Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Ben bij de eerste ook ingeleid (met gel), toen in 5 uur van 0 cm naar bevalling! Ze gaan nu eerst mn vliezen doorprikken en als dat niet voldoende is weer met gel. Vandaar dat ik er dus vanuit ga dat ik morgen avond weer thuis ben. Vorige keer was de kleine niet ingedaald en was er nog geen verweking ed. Nu wel ingedaald en al 2 cm ontsluiting. Is wel erg heftig zo met gel, maar ja.

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

Pfff ik heb ook gel gehad. Dag 2 van 0 tot ze geboren was in nog geen 3 kwartier tijd! Wat was dat heftig :( heb er best moeite mee

3. minifien

minifien Bekend lid

19 jul 2009
    785
    0
    0
    brabant
    Tsjee!!! is inderdaad heftig! Vond mijn bevalling al heftig, maar er ging ook vanalles mis.... heb ook lang nodig gehad om dat te verwerken. Vandaar dat ik er alles aan gedaan heb om maar niet ingeleid te worden, wilde niet nog eens zo'n heftige bevalling. Maar ja, nu dus toch weer. Het zij zo.... ik laat het maar over me heen komen en hopen dat het beter gaat dan bij mn eerste! Sterkte met verwerken! Ik ga nu rusten, morgen een spannende dag! ik laat zo snel mogelijk weten als ik bevallen ben, van onze zoon of dochter!

4. Porsche

Porsche Niet meer actief

Toi toi toi zet m op!!!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Toerist, gefeliciteerd met Laura! Wat een vlugge bevalling!

@kylie. zou even wachten met een hondje.. echt ik had geen tijd voor mn 2 katten die 7 jaar zijn. Die waren ook echt vd leg. Hondje verdient ook de aandacht en je hebt soms geen eens tijd om naar de wc te gaan...
    Kom is op met die beeb!

@roozjuh o ik lees al hier dat het een leuke dag was!

@minifien. Succes morgen. En elke bevalling is anders. Al snap ik wel wat je bedoelt inleiden is vaak heftiger dan spontane weeen. (zeggen ze ik weet alleen wat van het inleiden) Lekker slapen en het je laten overkomen! trusten

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Sorry beetje gekke kraamperiode gehad met veel medische toestanden..dus niet echt vaak hier bijgelezen..
    Maar succes voor alle nog zwangere meiden! Hoop dat jullie snel je beeb in je armen hebben en op goede bevallingen!
    Leef met jullie mee...die laatste loodjes zijn echt zwaar..helemaal als je overtijd gaat...

@ cecillia knuffel meis!
    @ Kylie ook voor jou! Jeetje je zult er ook wel klaar mee zijn..
    Hond hebben wij ook paar jaar geleden via mp ging heel goed en superlief, maar bleek toch vals te zijn toen beeb kwam...das nadeel met oudere hond je hebt ze niet vanaf pup en weet niet wat ze allemaal meegemaakt hebben...pfff zou nu geen puf hebben voor ook energie stoppen in een hond..maar succes met je beslissing!
    @ minifien heel veel succes morgen!

@ toerist gefeliciteerd! Mooie naam! Hopelijk ben je lekker aan het genieten van je kleintje!

7. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Minifien: succes morgen.
    Kylie: spreek dat kind van je eens streng toe dat hij er uit moet komen....
    Zou ook even wachten met een hondje een kindje vraagt al aandacht genoeg.
    Wie weet kun je wel niet eens met hem uit omdat je niet kunt lopen oid.

San: waar blijf je????

Cecilia: succes bijde vk.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Geen Kylie meer gezien, zou het? :D

9. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ja, wie weet. Ik hoop het echt voor haar!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Moguh! Hier de nacht(ochtend?) fles nu aant doen. Madam heeft van 23.30 tot 5.30 geslapen, toppie! Nu mama nog :p lig al 2uur wakker door pijn in m rug :(

Kylie is, voor zover ik weet, niet aant bevallen helaas.

San jij wel?! :p

Minifien succes!

11. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Go meiden! Zou toch leuk zijn als alle BIBjes vandaag eruit komen!

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

@Minifien: heel veel succes vandaag!!!

Nee, bib helaas.. Heeft eigenlijk vanaf gisterenmiddag 15.00uur totdat ik naar bed ging gerommeld.. Wisselend, bij Roozjuh thuis dacht ik echt dat het menis was, thuis waren het harde buiken met of zonder pijn.. Maar vannacht dus niets..

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Oh Kylie om gek van te worden!

Minifien succes vandaag!

14. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Kylie balen dat het niet heeft doorgezet! Jij had morgen weer een afspraak toch?

Minifien: Succes vandaag!

Toerist: Gefeliciteerd!

Hier: Net terug van ziekenhuis. Ze heeft eerst maar eens gevoeld hoe het ervoor staat. Baarmoeder is helemaal verweekt, maar nog geen ontsluiting. Mag me morgen om 8 uur melden op de afdeling, dan gaan ze met een balloncatheter proberen ontsluiting te creeëren. (in het ergste geval kan dit wel drie! dagen duren, maar dat was als de baarmoeder ook nog niet verweekt en verkort was) Zodra ik twee vingertoppen ontsluiting heb gaan ze de vliezen breken en komt de boel dus hopelijk spontaan op gang! Jeetje vind het nu wel heel spannend worden hoor! Maar ben superblij dat er morgen eindelijk wat gaat gebeuren, al kan het dus nog wel ff duren. Kan nu iig nog ff rustig mijn tas nalopen en mijn eigen luchtje, deo, douchegel e.d. meenemen ipv die reisversies. Ook nog maar ff leuke muziek op de mp3 zetten.

15. Kylie1986

@Cecilia: wat fijn dat ze wat gaan doen!
    Ik hoop dat ze mij ook niet door laten lopen tot zaterdag..

Ik moet morgen naar de gyn..

16. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Okee, duimen dan dat die ook even doorpakt, mag nu wel eens. Dat lange wachten heeft nu toch geen zin meer!
    Wij waren wel verbaast dat ze zo doortastend was, hadden we niet verwacht, dus man en ik hadden ons betoog al voorbereid haha! Gelukkig niet nodig dus!
    Vind het wel spannend, omdat we nog geen idee hebben hoe lang het zal duren...

17. Kylie1986

Mooi joh!

We hebben een waarnemer,..Dus het kan beide kanten op, of hij is makkelijk te 'bewerken' of hij wilt zich perse aan de regels houden.

18. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Beval je in het diak?
    Daar is een radio/cd speler op de kamer. :)

19. Kylie1986

De verloskamers hier zijn ook zo mooi, grote tv, koelkastje met drinken en zo :)

@Cecilia: is jouw beeb ingedaald eigenlijk?

20. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Nee beval in het Meander in A'foort. Heb de vloskamers helaas niet kunnen zien want tijdens onze rondleiding waren alle kamers bezet. Er is geen cdspeler, maar die mag je wel zelf meenemen. maar dat hoeft van mij niet. Hopelijk wel een tv en koelkast, maar heb er helemaal niet meer aangedacht dat na te vragen. Nou ja heb iig boeken en mijn ds mee. Heb ook geen internet, dus kan jullie niet op de hoogte houden, ik meld me weer als we thuis zijn. (hopelijk dus zo snel mogelijk!)

@Kylie: Ja beeb is al een tijdje mooi ingedaald gelukkig en is ook blijven zitten. Zit die van jou nu al vast, of nog steeds op en neer?

Deel Deze Pagina