Gefeliciteerd Kylie!! Ik vond je al zooo verdacht stil. Wat een mooi ventje zeg! Ben benieuwd naar je verhaal hoor! Nu afwachten tot Cecilia zich meld..
Foei Kylie, ons zo in spanning laten ! Maar hartelijk gefeliciteerd met je zoontje jens! Geniet er maar van, je hebt er zo lang op moeten wachten!
Gefeliciteerd Kylie!! Foei foei ons zo in spanning laten en hopen dat je voor zaterdag ging bevallen terwijl je het al wist.. Maar vond het inderdaad ook al zo verdacht stil..dat kon ook niet eigenlijk gezien je aanwezigheid normaal... Geniet er lekker van!! Mooi mannetje!
Kylie, gefeliciteerd met jullie mooie mannetje Jens! En wat een super leuke naam! Fijn dat alles goed is gegaan. Welkom bij de BUB-club
Eindelijk kylie! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Jens...lekker genieten nu. Cecilia, meld je eens meid! Ook bub neem ik aan...
Ja, daar is Jens!! gefeliciteerd Kylie! Heerlijk dat hij nu op de wereld is en je hem eindelijk uit buik kunt leren kennen, super!
kylie, gefeliciteerd met je kleine mannetje, hoop dat alles goed is gegaan! leuke naam! tijd geleden dat ik hier geweest ben, sem is vandaag alweer 4 weken en moet zeggen vind t best druk een 2e erbij! wel erg gezellig hoor maar sem is best onrustig, slaapt nog niet zo goed, ja bij mij!! ben nu sinds kort met fv begonnen en nu gaat t gelukkig iets beter!! moet nog 1 iemand bevallen??
girly welkom terug fijn dat alles goed gaat! ja alleen cecilia moet nog bevallen maar denk dat haar hummeltje er ondertussen ook wel is want tis érg rustig we zijn trouwens over naar ander topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/362518-juni-2012-mamas-54.html#post13095156 en op juni site staat een link naar besloten forum voor wat meer privacy
pb met de link gestuurd. We zetten m niet meer op zp anders heeft het geen nut. staat teveel persoonlijke info op.
Inderdaad wat lin zegt, ze willen hem zo min mogelijk openbaar hebben. Staat veel info en foto's op van de meiden en de baby's. Je heb inmiddels van lin al de link gekregen. Op de juni site staat ook link naar besloten forum. Deze is voor buitenstaanders niet zichbaar. Ook staat mijn email op de site voor als je info en foto's op de site wilt hebben. Dan kan je mij dat mailen Oja over foto's gesproken dames: Verklein ze aub voordat je ze mij stuurt. Mijn inbox trekt t anders niet mocht je niet weten hoe dat moet dan wil ik dat best uitleggen, is heel simpel. En lukt het dan nog steeds niet dan stuur je t maar gewoon en doe ik de rest
Had je mijn foto's nog gekregen? Als ze te groot zijn moet je maar ff uitleggen hoe ik ze moet verkleinen.