Spannend Kylie! De vk belde net zelf. Mag om 8.40 al komen! Spannend of er toch vooruitgang is tov vrijdag. En ik hoop dat bij mij 3x strippen scheepsrecht is. Laat wel wat weten als ik terug ben.
Woezelenpip, gefeliciteerd met de geboorte van Jack! Balen van de vreselijke nacht maar gelukkig is hij er nu!
Minifien: hoe was het bij de vk? Hopelijk is er vooruitgang en komt beebje nu eindelijk naar jullie kijken. Kylie: hopelijk zet het dan nu door! Succes meid! Woezelenpip: van harte gefeliciteerd, eindelijk... Neem je tijd, en geniet.
Mwah gaat, rommelt nog wel een beetje.. Ben ineens weer kapot, hoofdpijn.. Neem een paracetamol en een broodje en duik nog even in bed.
Vind het zo spannend voor Kylie!!! @jack, welkom op de wereld mannetje! @ derde keer strippen toi toi toi
Jaaaa ik had gelijk!! woezelenpip als eerste bevallen hihi. Gefeliciteerd met Jack! Vraag me af hoe t met Angel is die gister bevallen is! Kylie zet m op!! Lekker veel ik bed liggen, rust doet je goed (en straks verlang je naar rust ) en hoe rustiger jij bent, hoe sneller je ukkepuk komt
Hihi,..ben uiteindelijk niet terug naar bed gegaan,.. Kreeg de voorlopige aanslag van de belastingdienst, heb een foutje gemaakt, waardoor we moeten betalen ipv terug krijgen en nog een behoorlijk bedrag ook.. Het rommelen is ook compleet stilgevallen.. Ga zo even douchen en proberen te ontspannen, al is dat heeeeel moeilijk op het moment.
Woezelenpip: Gefeliciteerd! Kylie: Balen dat niet doorzet. Hier: Weinig vooruitgang, twee vingertoppen ontsluiting maar bmm nog niet voldoende verstreken. Wel weer gestript. Bloeddruk aan de hoge kant en voor vrijdag een afspraak staan voor CTG en gyneacoloog ivm dreigende serotiniteit. ga dadelijk (in navolging van Kylie) bellen voor accupunctuur. Baat t niet, dan schaadt het niet!
@Minifien: inderdaad, dat dacht ik ook..baat het niet dan schaadt het niet.. Volgens die mw hier had het het meeste effect icm strippen.. En bij mij is er wel degelijk wat gebeurd vannacht, misschien is het net het laatste zetje wat je nodig hebt..
Buddynieuws van Angel 78 Op 25-06-2012 om 11:18 is ze geboren! Emma Julia Lily. 4070gr en 54cm! Alles gaat goed met ze, en ze komt snel zelf een berichtje doen hier.
Kylie, ik heb dat ook keer verkeerd gedaan met belastingdienst heel irritant! Maar toen ik wist waar de fout zat heb ik er nog een keer de goede aangifte overheen gestuurd en toen was het wel goed. minifien, hopelijk zet het nu door met 3e x strippen en misschien ook wel accupunctuur erover heen
@ Angel: gefeliciteerd! nu lekker genieten meid! @ Kylie: ow he bah dat is bale..... weet je zeker dat de belastingdienst geen fout heeft gemaakt? Hier gisteren de blauwe envelop in de bus gehad alleen hebben ze geen rekeningnummer van mij? vaag maar goed zonet de brief binnen voor doorgeven rekeningnummer dus binnen 2 weken zou het 1e bedrag op de rekening moeten staan!