Annemama, Hier gaat het met vlagen. De ene keer gaat het goed en dan gebeurt er iets en voel ik mij down M doet het goed, begint langzaam aan meer te huilen ivm kramp! Maar komt goed. En bij jullie?
Rustig hier, spannend! Ik dacht ik kom nog ff vlug lezen hoe het met Kylie en Cecilia gaat.... Ben benieuwd! Succes dames in ieder geval!
M groeit gelukkig goed ondanks het vele spugen de eerste weken. Spugen is nu onder controle doordat ik haar beter leer kennen weet ik wanneer ze moet boeren en dat is zo'n 3-4 keer tijdens de fles. Alleen 's nachts gaat het nog wel eens fout omdat ik dan zelf zit te suffen en dan haar signalen mis. Helaas heeft onze M ook veel ast van krampjes veroorzaakt door moeizame ontlasting. Sinds gisteren daarom andere voeding gaan gebruiken. I.v.m. Kinkhoest hier in de buurt heeft ze gisteren haar prikjes al gehad en ze is daar gisteravond wat ziek van geweest, koorts en veel slapen. In plaats dat mama nu ook eens ging slapen heeft ze zich alleen maar zorgen gemaakt en elke keer gechekt of alles nog goed ging dus ik lig er redelijk af nu. Helaas heeft ze nu ook net een krampaanval gehad en ligt bij mij bij te komen. Maar ze moet zo echt even haar bed in want anders val ik om... Die vlagen herken ik hoor. En mijn bevalling was vergeleken met de vorige heel fijn omdat ik mij er op heb kunnen voorbereiden en nu niet meer die angstwekkend heb van de vorige keer. Moeheid en hormonen doen nog veel met je. Af en toe ff lekker huilen klaart de lucht! Hoop dat het snel beter gaat!
ben benieuwd wanneer we babynieuws krijgen! Topic kan bijna gesloten worden, we zijn bijna allemaal bevallen joepie!
De dames zijnveelste verliefd op hun kindjes om zich hier nog te melden. Moeten nu toch wel bevallen zijn.
Nou als er niks aan de hand zou zijn zouden ze allang gereageerd hebben dus denk dat ze even een flinke klus aan het klaren zijn. BUB!
Dag dames, ik hoorde dat jullie nieuwsgierig waren 4-7 ben ik om 23.08uur bevallen van Jens! Een klein droppie van 2930 gram! Ik had (bijna) iedereen tuk, want ben woensdagochtend ingeleid. Hij doet het super, bv loopt goed sinds vandaag (met tepelhoedjes). Ik ben ingeknipt, heb een stuk of 10 hechtingen, maar gaat erg goed allemaal. Zal van de week het hele bevallingsverhaal (á 15uur) posten en gaan nu lekker genieten! Bekijk bijlage 258219 Bekijk bijlage 258220
Hij is er! Wat heb je lang moeten wachten! Kylie gefeliciteerd met Jens! En wat een mooi mannetje.. Lekker genieten!
Yes Kylie, Van harte gefeliciteerd met Jens! Wat een geweldigenasm! Ik ben super benieuwd naar debevalling Nu eerst lekker genieten van jullie mannetje Heel veel geluk en gezondheid!
hihi ja sry dames maar wilde niks verklappen dus deed alsof ik niks wist. Wilde het Kylie hier zelf laten vertellen wat logisch is Kylie nog een keer GEFELICITEERD!!!!! denk dat we zondag of maandag wel ff langs komen. kadotje moet ik nog ff met dennis uitvechten want wil t voor C.harlie ook kopen hihi