Dank jullie wel! Mocht ik niet te strippen zijn of wel en het doet niets, vraag ik of ik maandag of dinsdag terug mag komen.
Spannend Kylie. Wat slapen jullie kindjes lang! Hier een rommel nachtje N is verkouden, buikkrampjes en een ontstoken oogje. Echt sneu.
Ik ben net geweest Hij is weer niet ingedaald (net een heen en weer bootje)..Dus strippen heeft geen zin, want dan kan ze er niet bij. Heb nu weer een afspraak voor maandagmiddag.. Als dat niets uithaalt, duimen dat ie voor donderdag komt en anders zien we het wel
Kapedi en Siena: gefeliciteerd!!! Kylie: balen dat het strippen niet door kon gaan! Morgen voor ons allebei de uitgerekende datum.... hoop dat de beebjes ons niet te lang meer laten wachten, al ga ik er maar van uit dat de onze pas in juli gaat komen. (Mijn moeder vertelde laatst dat zij van mij uitgerekend was op 7 juli, maar ben op 25 juni geboren. Leek haar wel leuk als onze meid dan 7 juli zou komen, ben dan precies 42 weken! Ja heel leuk, maar hoop het toch niet ) Gister beetje rommeldag gehad, wat krampen hier en daar... zou het dan toch nu al beginnen..... Helaas vanmorgen wakker geworden en alles weer rustig. Ben maandag dus jarig, zou ik dan een mooi kadootje krijgen....
Hier een update! Gisteravond is na een zware strijd onze kleine prins ter wereld gekomen! Hij heet Benjamin Peter, is 51 cm lang en weegt 2870 gram. Het is een echte bikkel en papa en mama zijn zo trots!
Alle bevallen dames gefeliciteerd. Zijn nog weinig BIB dames over zo te lezen. Zal de site eens bekijken. Roozjuh nog hulp nodig ermee?? Kylie: balen meid hopen dat meneertje zich zelf meld voor do. en anders als het weer iets beter gaat met je moeder.
De juni site is weer up to date mbt de bevallen dames. Er waren stiekem toch een paar achtergebleven meiden die niet meer hier schreven maar wel bevallen waren. De stand is nu 23 tegen 21 voor de jongens.
Bub melding gemaakt maar is al er lang geleden dat deze moeder hier epost heeft en staat ook niet op de site: bericht verwijderd