Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    avondeten: zet net op hyves dat ik hier aant kwijlen ben van die geur die uit mn keuken komt :D Heerlijk lazagne met verse groente erin. ooo jummmyyyy kan niet wachten! Nog even op manlief wachten :p hoop dat ie met kwartiertje thuis is want zoonlief kijkt ookal steeds richting de keuken waar het eten nou blijft :p

2. Ga zo even de kleine man in bad doen en dan kan ie naar bed.

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Bloempje o dat klinkt ook goed een varkenshaasje jummmmm

4. hmm lekker lasagne!

Wil trouwens ook nog ff iets positiefs kwijt, ben vandaag nauwelijks misselijk geweest!!! Heerlijk.

5. 1e wonder

1e wonder Lid

26 sep 2011
    55
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmmm varkenshaasje, lasagne krijg er gelijk trek in. gaat gelijk in de planning voor volgende week.

Bloempje, fijn dat je je goed voelt vandaag

6. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Ik vind de geur van vlees echt niet lekker meer! brr ruikt echt naasr beest blegh :p

Net pannekoeken gebakken, met moeite 1,5 naar binnen gekregen... de honger is aardig weg aan het gaan.

7. celinac

celinac Actief lid

18 okt 2011
    289
    0
    0
    @eten: jaa bij mij gaat de trek ook langzaam maar zeker weg.. alleen nog niet echt misselijk of zo geweest!
    alleen als ik in de tram of zo zit :S
    vanavond fishsticks met spinazie en aardappeltjes :D
    en lekker ijsje hazelnoot chocola als toetje hkmmmmm word verwend door mn mannetje!!

8. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    in de bus word ik ook misselijk, dat heb ik dus nooit eerder gehad. en af en toe beetje weeig over de dag maar niet echtmisselijk..

9. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zo weer even flink bijgelezen haha moet er echt even voor gaan zitten..
    Nou mijn misselijkheid is weer helemaal terug..
    Ben normaal gek op varkenshaasje en lasagna maar als ik er nu alleen al over lees of typ word ik misselijk (dus niet handig om dit te typen haha) Vlees lust ik sowieso niet zo graag nu...en van warm eten word ik misselijker dan van koud eten...heel gek.
    Ik wil het nog even aankijken, maar als het zo blijft ga ik wellicht toch iets proberen emasafene ofzoiets??

@ Nic wat vervelend...schrok echt toen ik het las.. Heel veel sterkte de komende tijd! Hoop dat jullie derde kindje er gaat komen wanneer jullie daar weer aan toe zijn!

@ Ikke... welkom en wat hebben jullie al veel meegemaakt zeg..hoop voor jou op een eche plakbeeb.

Nou waarschijnlijk ga ik weer vroeg naar bed...pfff beetje saai hier. Maar straks met 12 wkn ben ik gewoon een stralende positieve juffie!!!( i hope )

10. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Dag dames!!

Nou ben er weer na 40 minuten bijlezen, wat is er weer veel gebeurd!

Ten eerste Nic heel veel sterkte de komende tijd!

Voor de mamas van de echo, heel erg fijn voor jullie, dat het maar 9 mnd zo goed mag gaan!

Nieuwe mamas Gefeliciteerd!!

Hier alles goed, mogen alweer een 7 voor de week zetten, erg fijn, maar de tijd gaat erg langzaam. Het eten gaat hier prima naar binnen, eigenlijk meer dan prima, snoep veels te veel!!

Klachten eigenlijk niks meer, iets gevoelige borsten, dus onzeker, dus vandaag weer een test, maar knal positief, dus weer fijn.

Tot gauw allemaal!!
    Liefs

11. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    plannen jullie begin van de week het weekmenu? of zieje op de dag zelf wel wat je gaat eten?

Wij maken elke donderdag een lijst voor de weekboodschappen en het menu van zaterdag t/m vrijdag van de week erop. vrijdag avond doen we de boodschappen en erna eten we lekker makkelijk patat of pizza.

12. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    vraag van de dag:
    wat is jouw vreet tik? :D

Vorige zwangerschap had ik aant begin dat ik elke dag wel 5 peren ijsjes op kon :p En verder in zwangerschap kaassouffles!

