Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Op de misselijkheid dagen heb ik precies hetzelfde, dan kan ik al kotsen van brood en eet dus alleen crackers, fruit en vanillevla.

Ik heb nu wel heel veel zin in drop!! En bij de zwangerschap van mijn zoon in chips!! Zakken lays gingen er doorheen en die liggen nu oud te worden in de kast. Gek he?

2. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Kapedi whahaha ja erg he hoe die meiden kunnen kletsen!!! gok dat ik schuldig ben aan 6 van de 12 pagina's ;)

3. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ Bloempje Thanks!!! Fijn!!! ja niet dat jij je niet zo goed voelt natuurlijk..maar wel fijn beetje herkenning :D

@ roozjuh haha ja is wel voor een deel jouw schuld als ik een beetje zo teruglees :D

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    :) ik hou t topic in leven? whaha ja wat moet ik anders doen als zoonlief op bed ligt of tv kijkt ;)

5. Juffie ben jij ook de hele dag door misselijk?

6. Ik vind het gezellig zo'n druk topic.:D

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    ja het is niet echt ochtendmisselijk.. Wil niet overkomen als een zeur, maar goed doe ik even lekker :D

Het is in de ochtend..moet ik even snel eten en dan zakt het iets..
    Daarna komt het gewoon vaak terug..vaak ook juist tijdens het avondeten en dan helpt eten niet.. En sávonds lijkt iets minder, maar heb ook al paar keer s'nachts met een emmertje gezeten..
    Heb getwijfeld of ik wel ging werken..wil niet als mietje overkomen ofzo. Gelukkig volgehouden en heb nu heerlijk vakantie!! Voordeel van juf zijn!! :D

Eerste zwangerschap had ik het alleen beetje in de ochtend met vlagen..dus tja hopen dat snel minder gaat worden..
    Jij ook hele dag??

@ Ruuzjuh gelijk heb je!! Als ik niet hoef te werken ben ik hier ook vaker te vinden hoor :D Wacht maar tot ik me straks helemaal weer fit voel :D

8. donderdagavond begon het: hele nacht boven de wc gehangen!!
    vrijdag, hele dag misselijk geweest, maar emasafene gebruikt dus gelukkig niet meer overgegeven. Was echt kapot dus bijna hele dag geslapen. zaterdag misselijk en aan emasafene. Zondag en maandag iets minder ook met emasafene dinsdag op mijn werk misselijk!! zelfs 2x een zetpil gepakt en vandaag was het ineens bijna over!! Ben benieuwd hoe het morgen is!

9. Net kwam het weer ff opzetten nadat ik de was had gestreken en de vaatwasser uit en ingeruimd. Ik merk dat het bij inspanning erger wordt, dus moet eigenlijk heel de dag niets doen :D

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Jeetje dat klinkt ook erg naar...
    Kan me voorstellen dat dat slopend is..is gewoon ook heel naar gevoel misselijkheid.. Je kunt dan niet zoveel..
    Ik heb gelukkig maar paar keer gespuugd..meestal misselijk zonder te spugen.. Heb nog geen emasafene gebruikt..wellicht wel gaan doen als het zo blijft..
    We zijn ook even ver..is wel grappig! Nou fijn dat er iemand is die hetzelfde ervaart..iets minder voor jou :D
    Nou hopen dat ons lijf snel aan het HCG gewend is en het wat rustiger gaat worden..komt goed!! :D

11. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    heb ik soms ook...gaat het beter dus ga ik wat actiever doen en dan BAM ineens kotsmisselijk... tja hele dag niks doen gaat helaas niet lukken met drukke peuter en drukke klas..maar wellicht in vakantie onze grote kleine man lekker naar oma een dagje brengen en ik lekker niksen!! :D

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat leuk zeg! heb je dat er zelf op geborduurd met een machine?
    Ook leuk dat je je nog een vader en moeder hebt.
    Wij hebben hier alleen nog maar een moeder en schoonmoeder.
    M'n vader overleed toen ik 6 weken zwanger was van onze zoon.
    De vader van m'n man overleed 2 jaar later.

13. Ik ga naar bed dames, ben ik morgen weer uitgerust om te gaan werken. Fijne avond nog en alvast welterusten.

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    slaap lekker Bloempje!!

