Juni 2012 mama's deel 5!!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Mama-in-love, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ook geen internet? Gelukkig gratis WiFi hier :)

Voor zover ik weet, is hij niet ingedaald.. Gekke is dat in het ziekenhuis ze bij echo's altijd zeggen dat hij ingedaald is en vast ligt.. Laten we hopen dat hij die trend voort zet en de gyn op z'n minst wil kijken of ik te strippen ben..

2. Porsche

Porsche Niet meer actief

oeh spannend cecillia :)

3. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    leerkracht groep 1/2 (en inval in alle andere groe
    provincie Utrecht
    Oh duimen dat hij dan vast ligt!

Ja tis een beetje schraal zkh eigenlijk. Maar dat komt omdat er een nieuwe zkh wordt gebouwd, is geloof ik volgend jaar klaar, en daardoor gaan ze geen aanpassingen meer doen... Er is geloof ik ook geen airco, dus dat wordt nog wat... Nou ja, ik geef me er maar aan over, kan niet veel anders.

4. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Hier op verlos hadden ze wel een cdspeler enzo,
    dus heel had 2 cd's gemaakt om daar af te spelen,
    maar heb er helemaal niet aan gedacht xD

5. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kylie dan moet je maar hier komen, mijn huis heeft een goeie fibe voor het rommelen :p balen dat het rommelen gestopt is :( tis nu echt tijd dat ie komt hoor!!

6. belgje1976

1 jul 2012
    98
    0
    0
    buitenschoolsde kinderopvang
    belgisch limburg
    ik ben nieuw hier en heb even een vraagje...ik wil een nieuw onderwerpje maken...over wie dat er nog tussen kerst en nieuw moet bevallen. maar hoe doe ik dat?

grtsss

7. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Cecilia: super meid dat ze morgen gaan kijken of een ballon gaat helpen.

Kylie: goed je charmes in de strijd goeien bij de nieuwe gyn dus.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @Cecilia. O dat duurt echt geen 3 dagen hoor als je bm al zo week is. Bij mij was het 2 dagen met een half weeke bm en 1cm ontsluiting. Ballon is even vervelend maar helpt heel vaak wel. Zet hem op. En als je toevallig je voedingskussen lekker vind liggen zou ik hem meenemen die verlosbedden liggen niet fijn met een dikke harde buik... Ook is extra ondergoed en een paar lange shirts geen luxe.
    Hoop dat het snel gefixed is !

De wasmachine was stuk hier maar mn vriend heeft m aan de praat gekregen (zijn we 2 schroefjes over mmm )
    Maar was nr 2 zit erin en nr 1 gaat goed.. Zou mooi zijn!

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    waarschijnlijk staat dat onderwerp er al, even goed zoeken tussen de bevallingslijsten. en anders kan je bovenaan 'nieuw onderwerp' vinden

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    te vroeg geroepen wasmachine blijft weer hangen:( en die kleine is weer verder gaan slapen. schijnbaar nog geen trek..

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vanaf waar hangt ie in het programma? wij hadden dat ook een keer en zag mn spaargeld al wegvliegen maar toen kwamen we na een week erachter dat D het knopje 'niet centrifugeren' had ingedrukt *DUH* :p ja dat knopje gebruiken we zelf nooit dus nooit aangedacht dat dat de oorzaak kon zijn, voelde me wel blond op dat moment haha

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    het laatste deel afpompen en centrifugeren maar dat staat aan net LG gebeld hij moet recette nu. dus 1,5 stroom eraf misschien dat t werkt anders is de printplaat mogelijk stuk...
    vind t zo zonde hij is 3,5 jr oud... dus eerst maar ff alles checken.

zo n heeft gegeten hopelijk nu slapen en mama ook !

mooi taarten hoor roozjuh!

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

Balen Lin! Hopelijk krijgen jullie hem gemaakt! Soms heb je ook wel eens 5 jr. Garantie!? Wie weetjullie ook

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    duur grapje als hij t straks nog steeds niet doet

15. Bijntje

Bijntje Fanatiek lid

29 nov 2011
    1.062
    1
    0
    Drenthe
    Onze wasmachine deed ook raar in de kraamweek.
    Kraamhulp zei dat het redelijk vaak voorkomt dat de wasmachine stuk gaat, omdat er opeens veel meer gewassen word.

Gelukkig doet die van ons nu weer normaal.
    Hoop dat je jouwe ook weer normaal gaat draaien!

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Cecillia fijn dat ze je gaan helpen!

hihi moet wel een beetje lachen om de cdspelers op de verloskamers..ik ben nooit ingeleid dus kan me voorstellen dat het dan anders gaat...maar met mijn bevalling geen moment gedacht laat ik eens een lekker muziekje op zetten hihi :D
    Ik dacht alleen puf puf puf...en nooit meer! haha :D

@ Kylie jeetje eigenwijs kindje heb jij met al dat rommelen en dan stoppen..hopelijk helpen ze je ook snel!

17. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Bedankt Lin, dat geeft hoop! En ga idd nog even wat extra spullen in mijn zkhtas stoppen!
    Vind het zo'n gek idee, nog één nachtje slapen dan naar ziekenhuis en de volgende keer als ik weer thuis kom, is dat met ons meisje. Zit er nu al zo lang op te wachten, maar blijft moeilijk te bevatten.

18. Cecilia82

Cecilia82 Bekend lid

13 okt 2011
    760
    0
    0
    provincie Utrecht
    Haha, ja dat kan ik me voorstellen hoor! Had er daarom ook niks meer mee gedaan, maar nu lig ik waarschijnlijk toch eerst een tijd te wachten, dus moet wat hè! En misschien heb ik er alsnog geen behoefte aan, maar dan kan manlief altijd nog ff luisteren.

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    hahaha nou ik ben ook ingeleid en ik had direct weeen op zowel de gel als de ballon en heb alleen het eerste deel een tijdschrift door gekeken en verder stond mn hoofd er niet naar had al mn concentratie nodig. maar soms is het inderdaad wachten op en dan wat te doen te hebben. in mijn geval zwakte het weer af maar toen wilde ik alleen slapen! zijn ze de volgende dag verder gegaan. maar ik was te druk met kiezen tussen kotsen en puffen. heb dat heel de bevalling gedaan. maar ik was ook zn gevalletje" je hebt het niet cadeau gekregen he meid! sterkte" kwamen ze allemaal langs en heb serieus alle verloskundigen en verpeegkundigen gezien in die 2 weekenden!
    gewoon wat mee nemen en wel zien dan. je poept de baby er gewoon even uit en gaat met een gevulde maxicosi terug.

ik had het alleen wel fijn gevonden als me was vertelt dat t langer kon duren dan een dag.. zeker dat eerste weekend. dan steek je er anders in. gelukkig hebben ze dat bij jou wel gedaan.

zet m op meid!

20. Lionne

Lionne Fanatiek lid

24 okt 2011
    3.450
    0
    36
    Activiteitenbegeleider in de ouderenzorg.
    Bij Utrecht
    Ik had bewust de radio aan tijdens het persen. Ik vond het wel fijn :)

Deel Deze Pagina