen..
    Komt ie me net wakker maken, beneden alles spik en span, vloer in de was..
    Heb toch nog even kunnen slapen, ondanks die ***kinderen in de tuin bij de buren..En nu heb ik koppijn :)

16. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Danielle gefeliciteerd!!! Klinkt als een droombevalling, echt super!
    Uksie en Annelies ook gefeliciteerd! Jeetje wat gaat het nu snel zeg, word er alleen maar ongeduldiger van haha!

Lionne: sorry van die datum ;) maar hoop het toch echt! Gezellig toch als we op de zelfde dag bevallen :)
    Wat lief van je vent trouwens! Ik had vannacht ook wat last van krampen, mijn man werd wakker toen ik naar de wc ging en vroeg daarna wat er was, waar ik het voelde hoe het voelde enz... ah echt schattig hè, zij zijn er ook wel aan toe denk ik zo!
    Kylie: niet leuk die koppijn, welk leuk zo'n vent die lekker alles gepoetst heeft!
    Roozjuh: had gister nog je foto's gezien, wat een mooi meisje hebben jullie zeg, echt een droppie!

Hier gister ook maar aan de tonic gegaan trouwens, gelukkig houd ik wel van die drankjes, maar of het wat doet...

Nu ff bedenken wat we zo gaan doen en waar we vnvd gaan eten. Fijne dag!

17. Chanevonbane

31 mei 2012
    83
    0
    6
    Zuster
    Zaandijk
    Hallo meiden :)

Annelies en Uksie van harte gefeliciteerd met jullie kindjes :)
    Hier nog BIB maar wel de laatste Zondag met zijn tweetjes en dat vooruitzicht is heerlijk!

Ik kijk ook vaak naar het wiegje, en wat maakt het uit? Zodirekt is dat wiegje lekker gevuld!

Nog even een strenge toespraak maar weer, kindjes het is genoeg geweest, het is vandaag mooi weer, tijd om uit dat warme badje te komen en je familie te ontmoeten, binnen is het lekker dat weten we, maar hier buiten wacht er een leuke wereld op jullie!!!

18. Kylie1986

Inderdaad CVB!

Mijn opa belde om ons te feliciteren met onze trouwdag,.. En om te vertellen dat ik op moest schieten omdat hij het ook zat was, haha!
    Leuk, zo'n eerste achterkleinkind :)

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Je mag gewoon norit of diaree remmers gebruiken hoor.
    Genoeg blijven drinken anders droog je ook nog uit.
    Aangezien je er nu al zo lang last van hebt.

20. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Roozjuh: is ff aanpoten met al die vele bevallingen nu.
    Hou de namen lijst ook niet bij heb het zo al druk genoeg.
    Bevallings verhalen word een beetje te groot en uitgebreid denk ik.
    Of je moet in max. 20 zinnen ofzo je bevalling kunnen opschrijven ipv ieder een halve pag.
    Weet ook niet hoeveel inhoud deze site heeft.

Deel Deze Pagina