haha maakt niet uit. was al blij dat je die baby spurt idd kon bijhouden. was echt veel op een gegeven moment he nu lekker filmpiej kijken. oja stond net echt stom verbaasd te kijken hier... mn man had een glas water bij het eten net... hij drinkt normaal een liter cola weg bij het eten. en na het eten ging hij buiten opeens hardlopen... heerst er iets toevallig?? waar is mijn man, wie is dit?? herken m niet meer terug. hij zit al 4jaar te roepen dat ie gaat hardlopen maar kwam nooit verder dan de voordeur en dat te bedenken dat hij uit sportwereldje komt met CIOS opleiding, klim instructeur en voetballen
Cecilia: Had na een uur weeen ook al 8cm. Waarschijnlijk dus ook al met ontsluitng gelopen zonder dat ik het wist. Want 8cm in een uur is wel erg snel. Zal je site ook weer eens bekijken. Kom ook niet verder dan het bevallingslijstje bijwerken.
Roozjuh: misschien wil hij een fittere papa worden nu met 2 kids. Wil straks ook kijken of hardlopen wat voor mij is. Hoorde dat je via internet van die schema's kan halen maar heb geen mp3 oid. Iemand hier ervaring mee? Kylie succes straks. en sterkte en succes donderdag met je moeder
Kylie: benieuwd hoe het gaat! Hier sinds gisteren flinke steken in mijn linker lies, buik leek vandaag ook een stuk lager te zitten dus misschien verder ingedaald. Nu heb ik die steken weer, maar ook gewoon als ik op de bank zit, maar nu ook krampen erbij. Dus wie weet haha.
Nou, ik ben weer terug. Het was een erg aardige vrouw. Ze vertelde te weten waarom hij in stuit lag (schijnt ie nu nog te willen) en waarom hij nu niet wilde indalen. Schijnt te komen door een disbalans in energie, veroorzaakt door stress.. Maar goed, ze heeft een paar naaldjes in me geprikt en we hebben net op haar advies even een kwartiertje gelopen. Voel verder nu niets, we zullen zien.
Wat is het uitgestorven hier zeg! Hier is het lekker aan het rommelen.. Ben maar uit bed gegaan, heel stilletjes, wil Danny niet wakker maken
Hopelijk rommelt het steeds harder Kylie!!! Enne kids zijn mega gevoelig voor stress hoe klein ze ook zijn !
@San: Hoop voor je dat ie verder ingedaald is! Maar die steken zijne rniet voor niks! @Kylie: Spannend! Hoop dat het doorgezet heeft en dat je nu lekker aan het puffen bent. Zou zo mooi zijn als je alsnog voor donderdag bevallen bent. @Hier: Behalve wat harde buiken en slijmerige afscheiding niks aan de hand. Dadelijk even naar de vk bellen voor wanneer ik mag komen vandaag. Lekker weertje trouwens he!
Ben uiteindelijk rond 3 uur weer terug naar bed gegaan.. vannacht nog een beetjke doorgerommeld, maar werd wel minder in hevigheid.. Nu ik wakker ben heb ik het idee dat het weer opkomt..we zullen zien.
Even snel! Hij is er, jack en ruim acht pond! Na een vreselijke nacht is hij om vier uur gehaald met een keizersnee! Ben zo verliefd.. Binnenkort het hele verhaal!