Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    nee, hoor, niet aan het bevallen. Ik lag gewoon lekker te slapen.
    Manlief gaat nu pannekoeken bakken :D

2. eef80

eef80 Niet meer actief

@leonie Ik zat net op de juni site en zag een foto'tje van je dochter. Wat een plaatje zeg! En een lekkere bos met haar!!!

Zijn jullie ook zo nieuwsgierig hoe de baby er uit zal komen te zien?
    Vorige keer had ik echt een idee. Ik heb heel donker haar en ben van nature getint, mijn man donker blond. Ik heb altijd geleerd, biologie lessen, dat donker dominant is dus ik ging uit van een donker kindje. Ik was als baby zo donker met zwart haar dat ze vaak vroegen of ik geadopteerd was (mijn moeder is super blond) Dus ik ging er vanuit dat er ook een donker kindje zou komen bij mij!
    Nu was ik er gelukkig zelf bij, anders had ik het niet geloofd!, maar er kwam een super blanke baby met een glad kale bol! Het eerste wat ik zei was 'hè?!!' (sorry jongen!!)
    Ik ben dus echt super benieuwd hoe deze er uit zal komen te zien! Een tweede versie van Beau zou super schattig zijn!! Of een geheel eigen versie met wel donkere haartjes?? Ook heel schattig!!
    Kan bijna niet wachten!!

Dit keer wel minder kleertjes gekocht dan vorige keer omdat ik eerst wil kijken hoe het kindje zal zijn. Vorige keer was het midden in de winter en had ik mooie maar donkere kleertjes. Stond mijn melk blanke beer voor geen meter!

Misschien nog idee voor jullie?
    Ik ben als styliste vaak aan het werk (opdrachten via internet) en kom mooie interieur spulletjes tegen. Zo ben ik weg van een rond kleed genaamd Pinnochio. Misschien kennen jullie het? Rond kleed, wol met allemaal gekleurde bolletjes? Originele kleed is 800,- Nu had ik net een foldertje vast van JYSK en daar is een immitatie in de verkoop voor 30,- Morgen gelijk even kijken!!

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    O jee, ik heb net op de site gezien dat onze naam niet origineel is! Dat had ik echt niet verwacht, haha! Wij vernoemen haar naar een dierbare... zal diegene wel es pb'en.

:)

Hier af en aan gerommel met weer series harde buiken, maar verder niks. Dit weekend gaat ongetwijfeld zonder uittocht voorbij...

4. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oja en @eten, heb net weer een pilav gemaakt met erwten, dille, cashewnoten, rozijnen en abrikozen. Staat nog te pruttelen. Weet niet hoeveel ik daarvan eet, het gaat alleen goed met zuur zolang ik brood eet. En daar eet ik dan ook bergen van :D

5. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hier ook BIB.
    Werd vanmiddag pas om half 3 wakker nadat ik tot vannacht laat was opgebleven haha! Nog nooit gelukt om zolang uit te slapen.

Nu staat eten op. Worteltjes, aardappelen en kip.

Verders alles rustig.

Ben benieuwd hoe het met juffie is!

6. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Ik zag dat de naam die wij hebben uitgezocht ook al voorkomt. Tja, een echte unieke naam zal wel héél moeilijk zijn. Je kent het gezegde wel..... er zijn wel meer hondjes die Fikkie heten ;)

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Eef, dank je wel voor compliment over mijn dochtertje (heb wel even gevraagd of ze de naam weg willen halen ;) )
    O kan me voorstellen dat je dan inderdaad een donker kindje verwacht, is inderdaad hier wel zo. Man is donker en ik blond en we hebben 2 donkere kindjes gekregen.

De rust er nu even in gekomen qua rommelen volgens mij he.

Ik denk dat Juffie geen buddy heeft dus dat we moeten wachten tot ze zelf keer komt melden dat kindje is geboren.
    Heeft voor de rest iedereen een buddy? :)

Evenstar, o ben heel benieuwd welke naam jullie dan hebben.

Zou iemand mij ook de site even willen pb'en? Ik zit op andere laptop en heb site nu niet en wil er eigenlijk ff op kijken hihi.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o nog vraagje.

ik wil de manduca draagzak kopen, nee ik ga die kopen hihi.
    Maar heb ks gehad, vanaf wanneer mag je dan draagzak gebruiken?

9. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@draagzak: je mag tot 6 weken niet zwaarder tillen dan de baby, meer weet ik eigenlijk niet..
    Hier wel weer wat gerommel, ongi zeur onderbuik, harde buiken en wat rugpijn..

