Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

nee geef geen borst meer ;)
    ik val inderdaad veel af :$, manlief vind het zorgwekkend , en heeft de huisarts gebeld , moet kijken wat het nu nog doet en volgende maandag naar de huisarts gaan en dan gaan we zien hoe het ervoor staat en wat we kunnen doen , kan niet blijven afvallen natuurlijk ;)

ik duim dat het doorzet

2. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

M. is nu echt wakker.
    Ga afsluiten en meneer uit zijn bedje halen.
    Kan hij even bijkomen.
    Zusje een flesje en dan kunnen we nog even een blokje om in de buurt.

Fijne dag dames en Kylie spreek die kleine van je eens streng toe!!! Dit schiet niet op natuurlijk.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    viel ik maar af :p maarja bij mij mag er ook echt wel wat vanaf dus dan is t geen ramp.

fijne dag boef! lekker van de zon genieten

ego: hier slaapt D. EINDELIJK!!! jeetje heeft ff een week geduurd maar eindelijk doet ie een middag dutje. o wat een rust hier, heerlijk! C ligt ook nog ffies te tukken maar komt zo voor haar fles gok ik. heeft nu al 2x maar voor helft leeggedronken. kind weet niet wat ze wil :p

o en ik baal als een stekker!! Had na zoeken en zoeken eindelijk een super leuk jurkje voor C gevonden. a.s zondag kraam + verjaardagsfeest van de kids en hubby. wilde iets speciaals voor haar maarja... geld is op :(

4. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    @behandelingen: Als je aanvullend verzekerd bent wordt het vergoed, weet niet of ik het anders ook zou doen hoor!
    Enne, net zoals Kylie zegt, ik wil graag bevallen zonder ingeleid te worden. Was geen pretje vorige keer en ik wil graag de natuurlijke manier.

5. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    O ja, jullie weten niet wat ik ga krijgen, maar wij ook niet ;) wordt dus een verrassing!!

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    woezelenpip. gefeliciteerd
    Angel. ook van harte!

wat is beter bij darmkrampjes... ?
    vsm cinababy of inflacol?

heb de vsm nu maar mn vriend wil die andere...

7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    lin: elk kind reageerd anders. ik vind infacol helemaal geweldig. ze dronk wat slecht (heb je vast wel gelezen afgelope week) en gebruiken de infacol nu een tijdje en ze liet me net toch flinke scheten haha. heb me rot gelachen. ze ruft mn man er nog uit als ze wedstrijdje zouden doen :p maar na de ruft-parade dronk ze zo 120cc weg terwijl ze normaal flinke moeite heeft met 90cc

8. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    @ Kylie,

Ik had vorige week op FB ff kort contact met je op de pagina van trip trap..over die gekleurde bekleding zeg maar....Was benieuwd of je inmiddels bevallen bent...( ik wel ) hihi
    groetjes

9. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Minifien: hoe is de behandeling gegaan?

Kylie: hoe is het met je? Nog steeds aan het rommelen?

Roozjuh: haha moest even lachen om het wedstrijdje dat c zou winnen van je man:D geweldig!

10. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@piripiri: ja jij wel :). Gefeliciteerd!

Hier: nadat ik geslapen heb vanmiddag is het weer redelijk rustig..laatste 'wee' was om 15uur (wel errug gemeen)..
    Ga nu lekker op de bank en we zien het wel

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    kylie word is boos op dat kind van je :p vind nu dat ie er wel uit mag komen hoor!! zelfs ík begin ongeduldig te worden nu :D

12. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    @san: ben 1 uur en 20 minuten behandeld. Heb daarna aardig wat harde buiken gehad, nu is het rustig. Ben benieuwd of er vannacht wat gebeurd. En strippen en voetzoolreflex, dan zou je toch wel iets verwachten, toch?

@alle bibjes: zullen we afspreken dat we allemaal vannacht beginnen? Het heeft nu wel lang genoeg geduurd dacht ik zo!

13. Kylie1986

Spreken we af!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    strafpunten als de beeb er na morgen nog zit! :p

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Deal!!! :D

Minifien: ja dat zou je inderdaad wel denken hè! Ik duim voor je.

16. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Bij ons zeker weten de Infacol!
    Wat een wondermiddeltje! Ze heeft nu écht veel minder last van krampjes. En ze vindt het heerlijk.
    Misschien is elk kindje anders, maar ik zeg Infacol!
    xxx

17. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Heb mij M.ark wel infacol gebruikt maar dat werkte alleen maar averecht :(. Zijn er dan ook weer mee gestopt.
    d.aniel heeft de laatste dagen ook steeds vaker krampen. Ik probeer het zonder iets op te lossen door zijn buikje te masseren, te fietsen met zijn voetjes, lekker bij mij op de buik liggen en als het heel erg is een klein beetje helpen ;). Tot nu toe redden we het gelukkig zo :D.

18. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

@krampjes hier krijgt ie , colikind van vsm , 3keer 3 druppels per dag werkt prima hier

19. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Zeeman heeft super leuk spul echt voor weinig.
    Y. had gister een soort spijkerbroekje (zachte stof) aan en een shirtje totaal 6 euro.
    Kreeg allemaal complimentjes dat ze zulke leuke kleren aan had.
    Super schattige leggings met strikjes onder aan de pijpjes: 1,79
    Shirtjes: 2,49
    Jurkjes: 3,99

20. Kylie1986

Kruidvat trouwens ook, heb vandaag een omslagdoek en badcape gehaald.. Zie folder :D

Deel Deze Pagina