Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Nou, morgen de operatie van m'n moeder, ze moet om 10 uur in het ziekenhuis zijn..
    Kleine man zal me niet verbazen als ie morgen of overmorgen komt, haha..
    Eigenlijk vind ik dat -afgezien van dat m'n moeder er dan niet is- niet erg..
    Begin steeds benauwder te worden, niet alleen na inspanning, maar krijg ook amper lucht als ik gewoon zit.. Hartstikke leuk dat ie niet indaald, maar er is echt geen ruimte meer.. Misschien willen ze me wat eerder inleiden dan 42 weken?

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

kylie hoop dat je beebje zich snel aanmeld !! en succes en sterkte morgen voor je moeder !!

ego , heb de winactie voor de cadeaukaart van prenatal gewonnen :D
    gelukkig was het plan van binnenkort naar nederland te gaan om een bevriend koppel te gaan bezoeken die net verhuisd zijn van be naar nl

3. Kylie1986

Wat leuk! Gefeliciteerd!!

Had laatst een boek gewonnen op ZP, heb m aan mn sm gegeven :)

4. peekaboo

ik ga de kaart zelf gebuiken , heb nog wel speentjes nodig en wat kleine dingetjes en als we daar dan toch zijn kan ik evengoed even naar de prenatal gaan ;)

is de eerste keer in men leven dat ik eens wat win hahaha

5. Kylie1986

Als iemand het verdiend, ben jij het wel :)

6. peekaboo

dank je wel meid

heb ik weer eens een excuus om buiten te komen ;)
    vandaag cb geweest pfff had echt geen zin om me buiten te vertonen maar het moest helaas ,

kylie , ik brand een kaarsje voor je mama morgen , ik weet dat het echt zenuwslopend is en ik hoop dat je morgen NIET bevalt geloof mij dat is niet fijn bevallen als je mama (of schoonmama) net word geopereerd je zit daar toch aan te denken en je voelt je dan ook schuldig dat je euforisch bent over je kleintje als je dat in je armen houd , kan het moeilijk uitelggen maar je begrijpt vast wat ik bedoel

7. peekaboo

oja nog effe ego ,

heb vandaag een cheque gekregen van de belastingen , jeeej eindelijk eens wat voor mezelf kopen , kleding haha is nodig als je enkel maat 44 in je kast hebt en nu op een 38 ben beland ;) wacht wel wijselijk tot de solden volgende week wahaha

8. Kylie1986

Dank je wel Peek..

9. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: succes met je moeder morgen.
    Mooie zwangere buik trouwens maar je kunt wel goed zien dat je het zat bent vind ik. (niet verkeerd bedoeld) Je staat echt bij de box van waarom lig je daar nu niet...

Mooie grote omslag doek dus. Morgen ook nog maar even kijken of ze nog een roze hebben.

De gymmeiden van M. zijn cluppie zijn net weg. 2 mooie setjes met kleertjes gekregen.
    En gezellig bij gekletst over de kids.

10. Kylie1986

@Boefjesmama: Ja, lekker groot en volgens mij niet te warm en niet te koud.
    Dank je, maar ik kijk inderdaad niet zo vrolijk :) Kwam meer omdat Danny moeilijk deed om eventjes een foto te maken. Maar ik ben het inderdaad wel zat :)

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie succes morgen met je mams! Zusjes zijn weer bij jou dan? Zal dubbel zo zwaar zijn voor jou. EN hoog zwanger EN moeder operatie EN zusjes waar je op moet letten. hoop dat robin beetje wat van je kan overnemen meid. Tis al zwaar genoeg voor je *knuff*

12. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Kylie, heel veel sterkte morgen. En succes met je zusjes. Ik hoop dat de baby nu nog twee dagen blijft zitten.

13. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Kylie: sterkte straks!

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    sterkte kylie

peek van harte met debon!

hier.. al ruim 2 uur op de bank met krampjes...zielig:(

15. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Kylie: heel veel sterkte met je moeder vandaag!

Liefs

16. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Kylie: heel veel sterkte vandaag!

Ego: halve nacht niet geslapen ivm pijnlijke harde buiken en weeen. Vanaf 5 uur is het weer wat rustiger. Wel lichteroze afscheiding. Ben benieuwd of het doorzet, straks VK maar eens bellen of nog een keer strippen zin heeft.

17. peekaboo

kylie sterkte straks !!

lin zielig he die krampjes hier vanacht ook last van gehad maar op mamas buik was het snel rustig en nu ligt ie rustig in de box

minifien , jeetje hoop dat het nu eens mag doorzetten hoor ! roze afscheiding klinkt wel hoopvol toch ?

vandaag gaat het hier rond de 30 graden worden , weet niet hoe het bij jullie is maar pfff jeetje is veel te warm

18. Kylie1986

Dank jullie allemaal!

Mijn oma is bij mijn moeder in huis al ruim een week of zo.. Omdat m'n moeder niet alleen thuis mag zijn en zo. Vandaag en morgen is ze er voor m'n zusjes en morgen neemt ze ze mee, dan gaan ze naar de dierentuin en zo.
    En volgende week is ze er ook nog.

Hier Bib natuurlijk :) Weer vroeg wakker, wordt gewoon wakker van de pijn.

@Minifien: ik hoop echt dat het eens door zet voor je,..pfff

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Sterkte en succes Kylie!

20. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Kylie: sterkte vandaag, hopelijk komt alles goed en komt je beeb dan morgen gezellig aanzetten ;) Fijn dat je oma de zorg voor je zusjes op zich neemt!

Minifien: rommelt dus wel aardig bij je, hopelijk zet het door!

Peek: lekker zo'n prijs winnen! Tis je gegund!

Hier; Net terug van controle, alles weer okee alleen onderdruk wat hoog. Normaal ergens tussen 65 en 75, nu 85. Mag maandag weer terugkomen en als er dan nog niks gebeurd is dan gaan ze me inplannen voor inleiden. Volgende week gaat er sowieso iets gebeuren zei ze, was daar erg blij mee. Was al bang dat ze eerst de 42 weken wilden afwachten! Moet zeggen dat er ineens een last van me afgevallen is, voel me heel opgelucht terwijl er weinig veranderd is eigenlijk, gek hè.
    Zou het eigenlijk wel leuk vinden als ze zaterdag geboren wordt, de 30ste. Is onze trouwdag, mooie datum en mooie dag!

O ja nog ff dit: pfffffff wat is het warm!!! (nu al) Zal wel weer opzwellen vandaag...

Deel Deze Pagina