Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Cecilia: wat fijn zeg! Ik hoop dat ik morgen of anders begin volgende week ook meer weet.
    Het schijnt idd erg warm te worden,pff.. Wat doen ze ons aan! Ga gauw alles doen in huis en dan verder niets.

2. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Hoop t ook voor je Kylie!
    Ga ook niet te veel doen vandaag, krijg het al warm van stil zitten! ;) Lekker koud voetenbadje nemen denk ik en waterijsjes!

3. Kylie1986

Ja ik ga hier zo ook waterijsjes halen hihi..
    Net de vaatwasser en keuken ff gedaan, zo stofzuigen en even een doekje over de pot..
    Eten voor vanavond halen en thats it.. misschien ff een wasje opvouwen,maar das zo gebeurd

4. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Kylie: fijn dat je de zorg van je zusjes er nu niet bij hebt. het is zo al zwaar genoeg lijkt me!
    Cecilia: fijn een goede controle en goed nieuws dat je sowieso niet tot 42 weken hoeft te lopen!
    Ego: roze afscheiding blijft, vk komt zo meteen om me nog eens te strippen. heb de oudste bij opa en oma onder gebracht, kan ik even bijslapen (als dat lukt met dit weer en de harde buiken/voorweeen/weeen)

O ja, cecilia, mijn vk zij dat de bloeddruk voor het begin van de bevalling altijd wat hoger is, dus wie weet!

5. Kylie1986

@Minifien: ik hoop dat ze je kan strippen zeg.. Misschien heb je al genoeg ontsluiting dat ze je vliezen kan breken?
    Op zich had ik het nu niet erg gevonden om ze in huis te hebben, ze helpen me altijd graag, dus dan had ik ze een emmer en een stofzuiger kunnen geven haha..

Zit nu weer af te koelen, ventilator op m'n giechel.. Stofzuigen is gebeurd, nu even pauze en dan een doekie over de pot heen.

6. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Was gewassen en in de droger, gestofzuigd, babykamer opgeruimd, wc gepoetst, badkamer gepoetst en opgeruimd.
    Baby slaapt.
    Ik lijk wel een echte mama :)

7. Kylie1986

@Lionne: net echt!

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hoe doe je dat? ik zit nu pas aan mn ontbijt terwijl ik ook kolf...:s

9. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Jee, Lionne, wat een energie!

Ego: Balen!!!!! vk is geweest, er was geen vooruitgang tov dinsdag. Sterker nog, deze vk zegt dat ie nog niet helemaal ingedaald is! Snap er niks van, heb vannacht toch niet voor niks vanalles gevoeld! Het is mn tweede dus ik weet wel hoe weeen aanvoelen, en dat bloedverlies wat ik nu heb is toch ook niet zomaar.....Word er niet goed van, de ene vk is enthousiast en zegt dat de kleine erg diep ligt, de andere zegt steeds dat ie nog niet helemaal ingedaald is. Grrrrr, of zij liggen niet op 1 lijn of dit is steeds wel heeeeel toevallig! Maar ik moet morgen naar het ziekenhuis, half uur CTG en dan consult gyneacoloog. Daar heb ik meer vertrouwen in! Ben overigens wel weer gestript, maar ja, deze vk verwacht daar niet veel van........
    Sorry voor mn chagie ego bericht!

10. Kylie1986

@Minifien: Snap je helemaal! Ik heb dan wel geen bevalling meegemaakt, maar weet wel hoe echte weeën voelen,.. Snap dat je flink baalt.

Hier: Heeft even geduurd, maar boodschappen zijn binnen..IJsjes dus ook :D
    Planning verder: niets :D

11. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    En dat na een nacht niet slapen. Ben benieuwd wanneer ik instort ;)
    Straks bezoek uit Limburg. (oom en tante van manlief, voelen zich een soort opa en oma van manlief), dus me maar omgekleed. In mijn voedingsshirt durf ik me niet echt te vertonen. ;)

12. Kylie1986

Die dingen zitten raar hé :D

13. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Kylie: fijn dat je oma helpt met de 2ling.
    Sterkte hoelaat word je moeder geholpen?

Warmte: hier valt het best mee(ov) wel drukkend dus kan nog komen. Wilde zo richting stad lopen maar vanavond 15% extra korting bij Hema en moet er nog een aantal dingen ben dus nog in twijfel.

Minifien: vreemde vk's heb jij zeg.

Zal even een tube fotolijm van boven halen en weer even verder met plakken van M. zijn foto's. We zijn aangekomen in jan. 2012 dus nog een half jaar plakken!!!

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Jeetje wat zijn jullie druk, dat met kids/dikke buik, en dit weer! Moet zeggen dat ik t eigenlijk helemaal niet zo belachelijk warm heb(nog). Heb hier alles potdicht, kan geen zonnestraal binnen komen :p

Kids liggen hier op bed. D zit nog te kletsen tegen zn knuffels en C heeft de hik dus voorlopig slaapt hier nog niemand. Ben zelf ook gaan liggen in de hoop dat iedereen straks in coma ligt

15. Kylie1986

@boefjesmama:weet ze nog niet, ze moest er om 10uur zijn,maar een half uur geleden was ze nog niets aan de beurt..

16. Kylie1986

Hier ook alles dicht, ventilator aan, heel goed te doen!

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Kylie: lekker genieten van je ijsjes ;)
    Hmm als je het zo stelt, zouden je zusjes best handig zijn geweest!

Lionne: goed bezig hoor! (zitten die voedingsshirts zo raar ja?)

Roozjuh: slaap lekker :)

Minifien: wat raar zeg van die vlos... Hopelijk in het zkh dan meer duidelijkheid!
    Wat betreft die bloeddruk, dat zou mooi zijn als het een voorbode is ;)

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zo wat stil hier zeg! nou ik heb heerlijk geslapen net :D normaal krijg ik damian echt zn bed niet in, ja wel in maar komt er net zo hard weer uit :p en nu? nu 2dagen heerlijk geslapen met zn allen!! vind t echt een wonder dat ik al 2dagen een middag dutje heb kunnen doen en 2 kinderen in bed krijg die ook serieus gaan slapen :p :D

nu verzinnen wat we gaan eten want ben vergeten kip te ontdooien voor Chicken Tonight. straks de weekboodschappen doen + boodschappen voor zondag. word dus een snelle hap gok ik

19. Porsche

Porsche Niet meer actief

Kip is het makkelijkst te snijden als hij bevroren is :) ok ok de echte vries eraf maar dan gaat het prima

20. Kylie1986

Ik hou niet van kip, maar het snijdt dan idd makkelijker.

Ik zit hier aan de macaroni van de AH, Danny is werken dus de magnetron is m'n grote vriend.

M'n moeder is klaar, alles is goedgegaan gelukkig.

Deel Deze Pagina