Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier ook regeldag.. Nacht dus xD

2. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Goedemorgen, nog geen babynieuws?

Angel: veel succes vandaag! Nog even en dan heb je je meisje in je armen...

Minifien: is het bij jou doorgezet?

Gisterenavond toch even naar vk gebeld, had de kleine maar weinig gevoeld. Daarna voor ctg en echo naar het zkh. alles goed met de kleine man, en had ook nog voldoende vruchtwater, ze begon zelf over dat ik met de vk kon overleggen om te strippen, dus ga straks even bellen. Ze had ook nog even gevoeld, en schat hem op 7,5 pond, geen kleintje dus haha... Nou nu maar hopen dat de vk een poging wil doen om te strippen.

3. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Goedemorgen meiden!
    Angel; succes vandaag!
    Minifien; en?
    San; fijn dat je gisteren terecht kon, toch weer even gerustgesteld! Ben benieuwd of ze kunnen strippen, succes!
    Kylie; nog rustig? Wanneer weer controle? Je zou dan toch gestript worden?

Hier nog steeds alles rustig..
    Om 13.45 in het ziekenhuis zijn voor ctg en echo.. Als alles goed is weer naar huis denk ik? Vk schat hem op 8, 8,5 pond dus ben benieuwd!

4. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
  5. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    san: fijn dat toch alles goed was met je kleine man! Ik hoop dat ze je kunnen strippen en dat het resultaat heeft!
    Angel: succes!
    Woezelenpip: tsjee, 8.5 pond!!! Maar ik hoop dat alles goed is vanmiddag!
    Kylie: hoe laat kom de vk?
    Hier: vannacht wat lichte weeen gehad maar niet doorgezet.
    :(, wat kan je lichaam toch raar doen soms.... Toch maar instellen op 42 weken.....

6. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    goh dames jullie houden ons wel in spanning! volgens mij loopt nu iedereen overtijd? Hoop dat jullie beebjes nu snel komen!

@ Woezelpip: succes vanmiddag!

Ik zal Mark even uit bed halen die heeft alle auto's in de buurt al 3x uitgezwaaid volgens mij ;)

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    woezelenpip, mooie buik! Succes met ctg en echo straks!

San, goed om even extra te laten checken en fijn dat het toch allemaal goed was. Hopelijk kan/wil de vk je wel strippen

Minifien, he bah toch niks doorgezet :(

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Na al dat gerommel afgelopen weken vind ik nu toch echt dat die kids eruit moeten hoor!!! :p we willen babynieuws :p

Angel succes vandaag!! Weet precies hoe je je nu voelt, lekker nerveus aan de ctg straks hihi.

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik moet vandaag idd weer naar de vlk, om 14.15 uur.

@Minifien: balen dat het weer niet doorzet :(
    @Angel: nogmaals succes vandaag
    @San: dat was even spannend zeg.

Hier: Gisteren wezen wokken met moeder en stiefvader, vlak daarvoor begon het weer te rommelen en had veel slijmerige afscheiding.. Lekker genegeerd en het zakte weer af.
    Heb alleen met de nacht meer pijn in mijn heupen.. denk dat ik meer slaap krijg als hij geboren is haha..

10. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    kylie: 14.15 uur, ben zo benieuwd! Lekker he, wokken, heerlijk! Hier ook slijmerige afscheiding afgewisseld met lichtroze bloedspoortjes. Laat je wel weten hoe het bij vk was?

11. Kylie1986

12. Hallo allemaal sorry dat ik niks heb laten horen maar was beetje hectisch

Ik ben op 14-06-2012 om 06:41 uur bevallen van een prachtige dochter haar naam is Chloë Elisabeth Koolen
    Ze woog 3230gram en was 50 cm

Op woensdag avond 13-06-2012 om 21:30 hebben ze me vliezen gebroken met 2 cm ontsluiting, een paar uur later had ik nog maar 4 cm ontsluiting en heb ik een ruggenprik gevraagd omdat ik mijn weeen niet meer aankon. Om 05:30 uur donderdag ochtend hadden ze besloten om een keizersnee te gaan doen omdat ik nog steeds maar 4 cm ontsluiting had en de hartslag van onze kleine meid steeds daalde. Uiteindelijk is onze kleine meid geboren.
    Ben nu net een paar dagen uit het ziekenhuis en nog steeds herstellende van mijn keizersnee. Heb de dag dat ze geboren is ook niet helemaal bewust meegemaakt :(

Bijgevoegde bestanden:

• 021.jpg
      021.jpg
      Bestandsgrootte:
      19,3 KB
      Weergaven:
      4
    • 025.jpg
      025.jpg
      Bestandsgrootte:
      17 KB
      Weergaven:
      4
  13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Daar is weer babynieuws! Gefeliciteerd Angel met je mooie dochter leuke naam ook. Geniet ze en sterkte met het herstel

14. Dank je lin genieten doe ik elke sec hahah t gaat me nu al allemaal te snel :(

15. Kylie1986

Angel27: gefeliciteerd met jullie dochter!

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    angel27 gefeliciteerd met je meissie!!! Mooie meid hoor, mag ik foto op juni site zetten?
    Ik weet precies wat je bedoeld met niet ebwust meemaken die dag. had ik bij mn oudste ook. je bent namelijk niet voorbereidt op een ks. nu had ik geplande ks en kan me alles herinneren als de dag van gister. doe maar lekker rustig aan met je ks! ook hier nog steeds flink aant herstellen na 3weken. gaat helaas langzamer als de vorige ks maarja, niks aan te doen

17. dank je kylie en roozjuh

tuurlijk mag je de foto op de juni site zetten :D
    Ja ik kan me wel dingen herinneren van de ks maar van daarna niet echt dat zijn allemaal wazen ik kon me kleine meid niet eens bij me hebben daarna omdat ik zo erg aan het trillen was dat ik het haar niet aan wou doen. :(

18. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Angel: gefeliciteerd!

19. thanx Einneh :D

20. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Fijn, babynieuws!!
    Angel, hartelijk gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Jammer dat het allemaal zo gelopen is, ik hoop dat je ondanks alles toch nog
    voldoende kan genieten! Succes met je herstel!

Deel Deze Pagina