Ja daar zijn idd leuke dingen. Maar wilde een feestjurk van Bonnie Jean. Maar ik doe haar geboortepakje weer aan, ook wel speciaal voor kraamfeest. Kreeg net mail van vrouw die de 3lagen taart maakt. Ze heeft er zin in! Ben zo benieuwd
Zacht is ie zeker.. Heb ze beide gewassen en komen net uit de droger. Hoe groot durf ik niet te zeggen, badcape en omslagdoek zijn even groot.. Maat staat niet in de folder zag ik.. Heb de verpakking al weggegooid
Sorry bibjes, ik heb me niet aan de afspraak gehouden. Niks aan de hand hier. Nog geen rommeltje of harde buik
Ook ik heb me niet aan de afspraak gehouden...sorry Gisterenavond voelde ik wat lopen, heel waterig vocht en daarna een stukje slijm...ahum sorry voor het detail. Vannacht hetzelfde, ook wel wat krampen, maar geen echte weeën... Zit even te twijfelen of ik de vk moet bellen over het vochtverlies, want dat heb ik af en toe nog wel. Manlief helemaal zenuwachtig haha... Wilde thuis blijven, maar heb hem op het hart gedrukt dat ik hem bij de eerste echte wee heus wel bel haha.
Haha, ik ook niet.. Ik stel mezelf er wel op in dat ik ingeleid ga worden hoor.. Wou alleen dat ik wat beter sliep, maar dat laten mijn bekken niet toe..
Spannend san, mijn vk zei gisteren dat je vruchtwater steeds voelt lopen. Maar ik vind het ook lastig hoor. Enne, bij twijfel altijd bellen! Kylie nog niet gespot.... Zou het?????
Nope,... Ik baal zo, heb van de week met mn leidinggevende gebeld..Weet niet of ik jullie dat vertelt heb? Maar we hebben het over het gedoe met het teamuitje gehad en waardoor het misschien gebeurd is dat ze me 'vergeten' zijn. Ze had navraag gedaan bij een paar collega's, de een zegt: Ja maar ze is hoogzwanger. De ander zegt weer dat ze de keus om wel of niet te komen bij mij hadden moeten laten. Ook hebben we het gehad over de afstand die er is, komt deels omdat ik niet naast de deur woon en niet zomaar even langs kan wippen. En misschien komt het ook doordat ik zo eerlijk ben geweest om te zeggen dat ik in mijn verlof iets anders, dicht bij huis, ga zoeken. Hoewel ik ze nog zo op het hart gedrukt heb dat ik het super naar mijn zin heb! Maar goed, toen vertelde mijn leidinggevende ook nog dat er een aantal collega's zijn die zich afvragen of mijn bekkenklachten wel zo erg zijn dat ik niet meer kon/kan werken?? Dit had ik liever niet geweten.. Dus nu elke nacht als ik mezelf moet verbijten en met tranen in m'n ogen lig, denk ik daaraan.. Zo, ego modus uit
he bah Kylie! Wat gemeen!!!! Dat kan je nu echt niet gebruiken. Kop op, probeer er mar niet aan te denken, denk maar aan je lieve kindje wat er aan zit te komen, dat is veeeeel belangrijker! Knuf!
o bah kylie! je moet het maar van je collega's hebben he. achteraf maar goed dat je niet bent geweest denk ik dan maar. anders zaten ze je met scheve gezichten aan te kijken dat je misschien de boel wel zit te belazeren. en jij vrolijk doen omdat je je 'lieve' collega's weer ziet. nu bevestigd t je keuze alleen maar meer dat je straks gewoon lekker ander werk moet zoeken dicht bij huis. kzou niet eens terug willen naar zulke collega's meid, ene oor in andere oor uit. lekker genieten van je toeter nog want nog eventjes en je heb je kleine knul in je armen!
Hè gadver kylie,wat een gemene meiden! Maar ach ze zijn niet wijzer...lekker laten kuchen,en idd net wat roozjuh zegt ben blij dat je niet met het uitje mee bent geweest! Zet het van je af meid,ze zijn het niet waard. Focus jij je maar op je knulletje die je binnenkort in je armen hebt. Knuff
He jammer bij niemand dus doorgezet grrr! *zet nog een keer de weeëndans in, nu met meer opzwepende muziek Kylie, ik snap niet helemaal waarom jouw leidinggevende je dat zegt, want wat moet je daar nu mee? Behalve dat het je logisch dwars gaat zitten. NIet leuk! Dikke knuffel!
Kom maar op met die weeendans!! Haha, het ene moment denk ik,..nou, ik zal wel ingeleid moeten worden, hij komt echt niet vanzelf en dan kan ik me daar ook wel even bij neerleggen.. En nu zit ik weer ongeduldig te wezen, haha.
iedereen heel erg bedankt voor alle felicitaties xxxx ies En voor de dames die op het punt staan te bevallen heeeel veel succes
Kylie, ik weet hoe je je voelt meid! Hoeveel pijn het doet probeer erboven te staan! Mijn baas zijn ouders die ook veel aanwezig waren zeiden dat ik me niet moest aanstellen want ik was toch maar zwanger dat stelt toch niets voor ik was een profiteur dat ik stopte met werken! Dikke knuffel meid! En dit zou juist mijn gevoel en beslissing versterken om ander werk te zoeken
Hey meiden, hier ook nog steeds BIB! Duurt lang ... benieuwd wat ze morgen in het zkh zeggen. Haha Leonie, de weeëndans, nou kom op meiden met z'n allen He Kylie, dat kon er ook nog wel bij zeg. Waarom moeten mensen toch altijd zo oordelen over anderen (en dan vooral achter je rug), getver kan daar echt niet tegen! Dikke knuf voor jou, probeer het nu maar ff los te laten en je te focussen op je mooie knulletje die voor je het weet in je armen ligt! Inleiden...denk het hier ook. Bij mijn moeder werd bij 3 zwangerschappen 'gedreigd' met inleiden, toen de beebjes toch maar besloten zelf te komen, dus misschien moet de vlos dit morgen gewoon even tegen ons dametje zeggen