Roozjuh: leuke setjes maar vind het zelf nogal koud maar das mijn idee. Hier romper met korte mouw, longsleeve en legging met sokken. En toen we motors gingen kijken een wikkeldoek over haar heen gedaan in de mc. Vanmiddag bij Rogat langs de snelweg gezeten motors kijken die van de TT terug kwamen. M. vond het super. Vooral de vrachtwagens die toeterden. Morge nvroeg op visite bij het vriendje van M. die 2 word en 's middags komt er kraamvisite: vrienden met 3 kids. Lekker naar buiten dus.
Onze jongen heeft nu telkens dun broekje aan, zonder sokjes, mouwloze romper, maar nog wel steeds lange mouwen hoor.. Wel dun truitje. Maar vind het idd anders nog wel wat te fris. Net dubbele deken van bed afgehaald, en dun katoenen deken eroverheen gedaan incl. laken. Nu ist goed volgens mij.. Neem altijd ook een badstof omslagdoek mee. Kan goed dienen als extra deken, of als ik hem eruit moet halen ff als bescherming voor de wind. Onze J.op heeft al een flinke verkoudheid te pakken gehad, en is nog hoesterig. Ben dus wel wat voorzichtig.
Boef: dat setje heeft ze alleen zo binnen aan. Toen we naar prenatal enzo gingen had ze die doek van happy kidzz half over dr heen. Maar je zag haar gewoon rood worden van de warmte dus die heeft ze niet lang over dr heen gehad. Kylie is goed! Krijg je flink stuk taart Enuhh ziet mijn oogbal dit goed... Regen?? Pls niet morge!! Kwil mn visite tuin in kunnen gooien mits mijn buren de schutting niet weghalen die zijn bezig nieuwe schutting te plaatsen tussen ons in. Trusten lady's!! Tot morgen kylie! Tenzij je gaat bevallen En als je te moe bent of te veel pijn moet je gewoon thuis blijven hoor!! Voel je echt niet verplicht om te komen als je energie er niet voor heb Medelijden met hubby nu, die wil ff achter pc maar C zit als een speenvarken te krijzen haha
@danielle: Zal wel moeten, haha.. Zonder gekkigheid, geen kwestie van ongeduld, maar ben er wel echt klaar mee. Als het voor hem beter zou zijn om nog 4 weken te blijven zitten, dan is dat prima.. Maar ik slaap snachts niet van de bekkenpijn..
Hier de kleine in romper lange mouw en daar een pakje aan 1 stuk overheen wat geen mouwtjes heeft en pijpjes tot net over de knie en sokjes aan. Vind dit weer ook wel lastig, zeker ook met die wind erbij
Haha leonie, ook een voeding om half 5? Merk dat de nacht voeding steeds later word merk dat ik de nacht voeding ook steeds zwaarder vind Hihi...