heel erg bedankt Ja genieten kan ik echt wel dat doen we elke seconde Dat herstel komt wel t is ff doorbijten en wennen dat ik niet veel mag lopen ect maar met onze kleine meid gaat alles goed en dat is het aller belangrijkste
Angel: van harte je staat erbij op de site. Nou die andere dames nog. Kom op babies we willen jullie namen weten!!!
Angel, gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige dochter! Fijn dat je ondanks de zware bevalling toch kan genieten van jullie meisje! Verder lekker rustig aan doen, komt vanzelf allemaal weer goed.
angel27: je bedoeld trillen toen je nog op OK lag? haha ja dat ken ik, dat schijnt normaal te zijn zeggen ze En wat betreft het herinneren van alles rondom de ks. praat met je hubby. die weet vaak wel te vertellen hoe en wat. ik heb dat toen niet gedaan, wist zelf ook weinig. details ontbraken en kon halve dingen herinneren. maar mijn man staat er iets verder vanaf wat betreft de ks zelf en maakt het dus anders mee. die kon mij nog veel dingen vertellen die ik zelf niet meer wist of mij ontgaan was.
Angel: Gefeliciteerd!!! Firefly: Wat een naar bericht, afschuwelijk! Wens je heel veel sterkte toe met dit enorme verlies! Andere Angel vandaag keizersnede toch? Succes! Andere dames laat het lekker doorrommelen! Hier gebeurt helaas echt drie keer niks... Maar vandaag wil ik ook niet bevallen, haha, ben vandaag jarig! 30 jaartjes alweer, pfff wel een ding zeg haha. Vier het niet vandaag, maar word dus wel helemaal plat gebeld sinds ik vanmorgen uit bed werd gebeld Ook allemaal lieve berichtjes op FB, maar vooral iedereen die wil weten of de baby dan ook komt vandaag! Gister nog met hubbie uiteten geweest en lekker pakket van Rituals gekregen. Straks komen mijn ouders en zusje nog even, aangezien er hier nu toch geen aktie is en ik anders de hele dag alleen thuis zit! Fijne dag allemaal, ga nu eindelijk maar eens even douchen...
Dank je cecilia Ja toen ik nog op de OK lag en ook ruim een half uur daarna nog Ja is idd normaal zeiden ze tegen mij ook dat zin de hormonen die door je lichaam gieren ofzo. mijn mannetje weet alles nog wel maar hij zegt ook dat vlak voor ze geboren werdt ik ff weg ben gevallen maar dat kan ik me niet herinneren voor zover ik weet ben ik hele tijd wakker geweest.
cecilia: happy birthday!!!!!!!!!! laat deze dag maar lekker om jou draaien, baby wacht maar even die krijgt straks genoeg aandacht haha angel27: ja heel gek wat zo'n bevalling met je doet he. je vergeet gewoon dingen of maakt ze niet bewust mee. ik heb er 2jaar over gedaan om alles te verwerken rondom de ks. niet de ks zelf, maar hoe de gyn met mij om ging + de ruggenprik die 5x mis was gegaan. gyn heeft ons nooit verteld waarom ik een ks kreeg. mijn vk heeft t dossier op moeten vragen om daarachter te komen. heel slordig. heb er lang mee rondgelopen en kan t nu pas echt naast me neer leggen nu ik deze super bevalling heb gehad. nu 3jaar later dus pas (oudste wordt 8juli 3jaar)
lekker dan dat dat je niet eens verteld is :s ze hebben mij al verteld dat als ik nog een keer zwanger wordt dat de bevalling dan ook hoogstwaarschijnlijk een ks wordt Ik ben idd emotioneel best wel een wrak dokter is ook bang dat ik na kraamperiode nog wel eens in een postnatale depressie kan komen vanwege dat ik eerder al 2x in een depressie heb gezeten en de druk die er op me staat vanwege mijn wsnp dat ik werk moet gaan zoeken dus daar komt nog een staartje aan binnenkort wordt ik gekeurd want me huisarts wil dat ik de aankomende 6 maanden zo en zo ff niet ga werken ze vind dat ik eerst helemaal de oude moet zijn om die depressie te voorkomen
hey wat is dit nou wie is hier de snelle dame die Chloë al op de juni site heeft gezet? haha niet gewend dat ik hulp heb met de site heerlijk! foto's van geboortekaartje(boefjesmama) en 1e foto (Chloë) staan ook op de site!
angel ja dan moeje oppassen dat je niet een terugval krijgt. geniet lekker, doe rustig aan, praat veel met je man (Héél veel!) meer dan dat kan je niet doen. gewoon rustig aan doen, nergens druk om maken, 'Go with the Flow' zeg ik altijd. Komt allemaal wel goed, ga op je gevoel af en doe wat je mama-hart je zegt
voor gene die site regelmatig bijwerkt met een nieuw bubje, aub ook meteen de naam-info bij 'Namen' invullen aub, anders loopt die achter. Zag dat C van Angel27 er nog niet tussen stond en Clauzoe met D ook niet. niet erg daarom zijn we met meerdere om site bij te werken, maar is wel handig als info up to date blijft
heel erg bedankt voor het goede advies roozjuh gelukkig heeft me mannetje vanaf volgende week vrijdag 2 weekjes vakantie dus dan heb ik wat meer steun overdag. En dat mama-hartje moet ik nog ff aan wennen hoor
@Cecilia: gefeliciteerd! Hier: Niet ingedaald.. Naast dat ik hoop dat ie er voor donderdag komt vanwege de operatie van m'n moeder, ook wel voor mezelf.. Ben helemaal op, slaap amper (grotendeels door m'n bekken) heb hoofdpijn..