Mooie buik cecilia... *doet ook mee met de weeendans* Mocht deze dans niet werken kunnen we altijd de sirtaki nog proberen
Ladybabs: die mis ik juist helemaal niet. Kan niet wachten tot al mijn kleren weer passen en die flubber buik weer weg is. Mis zelfs het getrappel niet. CB vanmorgen geweest ons dametje weegt nu 3690. Das 45 gram boven haar geboortegewicht. Gehad over haar voorkeurs houding kijken nog even aan steeds hoofdje omdraaien. Ze ligt ook steeds met 1 heupje wat omhoog. Over 2wkn op cb nog ff na laten kijken en evt. verwijzing voor echo. Maar dat duurt deze eigenwijze mama te lang. Straks mijn eigen fysio even bellen of die iets kan regelen met de kinderfysio. Als we op cb moeten wachten is ze al 4weken en voordat die verwijzing er is (als die al komt) zijn we weer een aantal weken verder. Wil meteen met haar 3mnd een echo hebben. Als dat zou moeten.
kylie moet ff wachten met bevallen, kheb namelijk veel taart die zondag gegeten moet worden savonds mag je beginnen met bevallen kylie! en anders kom ik stukkie taart brengen als kraamkado
boef: ook hier echo bij 3maanden. moet ff afspraken kaart zoeken want ben m kwijt CB is idd niet zo snel met dat soort dingen. ik heb aangegeven dat ik alleen uitnodiging wil voor prikjes en verder wil ik er niks van weten wat zij doen,vinden en willen. ook ik mis het zwanger zijn niet. ik slaap nu best lekker en was dat op t eindelijk echt helemaal zat! kon alleen op mn zij en dat deed door BI veel pijn. lig nu heerlijk! en idd zoals boef al zei, tijd dat ik mn oude kleding weer pas en die vreselijke flubber blubber buik weg is! en dat getrap tegen mn blaas was niet echt een pretje dus nee dat mis ik ook niet haha
Idd Roozjuh cb. zegt mij verder ook niet zoveel. ga voor het wegen en meten en de rest gaat het ene oor in het andere weer uit. Hier zijn ze helemaal niet snel met doorverwijzen. Bij M. 4x echo gehad 1e keer was te vreog foutje van KA. hij was toen gecorrigieerd nog maar 2mnd dus kon nog niet. en toen 3x om zeker te zijn dat het goed was. Maak dus liever zelf of via fysio eenafspraak dan dat ik op hun moet wachten. Stel dat het weer 4x moet dan zijn we wel een half jaar verder. Spreidbroek helpt maar tot 9mnd dus dan schiet het niet echt op. Mocht het nodig zijn.
Ondanks dat ik het liefst NU wil bevallen denk ik ook wel dat ik het straks ga missen. Weet het natuurlijk nog niet, maar dat is mijn gevoel. Mijn man en ik hebben altijd gezegd dat we maar één kindje willen, hij denkt daar nog steeds zo over, maar als ik er nu aan denk vind ik het ook wel weer heel raar als je dit maar één keer in je leven meemaakt.
Bevallen mama's heb een afval lijstje gemaakt in het juni mama topic op zp. Iemand zin om die laatste kilo's samen af te vallen?? Misschien kan hij later na de besloten nieuwe mama site??
@kylie kan je n foto spammen van de omslagdoek? wil dr ook nog 1tje bij maar kruidvat is niet om de hoek dus een heel uitje met die kleine... BIB> kom eruit!
mis ook buik totaal niet, al had ik gister ineens een vlaag van "heimwee", heel stom. Heb namelijk prachtige zw.schap en heel mooie bevalling gehad. En ineens is dat dan af... maar verder is alles zonder dikke buij wel veul gemakkelijker!
@Lin: ik zal zo na het eten ff een foto van de doek maken Hier nog BIB natuurlijk.. Die kleine heeft de hele zwangerschap al een eigen willetje, zal niet gek staan te kijken als hij toch besluit om morgen of overmorgen te komen. Ik probeer er rekening mee te houden, al vind ik het erg moeilijk! Buik: Deze is van gisterenavond.. Bekijk bijlage 256291
mis mn buik niet. al liep ik na 10dg id supermarkt wilde langs iemand en schermde mn buik af..haha. wat ik lekker vind..kan weer op mn buik slapen
hoi dames bibjes , schiet op we zijn benieuwd ego , vandaag CB geweest D is 54,5 cm en weegt 4150gram , gaat lekker , A is 87cm en weegt 11kg600 , groeit ook lekker hard hier heel gezwollen lippen en koortsblaasjes , fijn kan zelfs men kindjes geen kusje geven , geen idee hoe het komt heb het nog nooit gehad doet heel veel pijn maar jah
Hier de omslagdoek, maat weet ik niet, maar als ik hem over een aankleedkussen leg, komt ie er aan beide kanten ruimmm overheen Bekijk bijlage 256310
Afvallen van zwangerschap kilo's: klaar! Wil van mezelf wel afvallen maar dat kan pas als ik die 9weken voorbij ben vanwege ks. Dus ik doe (nog)niet mee Omslagdoek: die van KV is idd wel fijn, had m toen bij D ook gebruikt en heb m nog steeds. Vind die van happy kidzz ook echt super!! Lekker groot en niet zweterig warm/dik. Baby's kom eruit!!!!!! Kwil weer baby foto's op site zetten dus schiet op
Meld me aan! Ben 20 ( ) kilo aangekomen. Ben nu al 10 kg kwijt. Nu de rest nog... Ben sinds gisteren begonnen met 'lopen' Elke dag 1,5-2 uurtjes met de kinderwagen in lekker tempo, dat is m'n streven. Oh ja, ik geef borstvoeding... Verder eet ik sinds ik bevallen ben, niets ongezonds meer! Zo grappig. Hele zw trek in vette dingen, en chocola. En nu helemaal niet. Dus dat is wel mooi. Hoewel, we eten elke avond beschuit met muisjes met een kopje thee. Moet toch op he Ben benieuwd wat jullie voor ideeen hebben om af te vallen.
gewicht. Voor de zwangerschappen mei 2011: 70 kilo Deze zwangerschap: 72 kilo gestart Gewicht einde zwangerschap: 91 kilo Gewicht: 25 juni 80 kilo Streefgewicht: 70 kilo Plan, niet veel snoepen elke dag blokje om. Over 2 weken weer mn sport abonnement activeren dan ben ik 6 weken verder en kan ik weer beginnen met spinnen als dat goed gaat weer pumpen maar dat laatste ben ik nog even voorzichtig mee ivm de gewichtjes. O en ik sta niet elke dag op de weegschaal want dan gaat t me niet snel genoeg. @Kylie. o mooie doek inderdaad ga morgen even langs. Misschien ga ik wel lopend is wel een heel eind (4 a 5km) maar het wordt mooi weer en wil gewicht kwijt Visite. hahah dr belde hier net een vriend van mn vriend (geen kinderen) om 20.40 uur of t uitkwam vanavond.... hahah uh NEE we gaan slapen..zzzzzz