Kylie, uit nog eens haar irritatie over het andere topic ha ha. Maar er zijn er nog wel een aantal die hier mee schrijven hoor die zijn bevallen en daar is het ook gewoon een stuk rustiger. ik hoop echt voor jou dat je snel een afspraak krijgt om bub te krijgen, zeker omdat juist jij eigenlijk je zoontje al vast had horen te hebben. Lijkt me op sommige momenten echt frustrerend dat dat niet zo is. minifien, ben benieuwd wat jouw datum zal worden maar hopelijk begin je zelf eerder. San, voor jou begint het nu als het goed is ook echt te korten. nog even volhouden dames!
Hoi BIB mama's, Blijf meelezen en ben erg nieuwsgierig naar jullie baby's! Lukt mij alleen niet vaak om te reageren. Heel veel succes met de laatste loodjes. tjonge jonge wat kunnen die lang duren. Heb helaas ervaring want F was er ook pas met 42 weken... Ik probeerde het toen positief te bekijken, lekker 2 weken langer verlof, al was dat wel lastig! Sterkte nog!
Ik lees ook nog veel mee hoor maar kan niet altijd meteen reageren! Bij de oudste ben ik 1 week overtijd gelopen maar vond dat niet erg ... Het scheelt dat ik toen nergens last van had, en dat het heerlik maar 23 graden was Kan me voorstellen dat zon warm weer zoals gister te warm is! Toi toi toi allemaal?
Jeetje die baby's van ons hebben er echt nog geen zin in hè! Behoorlijke radiostilte na die enorme babyboom... Kylie wat fijn dat alles goed gegaan is met je moeder, kun je nu weer gerust vooruit kijken (lees: bevallen)! Minifien: succes vandaag! Ik heb het gevoel dat deze dame niet uit zichzelf gaat komen, dus kijk nu gewoon uit naar maandag om een afspraak voor het inleiden te maken. O ja, dinsdagavond is er weer een volle maan.... zou het wat uithalen deze keer
@lione. Nou hier was N ook wakker van 19:00-23:45 uur gisteren avond... Ze wilde ook steeds drinken ik denk dat het gewoon normaal is hoor. BUB!! willen we! Nou gisteren was ook veel te benauwd weer om te bevallen hoor. Dit weekend is ook mooi Sterkte meiden!
Nou, hier bij de vlk geweest,.. Volgens afspraak ga je pas naar de gyn met 41.3, dus a.s. dinsdag. Dan eerst een half uur aan de CTG, dan door naar de gyn waar ze een echo maken, kijken naar hoeveelheid vruchtwater e.d. Doorgaans beginnen ze hier echt pas met inleiden op de dag dat je 42 weken bent, pff.. Vlk heeft wel op het formulier gezet dat ik, indien mogelijk eerder ingeleid wil worden, hoop zelf op donderdag/vrijdag,..Maar ga maar van zaterdag uit, dan kan het alleen nog maar meevallen..
Wat irritant Kylie, ik hoop echt voor je dat je niet tot volgende week zaterdag hoeft te wachten! Het liefst natuurlijk dat hij toch lekker uit zichzelf komt, en anders dat ze je toch eerder willen inleiden, tis weleens klaar toch. Pff we hebben nu al eigenwijsjes, dat belooft wat
Zo, ga hier nog maar even een dutje doen.. Vanmiddag naar m'n moeder die dan hopelijk weer thuis gearriveerd is
Slaap lekker Kylie! En fijn om je mams straks weer te zien. @Leonie:Ik ben vanaf het begin al onder controle in het zkh. Heb steeds wisselend controles bij de gyn en klinisch verloskundige op de poli, omdat alles verder goed gaat. Ik hoef dus gelukkig niet doorverwezen te worden. Gister had ik weer een afspraak bij de vlos en we hebben nu afgesproken dat ik maandag weer kom, als er niks gebeurd is en dan gaan ze me inplannen voor een inleiding. Ze heeft me belooft dat het iig volgende week gaat gebeuren en ik dus niet de 42 wk eerst moet afwachten. Daar ben ik wel erg blij mee!
Even snel: had net een flinke kramp...voelde daarna wat dus naar het toilet,heel mijn inlegkruisje met roze bloed...toch maar even de vk gebeld omdat ik mijn lijstje over bloedverlies niet bij me had. Nu even afwachten of het zo blijft anders straks even terug bellen. Zolang het niet helderrood wordt en de kleine goed blijf voelen is het goed. Hopelijk een goed teken. Cecilia,kylie en minifien (hopelijk vergeet ik nu niemand ) zullen we de weeëndans nog een keer starten
misschien helpt dit dansje The Fresh Prince of Bel Air - Las Vegas Dance Competition - YouTube bij 1.24 vind ik t wel een vergelijking om je kind eruit te 'gooien'
Roozjuh: hoop dat ze de kleintjes dan nu wel opvangen... Kregen net een super mooie bos bloemen van het werk van mn vriend. Voor de geboorte van Y. Met zonnebloemen, hortensia en gerbra's in roze tinten.
@Boef: Haha, zie mezelf al zo in de rondte dansen Zou wat wezen als je kind er zo uitgeslingerd wordt! Altijd leuk een mooie bos bloemen!