@Wasmachine: balen Hier: lekker met m'n moeder even wezen lunchen.. Het vanaf een uur of 11 weer aan het rommelen, pijnlijke harde buiken i.c.m. rugpijn. Hopen dat het nou doorzet (gaat t toch niet doen) of dat ze morgen wat op de CTG zien, misschien kunnen ze even een laatste zetje geven?
@Lin: mmm ja zo kan het ook... na ja kan maar beter teveel dan te weinig meenemen toch! Ik kan weinig anders dan afwachten hoe het verloopt, ik stel me er op in dat het wel even gaat duren en wie weet valt het mee.... @Kylië: zet m op meid, nu gaat t gewoon een keer doorzetten en binnen een paar dagen hebben we allebei onze beebjes in de armen! You go girl! mmm begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Zo gek dat het nu ineens zo 'gepland' is terwijl je steeds denkt dat het gewoon thuis begint en je dan eens rustig naar het zkh gaat om te gaan bevallen. Maar goed had ook niet langer meer willen wachten. Heb ff lekker gedoucht en lekker gesmeerd met bodybutter, straks vroeg naar bed met, op advies van vlos, 2 paracetamol voor een goede nachtrust. Hoop dat ik idd nog wat kan slapen. Meiden tot snel en Kylie je kan het!
@Cecilia: spannend!! Heel veel succes morgen Hier nog steeds gerommel...Dacht dat ik vruchtwater verloor, inlegkruisje was ineens zeiknat en het drupte na na het plassen. Rook niet naar urine of afscheiding. Vlk gebeld, ze denk zelf dat het afscheiding is, maar heeft wat vocht op een glaasje meegenomen en dat gaat ze nu bekijken onder de microscoop in het ziekenhuis. Als het geen vruchtwater is, komt ze terug en gaat ze kijken of ze kan strippen, want hij is op dit moment ingedaald
Cecillia heel veel succes morgen en lijkt me inderdaad gek idee allemaal, maar nog even en je hebt je kleintje! Zo mooi allemaal, hopelijk gaat het allemaal voorspoedig.. zal aan je denken! En ben benieuwd of je nog muziek gaat luisteren dan hihi... altijd handig om bij je te hebben! @ Lin ja bij jou ging ook echt even anders allemaal..jij had het toen ook echt zwaar weet ik nog wel.. gelukkig nu ook een mooi gezond kindje. @ Lionne ow das wel fijne afleiding dan ja tijdens het persen..grappig geen moment aan gedacht.. zelf niet bij stilgestaan..gelukkig duurde het persen maar 12 min bij mij.. @ Kylie weer aan het rommelen...meid hoop echt dat je snel van je kleintje kunt genieten!
om 12.18 is onze zoon Jayden geboren, na een korte zeer heftige bevalling. Verhaal komt later. Cecilia: succes morgen! kylie: ik ga duimen voor eindelijk goed nieuws voor jou! Knuf allemaal en tot snel!
minifien GEFELICITEERD!!!! jeeej had ik weer gelijk wie de volgende zou zijn hihi. ik word hier nog goed in
Wie is nu de volgende dan?? Hier: ze belde net, geen gebroken vliezen..Maar ze komt zo om te toucheren.
@ Minifien: gefeliciteerd! Nu lekker genieten! Ben wel benieuwd naar je verhaal. @ Kylie: spannend meid! @ Cecilia: succes morgen!
Minifien: van harte wat een mooie naam. Was ook onze jongesnaam maar dan iets anders geschreven. Kylie: hopen dat ze wat voor je kan doen en je binnen een paar dagen je mannetje kan komen showen. Cecilia: Succes morgen, hopen dat je helemaal geen tijd hebt om muziek te luisteren en je lekker snel weer thuis bent met je meissie.
Minifien, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Jayden! Kylie, o spannend! Ben benieuwd of je ontsluiting hebt en of je te strippen bent. Cecilia, zet hem op morgen! Tot snel!
Nou, ik ben gestript,.. Had goede 2 vingers ontsluiting, ze kon het hoofdje goed voelen en ze had meteen bloed aan de handschoen..Nu afwachten
wie volgende? ehh ja ben nu bevooroordeeld nu ik weet dat t bij jou flink aant rommelen is. maar had al in gedachte dat jij de volgende zou zijn, woensdag of donderdag visite: net mn pa op bezoek gehad. die komen vaak als D al op bed ligt anders wilt ie mee met ze en als dat niet mag en niet kan dan word ie boos. dus die zijn net 10min weg. nu lekker mn bedje in. hubby is laatste fles nu aant doen. oja ze drinkt weer heel slecht. gaat met moeite 65cc in
Minifien gefeliciteerd met je zoontje! Een hele fijne kraamtijd gewenst! Oeh spannend kylie! Klinkt goed! Zal voor je duimen dat je kleintje er snel is!
minifien! gefeliciteerd met je zoontje! kylie, is dat gerommel toch ergens goed voor geweest. juf. ja was heftig maar zal niet teveel zeggen want dr moeten er nog een paar (verhaal staat op t besloten forum) @roozjuh. vervelend dat c zo moeilijk drinkt. andere fles n optie?
Lin: ja weet niet of het daar aan ligt want ze vraagt na die 60 wel om meer na een pauze van 10minuutjes. Ze heeft nu bijna 100 op met pauze ertussen en ligt nu in dr bedje. Ze probeert in slaap te vallen maar krampjes houden haar wakker. Ik ga nu ook lekker slapen. Hubby zou komen masseren maar die is t volgens mij vergeten want dies nog steeds spelletje doen op pc. Ben mn foon in de gaten aant houden voor t geval kylie komt gillen dat ze aant bevallen is hihi Kylie, bij de nachtvoeding ga ik mn foon wel ff checken of je al berichtje heb gestuurd dat die kleine er eindelijk uit wil komen en anders doen we morgen nog even de weeen-dans voor je. Trusten lady's!