Bijntje: en dan weten ze ook helemaal niet wat hun vaste lasten zijn. Je hebt toch wel ongeveer een idee wat je waaraan bet. Wij hebben hem er maar af gezet.
Boefjesmama, lief dat je site zo neerzet, want zo heb ik link ook, maar aantal dames (waaronder ik) willen naam niet hier op site of zo te lezen voor meelezers dus wil je de link zo weghalen in je berichtje? Dank je wel. en idd namenlijst is anders dubbel om in te vullen Ik heb net link van roozjuh gekregen via pb dus ik ben alweer voorzien
@Bijntje: sommige mensen gaan idd raar met hun geld om. Zo ook het gezin (zus van vriendin) die mee gingen naar het weekendje weg.. Zaten in de schuldsanering en zo.. Maar ondertussen wel allebei roken, drinken (ze gingen vrijdag daar nog apart naar de Gall en Gall) en zij rookt veel wiet (als tabak zeg maar).. Als je je prioriteiten anders stelt.. Hier s-ouders zijn net weg, was gezellig.. Af en toe wat gerommel van onder en pijnlijke harde buiken (niets laten merken haha), maar nu is het weer afgezakt denk ik..
Is goed zal hem zo verwijderen zie dat er veel dames online zijn heeft iedereen de tijd om het te lezen en haal ik hem zo weg.
Hoi Allemaal, Lang geleden, maar ik wilde even laten weten dat ik op 23 Mei om 17.27uur ben bevallen van een prachtige zoon genaamd Jesper. 3665 gram en mbv een ruggeprik op de natuurlijke wijze. Wat een mooie ervaring na mijn eerdere keizersnee. Kan iemend mij het linkje doorsturen van de Juni site? Dan kan ik eens kijken wie er inmiddels allemaal bevallen zijn en wat het allemaal geworden is? Alvast bedankt. Voor de dames met de laatste loodjes...veel succes en geniet er nog even van. Groetjes Winnie Pooh.
Bijntje, idd soms erg irritant om te zien hoe mensen met geld omgaan en niet eens weten wat ze eigenlijk binnen krijgen of uitgeven. Hier staat elke wedstrijd op die wordt gespeeld voor ek, dus ik zal deze tijd veel via uitzending gemist terug kijken
he mijn banner loopt niet door? Straks maar ff nieuwe maken, eerst flesje voor meisje maken en dan nog even kolven
Heb bijgelezen maar geen puf om te reageren, dus doe alleen even een BIB melding. Duik zo m'n bedje in. Slaap lekker meiden!
Ik vind een dubbeltje op z'n kant wel interessant om te zien, maar het zijn allemaal herhalingen momenteel! Weet iemand of er nog een nieuwe serie afleveringen komt? Misschien na de zomer? Ik moet eerlijk zeggen dat wij de laatste maanden een beetje kwijt waren wat er nu precies uit ging. Maar dat kwam omdat wij begin april de sleutel van ons nieuwe huis hebben gekregen en bijvoorbeeld de hypotheekverstrekker pas eind mei voor het eerst afschreef en dan direct voor 2 maanden. En zo wel meer van dat soort dingen. Nu klopt alles weer en word het rond dezelfde datum afgeschreven, een heel stuk duidelijker in ieder geval! Onze a terme datum komt steeds dichterbij, maar volgens mij zit beebje veel te lekker daar binnen. Wij hebben steeds het gevoel gehad dat het wel eerder zou worden, maar nu heb ik toch m'n bedenkingen .
@financien Gelukkig hier ook altijd geld voor alle rekeningen! Gelukkig nooit zorgen over! Maar ik heb wel gemerkt dat het belangrijk is dat 1 van ons in het gezin het bijhoudt en niet allebei maar wat doet. Ik kan de laatste tijd geen boodschappen meer doen door B.I. en mijn man haalt nu maar mijn god...Wat is het duur als hij boodschappen doet! 'Schatje de repen chocolade waren in de aanbieding! En ik heb lekker een vers sapje voorje meegenomen. De hamburgers waren op dus heb lekker biefstuk mee genomen..' Etc Dat tikt aan zeg! En dan aan het eind van de week zeggen dat het huishoud geld op is maar er nog geen luiers zijn gehaald. Mmmmm..... Normaal weet ik altijd uit te komen met huishoud geld door een beetje te schipperen tussen wat ik echt lekker vind en wat goedkoop maar voedzaam is. Ik eet zo veel mogelijk biologisch dus dat is zowiezo wat duurder. Dus ben blij als ik weer zelf op pad kan!
Herkenbaar Eef. Vriendlief gaat nu of mee of hij doet de boodschappen maar zijn idd duurder uit nu. Moeten ook nog steeds opzoek naar een assurantie kantoor hier in de stad die dan ook alles opnieuw voor ons wil bekijken maar komt er gewoon niet van. Straks na de bevalling ed maar eens gaan regelen. Zal vast wel een beetje gaan schelen.
Jeetje mina wat een gekwebbel alweer! Hier dacht ik dat m'n vliezen waren gebroken, na een flinke niespartij, maar ik had gewoon in me broek geplast hahaha! M'n man en ik lagen helemaal dubbel, zo achterlijk als ik naar de badkamer rende, ik leek wel een pinguin Even lekker langs ouders en schoonouders geweest, en in het heerlijke zonnetje gezeten! Het was een mooie Zondag Dames die het over een witte klodder hadden, deze heb ik bijna elke dag! al 2 weken lang... Levert helaas niets op, behalve als het een beetje roze ziet, of bloedsliertjes heeft dan kan het zijn dat je baarmoedermond rijp is, en je je slijmprop langzaam verliest, hoeft niet altijd in één keer. Ik wil geen droombubbels barsten hoor, maar hier heb ik mijzelf ook een tijdje mee gek gemaakt, en dat wens ik jullie toch niet toe
Hier ook een BIB melding.. Wel weer wat krampjes af en toe en harde buiken op en af maar verder.. Ho maar.. Vanmiddag inderdaad lekker van t zonnetje genoten totdat ie weer weg was Nu undercover boss aan t kijken.. Moeten ze bij ons op t werk ook maar s doen... Kijken of ze dan nog veel bezuinigen..
Hallo allemaal, jaja ik leef nog...ik was een beetje druk hihi.. De laatste keer woensdagavond heb ik jullie gemeld dat ik weer weeen had en deze hebben dus inderdaad doorgezet...na alle voorweeen geloofde ik het eerst niet Op donderdag 2.12 u is ons zoontje Bram geboren!! Het is een flinke bikkel van 4460 gr en 56 cm groot..de echo klopte dus toch.. wonderbaarlijk heb ik maar 12 min hoeven persen en heb ik maar een klein scheurtje..erg fijn De weeen begonnen pas echt regelmatig te worden tegen tien uur..dus uiteindelijk is het snel gegaan.. in zhuis zijn mijn vliezen gebroken en toen kwamen de weeen echt snel..helaas was laatste half uurtje een hel aangezien het randje bleef staan en ik niet mocht persen met persweeen..maar goed als ik nu naar hem kijk ben ik dat bijna vergeten..ben helemaal verliefd!! Hij had laag suiker (ook door zijn grootte) en daarom eerste 24 uur in ziekenhuis geweest..Nu lekker thuis genieten samen! Heb jullie lieve reacties gezien, maar was zo druk en leef echt in eigen wereldje..en ik kon niet zitten achter de laptop.. Maar ik zal snel eens bijlezen hoe het met jullie allemaal gaat! Hopelijk zijn we snel allemaal bevallen! Knuffel