Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Valt niet veel bij te lezen :D

Heb trouwens sinds het einde van de middag een soort korte pijnscheuten vanuit mijn (lies)??

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Komt ie vandaag nog op de uitgerekende dag ;)

3. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    valt idd niet veel bij te lezen...
    Kapedi en joyce: gefeliciteerd!
    Kylie: klinkt als indalen.... Tenminste ik had die pijnen ook met indalen. Sorry, waarschijnlijk had je liever een andere oorzaak gehoord.... Maarre, je weet maar nooit!

4. Kylie1986

@Minifien: Kan, maar ik weet inmiddels wel hoe indalen voelt :) Kleine man ligt de ene controle volledig ingedaald en de controle daarop weer niet.. Voelt heel anders, bij mij dan.

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    wie volgende bevallen? ehhh denk woezelenpip.

ego: gesloopt. kan trouwens mn oude broek weer aan woehoee! kon die voor de zwangerschap al niet meer aan maar nu weer wel! :D helemaal happy. alleen rukt nog teveel op mn buik dus ik hou t nog even bij mn zwangerschapsbroek.

nu filmpie kijken, hubby heeft er 1 gedownload dus ben benieuwd

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: ik ga voor Cecilia als eerste.

Vanmiddag lekker de stad in geweest.
    Nieuwe schoenen gekocht en een rokje van Feetje voor Y. Ze had al een legging en shirtje van dit setje maar degene van wie ze het had kon er geen rokje bij vinden. Nu dus het rokje gevonden. Weer een mooi setje erbij.

7. Sappie86

Sappie86 Bekend lid

28 aug 2011
    575
    0
    0
    Hey ladies!

Even een update vanuit brabant.
    Eerst even een 1 week wave!! Yeahh :cool:
    Vandaag de laatste dag kraamzorg.. Nu moet ik alles zelf doen!! :$ Zal wel even wennen zijn.. Vanmiddag voor het eerst met D naar buiten geweest.. Meneertje mocht mee naar oma. Hij moest natuurlijk de kinderwagen nog goedkeuren.. Alles goed gegaan (volgens mij vindt ie t wel fijn in z'n nieuwe limousine ;)). Van de week heeft hij wel veel last gehad van darmkrampjes dus hij sliep niet lekker (en ik ook niet.. ben ook wel doodop nu). Vandaag is de VK kog even langs geweest en daar heb ik een dr. Brown fles van gekregen. Zit een soort ventiel in wat zou helpen tegen de krampjes en ik moet zeggen.. hij is heel de dag al rustig!! :D Ik hoop dat het door de fles komt en dat hij vannacht ook lekker slaapt..
    Ik probeer t hier nog bij te houden maar valt niet mee.. Ik lees wel maar reageer zelden.. Sorry hoor!! Ik moet wel zeggen dat het wel wennen is hoor om moeder te zijn maar t is toch ook heel leuk!!

8. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Hi meiden!
    Roozjuh, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag!
    Hier nog steeds alles rustig.. Denk toch dat we maandag in het ziekenhuis zitten.
    Gisteren maar wel even maatje groter gehaald, ze verwachten geen kleine jongen!
    Kylie, alles nog rustig?
    Wachten duurt lang..
    Ik zal morgen even bij lezen, lig net op af en bij lezen op telefoon is niet echt handig!
    Slaap lekker allemaal!

9. Kylie1986

@woezelenpip: hier alles nog rustig.. succes maandag

10. Kylie1986

Goedemorgen allemaal, bib melding ;)

11. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Even snel...heb niet alles terug gelezen, sorry!

Hier ook nog bib melding, en een 40 weken wave...;)

12. Kylie1986

Jeej, 40 weken!

13. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hier ook bib, ik geloof er niet meer in. Ga er maar vanuit dat ook onze 2e kleine het 42 weken volhoudt en ik ingeleid zal gaan worden. Na 2x strippen had ik meer resultaat verwacht.

14. Kylie1986

@Minifien: Ben je bij de 1e ook ingeleid?
    Misschien hebben wij wel de eerste baby's die wel blijven zitten..

15. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    BIB!

Mijn hemel rol net pas mijn bed uit.... (12 uur erin gelegen, ahum)
    Nou ja ik geniet nog maar even van de rust en het is toch vies weer ;)

16. Kylie1986

Ja, vies hé.. Heb Danny net maar naar zijn werk gebracht (koopzondag).. Met als addertje dat ie dan even voor mij de Etos in moet haha, scheelt mij weer :)

Planning: rummikuppen op FB, was opvouwen, stofzuigen, wc en badkamer

17. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Lopen jullie nu allemaal overtijd dan?
    Knuffel meiden!! <3

18. Kylie1986

Ik denk als San vandaag niet bevalt, we idd allemaal over tijd lopen..
    Sneu hé ;) We zijn al de laatste en nog overtijd ook :)

19. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Yep, overtijd helaas.....
    @Kylie: ja bij de eerste ingeleid met 42 weken, ik zie de bui dan ook alweer hangen.... :(

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Minifien, hmmm dat lijkt er inderdaad dan niet goed voor je uit te zien dat je eerder gaat bevallen. Toch duim ik voor je hoor!

Kylie, goede deal van je! Rommelt het nou nog wel een beetje bij je of is het weer helemaal stil gevallen?

cecilia, heerlijk lekker 12 uur in je bed doorgebracht! Goed om nu je rust nog even te pakken ;) Hopelijk komt jullie kleintje echt snel!

San, jij na vandaag ook overtijd. Maar wie weet....

O ik vond dat tijdens zwangerschap zo'n dooddoener als ik het over bevalling had (eerste was drama-bevalling) en dat dan werd gezegd dat er echt nog nooit een kindje was blijven zitten.
    Dacht ik altijd: goh! Dat wist ik niet en ja is heel lief bedoeld maar ik zag het niet zo. En dat terwijl ik nooit overtijd ben gegaan (eerste 37,5 en nu 36,1), wil niet weten hoe ik had gereageerd als ik wel overtijd ging gnagna!

Deel Deze Pagina