siena, joekie, kylie, kapedi, toerist?, woezelenpip, minifien, cecilia?, angel(a.s maandag ks), joyce en san
@ roozjuh: dat is niet zo mooi, veel vitamientjes eten dan zet het misschien niet door @ angel: spannend, ik wist niet dat ze zo laat nog konden draaien @ joyce: zet hem op he! Iemand nog iets van siena gehoord? Haar vliezen waren toch gebroken gisteren ochtend? @ hier: na wat harde buiken en een paar weeen ben ik de nacht gewoon doorgekomen . Vanochtend wel nog wat van de slijmprop verloren. Ben benieuwd of het doorzet of dat ze me morgen weer moeten strippen...
minifien, ze was ineens met 37 weken gedraaid naar dwars... Zo heeft ze heel de zwangerschap gelegen, maar ineens toch met de kop naar beneden en ineens met 37 wk weer terug naar dwars...zo ligt ze gewoon het fijnst...
Ik maak weinig indruk blijkbaar Meiden die bezig zijn: Zet m op!!! CN: mooie foto's, vond ook al dat je er zo goed uit zag! En dat een paar uur na de bevalling! Mooi meisje hoor.
Bub! Om vijf uur vanmorgen is onze zoon geboren. Nu nog in ziekenhuis maar mogen zo naar huis. Later meer info!
Joekie gefeliciteerd!!! Hadden we het gisteravond nog over het strippen en nu ineens BUB! Super zeg, echt fijn dat het toch vanzelf op gang is gekomen! Lekker naar huis straks, ben benieuwd naar je verhaal.
Bub! Om vijf uur vanmorgen is onze zoon geboren. Nu nog in ziekenhuis maar mogen zo naar huis. Later meer info!
Hi meiden! Gefeliciteerd joekie! Ik laat even weinig van mij horen. Het is ontzettend druk en ik heb me niet zo goed gevoeld. Ik kom later weer bij jullie kletsen, sorry! Voor ieder die nog moet succes!! x eef
Roozjuh: hoop dat het niet doorzet meid. Beterschap. CN: nee niet meer kunnen slapen helaas... En overdag kan ik dat niet,dan ben ik altijd druk met van alles haha. Joekie: Yoehoee, toch nog uit zichzelf begonnen... Van harte gefeliciteerd! Eef: neem je tijd... Sterkte! Zometeen naar de vk, ben benieuwd of ze me wil strippen maandag, als die mogelijkheid er al is natuurlijk... Ik wil ook BUB!
Joekie, gefeliciteerd met bub! Dus met je zoontje uit je buik en op de wereld! Zo zie je maar hoe snel het ineens kan gaan. Eef, hè bah toch niet goed gevoeld. Hopelijk snel beter in je vel maar neem je tijd, alles hoeft niet snel snel. X