Even snel: op 01-07-2012 ben ik om 6.06uur bevallen van onze prachtige zoon Giovanni. Alles gaat goed met ons...rest komt later... Minifien: van harte gefeliciteerd met Jayden. Geniet er lekker van! Kylie: hoe gaat het met jou nu meid? Cecilia: succes meid! Zet hem op.
Hoe was jullie nacht? Ik werd om half 4 wakker voor de nacht voeding gewenning blijft ze slapen tot 6.15 hoe heerlijk
San gefeliciteerd!! De nacht: goed! Geen pijn in mn rug gehad woehoeee!! Madam heeft van 22.30 tot ehh 5? geslapen. Lol weet t niet eens, man heeft fles gedaan en ik ben verder gaan slapen Planning: D naar psz brengen en ff wat boodschappies doen en hopen dat ik op kraamvisite kan bij Kylie hihi
Haha niet Vannacht is het rustig geweest, zoals gewoonlijk al ik naar bed ga. Wel weer veel bekkenpijn. Vanmorgen met afvegen m'n slijmprop verloren, dus er zit beweging in.. Wat ziet dat er goor uit trouwens
@ San: gefeliciteerd meid! geniet lekker van jullie gezinnetje! @ nacht: meneer wilde gisteravond niet wakker worden dus we zijn maar gaan slapen om 23 uur. Om half 1 en om 4 uur gevoed hierna om 8 uur weer dus redelijke nacht gehad! M.ark is op het KDV, dus nu even lekker met Daniël alleen. Als hij wakker wordt even lekker badderen Iemand nog plannen voor vandaag?? Hier weer wassen, heb het idee dat er geen eind aan komt vooral nu met de spruw..... bah maar ach het is mooi weer dus de was is zo droog! Verder even wandelen en dan even via mijn werk (heb ik op 2 minuten loopafstand zitten ) moet even wat inleveren en dan kan ik meteen weer even showen Fijne dag allemaal!
Jeej meid die kleine houdt het wel erg lang vol! hoop dat het snel door gaat zetten! Ik heb bij beide zwangerschappen de slijmprop niet gezien dus ik geloof je op je woord!
Ziet er uit als een prop met een lange sliert eraan, geel snotterig met bloederige dingetjes Eet smakelijk
ik heb de nieuwe baby's op de site gezet en heb Firefly bij de Vlindertjes gezet. o bah wat voelt dat rot om iemand op die pagina erbij te zetten
San, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje Giovanni! Ben benieuwd hoe het allemaal is gegaan He bah Kylie, toch niets doorgezet Het is ondertussen wel echt mooi geweest he maar ja helaas heb je daar niets over te zeggen he
San, van harte met jullie zoontje. kylie: dat mannetje van jullie heeft nu al een heel eigen willetje he. Minifien: en???
Sorry dat ik jullie zo lang heb laten wachten, had geen internet. Alles was ok gelukkig, er rommelt nog altijd wel wat. Als er voor die tijd niets gebeurd, wordt ik zaterdagochtend ingeleid!