Nu? Cola ;) Zelfs zo erg dat ik smorgens mn ogen open doe en bedenken dat ik de cola flesjes(lidl) niet koud heb gezet ;):):D

13. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Roozjuh: Ik bekijk het dag tot dag, als ik in het weekend op demarkt verse groentes haal bedenk ik wel ong. wat ik wil maken. Maar als ik voor een hele week bedenk, kan ik de helft weggooien omdat ik er echt geen trek in heb. En dat is ook zonde

14. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Eten? Hier bekijk ik het ook gewoon de dag zelf.
    Op maandag maak ik wat meer kunnen we lekker makkelijk dinsdag nog een keer van eten.
    Op donderdag is onze vaste patat dag.

En vaak in het weekend ook lekker makkelijk.

Vind het wel een drama hoor om elke dag weer wat te verzinnen

ga nu lekker op de bank hangen voor de tv, met een kitkat en een lekker kopje thee.

Fijne avond!! kom morgen weer even kijken.

Liefs

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Roozjuh hey bedankt he!! Nou lees ik hier nog meer etenswaren voorbij komen..;D
    Leven jullie je maar lekker uit..ik kan helaas echt niet meepraten. Misselijk als ik moet eten en dan maar een cracker of fruit ofzo en als ik warm eten ruik misselijk en erna..zelfs al ik over eten lees dus ik haak even af :D

Nou dan gooi ik een andere vraag erbij in...zijn er meiden die ook een afkeer hebben gekregen juist van bepaald voedsel??? voel ik me niet zo alleen... :D

16. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ow mijn vraag is trouwens ook niet zo handig, want dan worden er natuurlijk ook etenswaren genoemd hahaha...
    zwangerschapsdementie :p

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hahaha sry :p:D
    Afkeer? ehh ik at gister bitterballen en die smaken nu naar pepernoten :( Enuhh heeeeeeel veel dingen smaken naar vis opeens.... ben niet zo gek van vis dus dat bederft mn eetlust nogal snel. maar verder eet ik gewoon alles nog :D

18. Wij doen op maandag de boodschappen en vaak beland er wel ongeveer hetzelfde in het karretje dus eten we elke week ongeveer dezelfde groente. Heel saai groente vlees en aardappels dus en dan vaak 1 dag in de week pasta of rijst en vaak 1 dag frietjes. Voor onze kleine man maak ik er dan wel iets van groente bij.

19. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Hoop; gefelicteerd met je goede echo, fijn gevoel he.
    @Roozjuh; mooie test
    @Vallie; Jeetje..ga voor je duimen
    @Danielle; Haha lekker bezig met je flessen...Zeikerd haha
    @evenstar; hier ook misselijk na eten en drinken....Geloof dat het bij de meeste andersom is. Wel bijzonder al zo lang borstvoeding. Als jij en je kleine er prettig bij voelen, gewoon doen. Ik heb ook dezelfde als bij mijn zoontje. Helaas was het bij mij na 3 weken nog niet op gang en kolfde bijna de hele dag dus uiteindelijk gestopt. Ga er nu niet aan beginnen. Heb daardoor een beetje mijn kraamweek gemist.
    @nic; Wat klote zeg, jeetje. Zag je banner al. Sterkte dikke knuffel
    @Celinac; Welkom en gefeliciteerd
    @Cecilia; Welkom en natuurlijk gefeliciteerd
    @Joo; De ene heeft meer last van de banden in een vroeg stadium dan de ander. Geen bloed is goed, maak je niet teveel zorgen. Kunnen ook je darmen zijn he die plaats maken.
    @Toerist; ik heb hem ook gehad bij mijn zoontje, mijne werkte goed...hoorde het hartje vanaf 11 weken thuis
    @1e wonder; Leuk zeg, lief
    @Linn; herken je aanval wel, maar dat had ik veel later in mijn zwangerschap, lage bloedruk en tekort aan suiker....
    @Ikke1979; Jeetje meid wat een verhaal, onzettend gefeliciteerd met je zwangerschap. duimen voor een plakkerd
    @1e wonder; Hier ook freezing de hele dag.
    @Roozjuh; Ik doe weekboodschappen op maandag en plan ongeveer wat ik ga eten per dag en haal het in de ochtend uit de vriezer. Behalve brood, dat koop ik elke dag.

@Vreettik; Meer drinktik...Spa rood

@Hier; Geen nieuws is goed nieuws. En lieve schatten willen jullie please geen 18 pagina`s kletsen in 12 uur svp....Thanks tot morgen

TRUSTEN voor zo

20. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    haha roozjuh ik aanvaard je excuses :D
    haha bitterballen die naar pepernoten smaken...apart!!
    en dat alles naar vis smaakt lijkt me ook niet zo nee...sjonge grappig om te lezen!

Deel Deze Pagina