Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    gefeli!!!

2. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    @ alle bubjes: Gefeliciteerd!!!
    @ alle bibjes: Ze hebben gelijk hoor, zodra je er 'niet meer aan denkt' (voor zover dat dat gaat) komt hij of zij ineens :)

@hier: Slapen gaat nog niet zo goed.. paar uurtjes per nacht maar..
    D heeft veel last van darmkrampjes en krijgt nu infacol, gelukkig gaat t steeds beter. Nog 50 gram en dan zit ie alweer op z'n geboortegewicht.. BV is niet gelukt (heb t maar opgegeven.. heb t in ieder geval geprobeerd..) dus nu over op flesvoeding. Voor de rest gaat alles goed met ons.. (heb alleen niet zoveel tijd voor de computer... gek he ;))

3. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kapedi: gefeliciteerd!

4. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Kapedi: gefeliciteerd! Geniet ervan...

Kylie: ik hoop voor je dat het strippen morgen mogelijk is...en ook alvast veel sterkte met je moeder meid! Knuff.

Sappie: dat je geen tijd hebt voor de computer is logisch toch... Lekker genieten.

Jullie hebben gelijk dames, ik had vandaag echt even een dipje. Heb het er met mijn man over gehad heeft me goed gedaan...ik volg jullie advies,en denk nu dan maar 42 weken, het zal ergens goed voor zijn...en kleine man zal er nog wel niet klaar voor zijn.

Man heeft bij de juwelier een armbandje besteld met de naam van de kleine erin gegraveerd en is helemaal trots,zo leuk om te zien! Hij heeft ook 2 van die wicker tuinstoeltjes meegenomen,want ja papa en mama hebben die ook... Ach en dat hij dan nog niet kan zitten kon hem er niet van weerhouden haha.

5. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Kapedi: gefeliciteerd!!

6. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kapedi, gefeliciteerd!! Fijn dat het goed gaat met jullie!

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@San; wat lief van je man! Hier ook een baaldag vandaag.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    was een lekkere dag vandaag, voor t eerst zonder hubby. Net boodschappen gedaan en ben nu echt zwaar gesloopt. Alles bij elkaar is toch nog teveel voor mijn lichaam. Morgen ochtend kan ik lekker blijven liggen, hubby brengt D naar psz. En C is toch pas 10.00 wakker ofzo.
    Plannen weekend: uiteten voor onze trouwdag. C gaat lekker mee. Denk dat het de Griek word. D is met mn vader lang weekend mee op vakantie.

Noodweer: benieuwd wat er komen gaat

oja we krijgen nieuwe schutting. of naja de buren hebben nieuwe gekocht en normaal delen buren de kosten voor nieuwe schutting ofzo. maar dat wilden zij niet omdat we t al niet zo heel ruim hebben. vet lief :D super mensen

9. Kylie1986

Roozjuh: Lief zulke buren! Enneh,..het noodweer is net begonnen..kijk maar naar buiten :)
    Heeft je broer trouwens een site?

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    #1230 Roozjuh, 21 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2014
    Ja klinkt goed buiten :p

Via mij 10% korting.

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kapedi gefeliciteerd !!
    bibjes , komop we willen jullie zien !!!

ego alles gaat zijn gangetje , D is een vreetmonster doet het uitstekend snachts en overdag , hoor hem amper , A is een voorbeeldige grote zus :D

12. siena

siena Actief lid

31 mrt 2011
    405
    0
    16
    Vrouw
    BUB !!!!!
    Even snel een berichtje... Gisteravond om 22:30 na een bevalling van 17 uur, een knip en 15 hechtingen verder is onze mooie dochtertje geboren.
    Het is echt een schatje en doet het erg goed. Ik moet helaas in het zkh blijven ivm veel bloedverlies. Morgen hopelijk lekker naar huis!
    Uitgebreid verslag komt later!

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @siena. Gefeliciteerd! heftige bevalling zo te horen! Pak je rust en kom lekker op krachten.

14. Kylie1986

@Siena: Gefeliciteerd!!!

Het clupje wordt wel errug klein zo..

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Siena,van harte gefeliciteerd! Klinkt idd als een pittige bevalling...

Idd erg rustig hier...

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Siena, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Heftige bevalling denk ik zo te lezen. Laat je nog maar even lekker verwennen in het ziekenhuis, kun je beetje aansterken voordat je naar huis gaat.

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen dames!

Nog BUB?
    @ BIB beebjes: we willen jullie nu wel zien hoor ;)
    Voor de moeders met BIB: dikke knuf! en inderdaad het is misschien beter om je erbij neer te leggen.... beeb komt vanzelf hoe moeilijk dat ook is!

@ hier: al 2 nachten 6 uur tussen de voedingen! en dat op BV! heerlijk! Daniël is vandaag alweer 2 weken :D. 2 weken geleden was de VK net geweest en moesten we richting het ziekenhuis, raar idee ;)

18. Kylie1986

Goedemorgen!
    @Einneh: wat heerlijk dat Daniël het zo goed doet!

Hier: Een goede nacht gehad. Zo naar de vlk, hopen dat ik te strippen ben

19. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    ik duim voor je meid! ben benieuwd!

20. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011