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    ja idd 6 weken niet zwaarder dan baby en heb nu nog echt last van litteken dus wil het ook nog niet maar vroeg het me af.

o zou het Kylie? Dan is afspraak dinsdag niet eens meer nodig.
    Wil je eigenlijk thuis bevallen als kindje in hoofdligging ligt?

11. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Als hij zo blijft liggen ga ik thuis bevallen inderdaad..

12. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Vandaag lekker op terrasje gezeten was echt lekker in het zonnetje.

Hebben makkelijk gedaan met eten,gewoon frietjes gehaald....

Voel me fit,dus ik wil bevallen... :D lees en hoor toch wel goede resultaten door seks, dus ga zo manlief maar eens achterna zitten :p

Nog rommelende dames nu?

Liefs

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    eef80, mijn hubby werkt bij jysk :p idd leuke spullen! hier staat t halve huis vol met meubels van jysk haha. Bankstel zoiezo en nu ook mn relax stoel :D ben er niet uit te slaan!

Boef: als ik wat meer tijd heb kom ik je weer helpen met de site, krijg t nu echt niet voor elkaar sry!

ego: Vandaag heerlijke dag gehad. Half 8 lag iedereen nog in coma (8uur komt kz) dus ben er met de kleine meid eruit gegaan en de mannen hebben nog half uurtje op bed gelegen. Daarna zijn hubby en zoonlief gaan zwemmen samen en had ik ff mama-dochter tijd. Heerlijk relaxed! Vanmiddag kwam smoeder langs, lekker chinees besteld. Morgen laatste dag kz, ga t wel missen hoor :p:D heerlijk zo'n schoon en opgeruimd huis terwijl je zelf niks hoeft te doen hihi

site: meiden als er iets niet opstaat aan info dan moet je mij en/of boef even pm sturen met wat erop moet staan (namen of geboortedata ofzo) we kunnen t met al die massa's info afgelope week bijna niet meer bijhouden. Info komt er dus wel op, kan alleen even duren ;)

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    PM van winnie pooh:

Hoi Roozjuh,

Wat leuk dat er toch nog aan me gedacht wordt ondanks mijn lange afwezigheid hier.

Vanwege een uit de hand gelopen suiker met insuline op het eind, ben ik met 38 weken en 2 dagen ingeleid.
    Op 23 Mei om 17.27uur ben ik bevallen van onze prachtige zoon Jesper. 3665gram. Mbv een ruggeprik op de natuurlijke wijze. Wat een enorme mooie ervaring na mijn eerdere keizersnee.

Ik zie dat jij inmiddels ook bevallen bent op mijn uitgerekende datum nog wel. Hartelijk gefeliciteerd en geniet ervan.
    Doe iedereen in het topic de groeten van me en ik hoop binnenkort uitgebreid te kunnen komen kijken wie er inmiddels al bevallen zijn.

Groetjes Winnie Pooh.

15. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

roos had je haar er al bij gezet?
    Had Winnie geloof ik al groen gemaakt omdat ze heel lang niet op forum was geweest.

Hier nog steeds zo af en toe gerommel maar zet niet door.
    Weeen zetten niet door had zo'n goed gevoel bij vandaag.
    Maar zal wel niks meer worden of moet nog een spoedje worden.

16. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    nee ze staat er nog niet op als bevallen, maar ze staat op mijn 'to-do-list' :D ik verzamel hier en daar wat info om van de week op de site te zetten

nu lekker filmpie kijken :D

17. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    iemand pb'tje met de site voor mij?

Roozjuh, heerlijke dag dus gehad fijn!

Boefje, he jammer dat het niet doorzet zeker als je eigenlijk wel goed gevoel erbij had dat het zou kunnen.....

18. boefjesmama

Done!!
    De namenlijst laat ik maar zo zet de namen in de bevallijst erbij.
    Is toch ook goed anders is het zo dubbel.

Geniet van je filmpje

19. boefjesmama

#159 boefjesmama, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2012
    De site nogmaals voor iedereen met intresse

verwijderd op verzoek

20. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Zoo en dan nu beentjes omhoog.
    Dubbeltje op zijn kant aan het kijken..
    Soms vind ik die mensen echt niet handig hoor. Wij komen met minder ook rond!
    Je moet gewoon slim met geld omgaan.
    (ff frustratie xD)

Deel Deze Pagina