Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    haha ja dat vond ik ook al, lekker opbeurend zeg maar....

2. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hahaha! inderdaad lekker opbeurend, maar wel waar!
    Controle bij gynaecoloog gehad, en............. maandag inleiding!!!
    Tenminste, als de kleine toch niet uit zichzelf besluit om eerder te komen!
    Ondanks dat ik geen inleiding wilde ben ik er wel blij mee, had verwacht dat ze tot woensdag wilden wachten dus dit valt dan weer mee!

Andere 3 overtijdse dames: zet um op he! baby nieuws in het weekend zou wel leuk zijn!

3. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Minifien: wat fijn!!

4. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Hoe is het met je moeder Kylie?

5. Kylie1986

Ze is thuis, maar errug moe.
    Voor de operatie vroeg ze zich af of revalidatie wel nodig was, maar nu beseft ze dat dat echt wel moet, al is het vanwege de geestelijke impact.
    De reden waarom ze zo snel klaar waren, is omdat ze haar hart niet extra hoefte te prikkelen, deed het zelf. Ze vroegen zich af hoe ze zo lang heeft door kunnen lopen.. Tikkende tijdbom-idee zeg maar..
    Ook heeft ze pijn van de brandplekken.

Zo, ging net met Danny douchen (jaja, dat het nog past haah). Stond er al onder en wilde m'n scrub nog ff pakken.. Glij ik toch uit, maakte weer een halve spagaat,.. Gelukkig niet gevallen, maar weer een flinke knauw voor m'n bekken.

6. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hallo dames,

heb even de laatste pagina alleen gelezen en de dames die overtijd zijn een hart onder de riem steken, nog heel eventjes en dan is jullie baby er :)
    las dat minifien maandag ingeleid wor als de beeb er dan nog niet is.. Succes dames!!
    ik kom af en toe nog even kijken dit weekend hoe het met jullie gaat!!

zet hem op!

7. Kylie1986

Pff, ik kan echt niet meer.. Dit trek ik niet nog een week.
    Vannacht/vanmorgen voor het eerst sinds tijden weer jankend in m'n bed gelegen van de pijn...

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oh Kylie! Heb het echt met je te doen meid! Weet ook niet wat ik mort zeggen om je op te beuren!

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Kylie, hele dikke knuffel. Ik hoop voor je dat de baby zich heel snel bedenkt en zich gaat aandienen.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    knuffel voor kylie

11. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Kop op Kylie! Ff nog, volhouden hoor! Knuf!

San, hoe is het? Nog bloedverlies gehad, of al druk aan het bevalllen?

12. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Dikkie knuffel voor Kylie.

Minifien hopen dat de kleine dit weekend nog uit zich zelf besluit te komen.

Cecilia: ja banner word steeds deprimerender.

San:... waar ben je???

13. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    @Banner: haha had het nog niet eens gelezen! Ze weten je wel op te vrolijken hè (moet er stiekem eigenlijk wel om lachen)
    Had gister wel ff een instortmomentje, heb de tranen maar even laten komen, luchtte wel op. Vandaag onze trouwdag, 2 jaar getrouwd! Hebben lekker op terrasje gezeten en geluncht. Net nog boodschappen gedaan, nu kapot dus ff niks meer!

@Minifien: Fijn dat je maandag al wordt ingeleid, mag ook wel een keer komen hè.

@Kylie: Klinkt heftig zeg, van je moeder, maar wel fijn dat de operatie zo goed ging! Nu rustig aan herstellen. Pas jij ook op jezelf, niet meer turnen onder de douche hoor, auch!

@San: joehoe, waar ben je??? (toch niet stiekem aan het bevallen hè?)

14. Kylie1986

@Cecilia: gefeliciteerd met je trouwdag!
    @San: je bent idd wel errug stil ;)

Dank jullie meiden :)

Ben mezelf gewoon voorbij gelopen de laatste tijd, ben nogal een people-pleaser denk ik :) Gelukkig hebben een hoop mensen me ook een beetje ontzien..Als ik alles voor iedereen had gedaan wat ik wilde, had ik er al veel eerder doorheen gezeten denk ik :D

Meestal wordt de pijn in de loop van de dag wel minder, nu niet jammer genoeg.. Heb nog ffies geslapen vanmorgen/vanmiddag, boodschappen gedaan..

Morgen wat anders, het kraamfeest van Roozjuh :D

15. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Dank je wel Kylie!
    Enne idd nu nog even je rust nemen en morgen lekker even je zinnen verzetten op het feestje van Roozjuh, gezellig!

16. Kylie1986

Ja :D Wilde eigenlijk het centrum nog in voor kado'tjes,..Maar dat ging hem niet worden natuurlijk :D Gelukkig hebben we de AH ;)

17. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Hoi lieve meiden,sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten...;)
    Hier nog steeds bib, heb vanaf gisterenavond al weeën soms heel regelmatig en dan zwakt het weer wat af :( ook nog steeds wat bloed/slijmverlies. Ben helemaal op nu heb door de weeën ook niet kunnen slapen vannacht. Vind het absoluut niet erg om weeën te hebben, maar het is zo'n domper als het dan ineens weer afzwakt.

Minifien: jeujjj aftellen nu! Eindelijk weet je meer! Succes meid,knuf.

Kylie: oeii kijk je wel uit meid met je lenige trucjes. Ben je vandaag bij je moeder geweest? Knuf voor jou.

Cecilia: gefeliciteerd met jullie trouwdag, nu lekker ontspannen en rustig aan doen.
    Zo'n instortmomentje kan inderdaad weleens even opluchten, lekker laten gaan die tranen hoor! Ook voor jou knuf.

18. Kylie1986

@San: Hihi, we vonden het al zo stil! Kan je de vlk niet bellen, misschien heb je door die weeen wel wat ontsluiting en kan je gestript worden?

Ben vandaag niet bij mn moeder geweest, we hebben beide een rustdag denk ik :D

19. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    San: Idd fijn om eindelijk weeën te hebben, maar niet als ze niet doorzetten en je zo moe bent nu. Hopelijk kun je nog even rusten voordat het echte werk begint!

Wij steken de bbq maar aan, nu het nog kan ;)

20. Kylie1986

Danny vertelde net een verhaal:
    Er kwam een vast klant van hem in de winkel, en ze vroeg of ze hem al mocht feliciteren. Meteen zei ze: Nee.. Je vrouw heeft gehuild hé vanmorgen.. Dit zei ze nog voordat Danny zei dat ik nog niet was bevallen..
    Volgens haar gaat het morgen gebeuren :) Wie weet..
    Iemand anders die ik gisteren sprak, die ook nogal 'zweverig' is, zei dat ze daar niets over mocht zeggen, maar dat het geen week meer ging duren..

Deel Deze Pagina