@ toerist jeetje lijkt me erg naar je vader verliezen terwijl je net zwanger bent...

15. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zo ik ga weer slapen!! :D

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ja dat is ook heel naar, en heel verdrietig, hij is 57 jaar geworden, in z'n slaap overleden, dus hij heeft er zelf gelukkig niks van gemerkt.
    Hij lag er ook vredig bij, met z'n voet uit bed.
    Maar ik had toen wel zoiets van, ik moet nu sterk zijn, straks krijg ik er een miskraam van, dat wilde ik ook niet.
    Onze zoon kent hem van foto's en als we naar de begraafplaats gaan, legt hij er dingen neer en praat tegen opa, en dan zegt hij doei opa, en zwaait hij naar de lucht.
    Hij weet gewoon niet beter.
    Hoe langer het geleden is hoe meer je iemand gaat missen!!

Ik had trouwens gezegt dat ik 6 bussen van mvm had, maar dat zijn er gewoon (net als iedereen) 8 ha ha.

1e wonder hier ook boerenkool.
    Neem morgen lekker een restje mee nh werk.

Zweetaanvallen? ik heb het ijskoud, ik hou van m'n kruik.

Hebben jullie die roddels over Beatrix al gehoord, rdw ontkent alles, ze zou dood zijn, maar er zal vast wel iets gebeurt zijn, zoiets komt niet zomaar in de wereld.

Ikke1979 ik had bij de 1e wel veel helder slijmverlies, nu nog niks gezien.

Roozjuh hier ook een weekmenu, veel makkelijker! ik kijk ook wel vaak naar aanbiedingen.

Wat ik lekker vind? al het warme eten en chilisaus!

Misselijk ben ik gelukkig niet, bij de 1e begon het van week 8 tot 13 het kwam ineens, en was ook ineens weer weg.
    Als ik dingen zag staan in de koelkast kreeg ik al kokhalsneigingen.

Onthouden jullie alle vragen? of schrijf je snel even een kladje?
    Ha ha ik onthou dat echt allemaal niet hoor.

Oja zij jullie al begonnen met smeren?? ik heb lekkere mama zwitsal buikbalsem heerlijk!

Morgen werken, fijne dag voor iedereen, of werk ze en voor straks weltrusten.

p.s heb eigenlijk nu wel zin aan pattat speciaal mmmmm.

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ik ga zo ook richting bed.
    @hoop: Probeer je niet teveel zorgen te maken want de innesteling kan later geweest zijn en ze kunnen niet zo heel goed meten als je nog zo kort zwanger bent. Makkelijk gezegd dat snap ik. Dikke knuf en rustig aan.

Misselijkheid is na het avond eten wat gezakt. Morgen late dienst dus ik denk dat ik maar voor broodjes ga want me zo voelen als thuis met avond eten dat gaat opvallen!

O die aanval kan makkelijk zijn. Misschien wat zoute drop in mn tas doen bij lage bloeddruk kan dat helpen toch?

Ik ga lekker slapen. Ik verheug me wel erop na de eerste 3 maanden als die misselijkheid en vermoeidheid minder is geworden.

Trusten

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik probeer me niet druk te maken.Het ene moment lukt het me wel,het andere moment niet.Gelukkig mogen wij nu volgende week vrijdag terugkomen voor de echo.Dat vind ik wel fijn.

Welterusten meid!:)

19. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Het gaat niet om zoute of zoete drop. Het is een andere stof in drop die voor een hogere bloeddruk zorgt.
    En wil je je bloeddruk omhoog krijgen moet je wel een week lang een zak drop eten dus het heeft niet zoveel zin om 1 dropje te nemen ;)
    Er is gewoon niet veel aan te doen.. Goed drinken in elk geval!

20. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hai meiden,
    Vanavond lekker uit eten geweest en naar de film.

Zie dat hier veel gekletst is ;)

Hier alles rustig! Zoals altijd heb ik nu een enorm opgeblazen gevoel. Morgenochtend is dat weer weg ;)

Ik ben op dit moment zeer relaxed over alles! Toch wel lekker om het een beetje los te laten hoor..
    Over drie weken mogen we weer spieken naar ons kleintje ;)

Deel Deze Pagina