Nu moet ik vrijdag weer.. Afwachten dan maar.. Mijn moeder denkt zelf dat ie donderdag komt, maar dat hoop ik echt niet..
kylie, misschien moeten we dan toch maar die bevallings-dans gaan doen ook ff wat verkeersborden kopen met pijlen erop, kunnen we hem de weg naar buiten wijzen
Angel27: van harte gefeliciteerd! Cecilia: happy b-day!!! Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. Hè kylie, balen meid! Ik hoop dat de natuur zijn werk gaat doen voor donderdag. Vanmiddag de vk gebeld, en verteld dat de arts gisteren in het zkh voorstelde dat ik zou overleggen voor een strippoging, en dat ik heel moe ben omdat ik 's nachts nog amper slaap, last van heupen etc. maar hier willen ze pas strippen vanaf 41+ weken omdat het dan pas resultaat zou hebben (volgens hun dan, want lees en hoor vaak anders). Strippen is tegen de natuur en kan ook onnodige klachten veroorzaken is hun conclusie ik baal hier echt van en zie het echt niet zitten om nog 2 weken zo door te lopen en slecht te slapen. *spreekt alle bib'jes steng toe dat ze een beetje op moeten schieten*
@San: heel begrijpelijk..Ik trek het hier ook nog geen 2 weken.. Als hij vrijdag nog zit, moet ik een afspraak bij de gyn maken. Inleiden wil ik eigenlijk proberen te voorkomen, ben contact aan het zoeken met een acupunctuur-vrouw (weet ff niet hoe dat heet).
Ik weet meer.. Heb vanavond een afspraak om 21.30uur. Volgens die mevrouw worden bepaalde drukpunten gestimuleerd waardoor je endorfines gaat aanmaken en de baby als het ware 'uitgenodigd' wordt. Als het resultaat heeft kan het direct of tot 3 dagen na de behandeling.. Hier kost het 75,- En bij mijn zorgverzekering wordt het vergoed.
Wat spannend kylie, ga voor je duimen! Weet je hoe die behandeling heet? Eens kijken of ze hier in de buurt ook zoiets hebben... Succes meid.
Bedankt voor de felicitaties! Toch nog een gezellig dagje geworden, met kaarten, bloemen en taart en net afgesloten met chinees. Nu zijn mijn voeten alleen ineens mega opgezwollen, echt geen gezicht en ook wel pijnlijk, dus maar even omhoog met de pootjes. Wat balen dat ze niet willen strippen voor 41 wk, heb vorige week in het zkh gevraagd, die zeiden dat ze deze week (donderdag) wel wilden kijken als ik het wil, maar dat het eigenlijk alleen zin heeft als het iig gerommeld heeft, omdat je wel al wat ontsluiting moet hebben. Ik kijk het maar even aan de komende dagen. Kylie, balen dat hij niet is ingedaald! Maar je gaat nu dus naar die accupuncturist, spannend! Ben benieuwd hoe het is en hoop voor je dat het wat doet! Is niet fijn als je donderdag nog rondloopt, die dag is al spannend genoeg! Roozjuh, haha leuk die van die verkeersborden, ik ga denk ik ook maar eens op zoek daarnaar
Mbt drukpunten e.d: mn eerste was ook niet ingedaald, ben op advies van vk 2x bij de voetzoolreflex therapeut geweest. Werd ook vergoed door de zorgverzekering. Heeft alleen geen zin gehad, ben met 42 weken alsnog ingeleid en kleine was tijdens de persweeen nog niet ingedaald, moest de persweeen daarom nog 20 minuten ophouden. Helaas heb ik dus niet zo'n goede ervaring maar ik hoop dat het bij jullie wel positief is!
@ cecilia: ik had vorige week 1 cm ontsluiting zonder dat ik gerommel heb gehad (of niet gemerkt). Misschien heb jij ook al wat onstluiting, zou mooi zijn, toch?
Oh das goed om te horen! Zou inderdaad mooi zijn dan! Hoop voor jou dat de kleine zich snel aandiend en dat je niet weer ingeleid hoeft te worden, mag nu wel een keer hè!
Ik hoop het, maar ik denk het niet. Heb me er eigenlijk al bij neergelegd.... Maar morgen weer controle bij de vk, eens kijken wat ze zeggen en of erz toch nog meer ontsluiting en verweking is. En misschien geldt voor mij 3x strippen is scheepsrecht.
@Minifien: die mw van de acupunctuur zei trouwens tegen mij dat het het meeste succes heeft i.c.m. strippen..
Dat was ikke!! Kreeg keurig een pbtje dus dan doe ik dat ff he. Foto's laat ik aan jou over dat krijg ik niet voor elkaar...
ja kom maar op met de foto's dat doe ik wel. vind ik ook wel leuk om te doen, zie ik als eerste de baby's hahaha