Gadver gadver gadver.. ik heb een baaldag!! Het is eigenlijk al vanaf maandag wat aan het rommelen, niet echt noemenswaardig.. Ik wil bevallen! Ik zit mezelf gewoon in de weg..
Joekie, gefeliciteerd!!! Kylie, laat het los... Denk gewoon ik beval nooit en ga wat doen voor de afleiding... En dan begint het spontaan ... Ik weet hoe je je voet!!! Heb bij de middelste 2 weken lang voor werk gehad !! Uiteindelijk wel een super snelle bevalling ..
Joekie; gefeliciteerd! Wie is de volgende? Ook hier nog geen baby... En volgens mij komt hij ook niet.. Vanmorgen vk, ze heeft geprobeerd om te strippen. Helaas nog potdicht dus maandag naar het ziekenhuis voor ctg en echo.. Ze verwacht ook niet dat het eerdaags gebeurt. Ze verwacht wel een groot kindje dus ben benieuwd! Nou meiden,ik ga even uurtje slapen!
he woezelenpip, overtijd en dan toch nog potdicht Ik kan me voorstellen dat je wel had verwacht/ had gehoopt dat er in ieder geval iets van 'beweging' in was gekomen. Kylie, lastig dat je jezelf in de weg zit. Hopelijk kan de vk morgen wat voor je betekenen. Roozjuh, mooie nieuwe banner!
Net terug van vk... Voorlopig doen die nog niks, mag nu woensdag weer... Heb gevraagd om te strippen mocht ik volgende week nog zo lopen,maar moet eerst naar de controle woensdag,dan afspraak in het zkh voor ctg,en dan gaan ze daarna pas kijken om eventueel te strippen. Kylie,ik weet precies wat je bedoeld...ik heb het ook echt he-le-maal gehad nu! Slaap al de hele week zo slecht,ben gewoon op...pffff sorry voor mijn klaagbericht...vergeef het me!
Nog niet bevallen dames. Laat het los. Zodra je er geestelijk klaar voor bent. Dus rust in je hoofd hebt. Neem tje lichaam het over en komt de kleine spontaan. Zo heb ik het deze keer beleefd in elk geval. Zei zondag smiddags het is goed zo kleine mag nu komen en spontaan 's nachts begonnen.
bloef klopt. bij D was ik t spuugzat en toen gaf ik t maar op. schakelde mezelf in op 42weken dat ie zou komen. volgende dag was meneertje er
Ik vind het lastig.. Mijn moeder wordt donderdag geopereerd, hoop dat ie voor die tijd komt..En anders moet ie idd maar blijven zitten tot 42 weken.. Maar ja..de natuur laat zich niet dwingen..
Bib-mama's: nog heel even doorzetten. De baby komt er een keer uit! Ons verhaal. Zondagochtend opgenomen in het ziekenhuis om ingeleid te gaan worden, vanwege zwangerschapsvergiftiging. Ik kreeg een veter om ontsluiting op te wekken. De hele dag controles gehad. Geen ontsluiting, maar de baarmoedermond verweekte al wel. Ik begon ook al (rug)weeen te krijgen. Na de voetbalwedstrijd weer een controle. Ik had nog geen ontsluiting, maar mijn vliezen braken toen wel. De weeen zetten inmiddels stevig door. Gevraagd om ruggenprik. Die is een aantal keer mis geprikt. Toen ie eenmaal zat, werkte de prik niet. Inmiddels had ik 5 cm ontsluiting (in drie uurtjes). Ik had heel veel pijn door de combinatie rugweeen/bekkenklachten. Na lang aandringen een nieuwe ruggeprik gekregen. Deze werkte perfect. De hele middag geen pijn gehad. Om een uur of half vier had ik 10 cm ontsluiting, maar de baby moest nog iets verder dalen. Om vier uur was ze ingedaald genoeg, dus de pijnstilling uit en wachten op weeen om te persen. Om half vijf genoeg weeen. Na een half uur en ongeveer tien persweeen was ze er.
lionne: o bah ruggenprik mis heb daar helaas ervaring mee. kolere wat een pijn. bij D 5x mis en bij C 1x mis geprikt. maar je heb dus nog de wedstrijdt kunnen zien? klinkt als een lange bevalling
Namens Kapedi stuur ik jullie dit mooie berichtje!!! Hallo, mag ik even storen ik ben om 15.15 geboren. Ik heet Reece Raphael en weeg 3220 gram. Mama en ik maken het goed.