@ Lin had straks even gekeken..toen had je wat anders getypt toch...of word ik nu al gek haha. Maar goed ik snap het. Ja lastig joh dat je bij elke melding eigenlijk geen goed gevoel hebt..daar kun je ook stress van krijgen. Goed luisteren naar jezelf is erg belangrijk. haha ik begin hier echt een beetje op een moeder overste te lijken tegen iedereen bezorgd advies geven..zal mijn moederinstinct wel zijn
Juffie: Ja, het was een erg langdradig bericht geworden. Dus had m nagelezen en ingekort aangezien het al zn druk forum is. Maar ik denk dat ik mn vraag even ga voorleggen bij de vk op dit forum. Denk dat ik dan een betere afweging kan maken.
Ja dat is slim van je om te doen...hopelijk heb je er wat aan.. succes in ieder geval! Ik moet wellicht ook mijn berichten inkorten, maar ik vind kletsen juist zo leuk vandaar ook dit forum haha.
Nou eerlijk gezegd vind ik het ook ongelooflijk.. Voel het nu idd weer allemaal en denk; ooh ja, nu weet ik het weer. Voel me baarmoeder al weer rekken, zo'n zeurderige pijn. Pijn in onderrug had ik toen ook de hele zwangerschap, en begint nu ook gezellig weer...
Maar is neit erg hoor! staat er nu zo zeikerig.. hihihihi Maar het is echt zo van; Hey oh ja! zo was het!
Haha even niet willen overkomen als een zeur.. ik herken het wel hoor ke herkent het gewoon weer. Ook wel fijn dat je aan je lijf merkt dat er iets gebeurt.. Vind trouwens wel dat we hier ook af en toe best mogen zeuren hoor als het nodig is! Lekker toch gewoon even zeuren. Nou ik ben niet weg te slaan hier vandaag, maar morgen zal ik me wat meer koest houden. Bah weer werken..geen zin! Zo vroeg en kids die niet altijd luisteren en de wc is zo ver weg....zo even gezeurd haha
Lin2011: Ja ik heb ook last van mijn humeur..soms ben ik echt zo chagrijnig!!Soms huil ik echt om niets en kan ook erg boos worden om een kleinigheidje.Ach ja...zijn de hormonen...hebben de mannen ook ergens last van haha
Die van mij heeft t hele weekend t al erg gezellig met me Ah ja, ik kan het echt niet helpen hoor. En ik ben de hele tijd scheten aan het laten. Uiterst charmant. Tja de baby he.. Maar ik voel me nu wel zwanger hoor. Mn onder shirts van mn werk worden te kort, aangezien ik nog zwangerschapskleding had morgen de buikband maar eronder te doen. Anders gaat mn broek en koppel zo schrijnen. Ben blij als ik de grens voorbij ben en naar binnen kan. Ik heb een berichtje bij de vk forum gepost, ik zal het na de echo over 2wk ook vragen hoe en wat. Hebben jullie ook droge ogen? Echt vervelend het prikt alsof er soms chloor van het zwemmen in zit.. zoiets voelt t. Was het maar vast 17/10... hopelijk klopt het hartje nu wel. Maak me soms best zorgen al heb ik nu geen vervelend voorgevoel. groetjes
Dat jullie allemaal al zo'n last van een opgeblazen buik hebben zeg, ben wel benieuwd naar foto's!!! Hier valt het nog mee gelukkig, anders zien ze het zo snel ben ik bang.
Ja en de grote boodschap blijft ook langer weg. dus het zijn echt de darmen. Ja, kan wel een foto plaatsen maar dan moet er ook een foto op van ervoor. anderen zien dit nog niet hoor. Valt niet op voor mensen die mn buik niet kennen. Alleen mn werk broek zit niet lekker. Ik heb mn vraag voor de risico's wat werk betreft op het vk forum gezet en ook al antwoord. Tot de 3 maanden is mn werk goed uit te voeren zonder groot risico want dan zit de uk achter je schaambeen. Dus ik ga het rekken tot de 10 weken hoor. Dat is mn eigen grens van de mk de vorige keer. Voelt beter. misschien word het wel anders of loopt het wel anders maar dat is nu het idee. GRoetjes
@ lin fijn dat je een antwoord hebt gekregen, klinkt inderdaad ook aannemelijk. En als 10 wkn voor jou gevoel echt de grens is moet je daar ook naar luisteren anders levert het ook stress op. haha herkenbaar dat van die scheten heb ik ook last van en opboeren sorry charmant @ Bloem ik zou wel een foto zetten als het al een mooie buik was, maar is nu meer een opgeblazen vetrolbuik haha. Was al niet meer zo strak na de eerste. Straks kunnen we wel foto's erop zetten ja Nou slaap lekker allemaal! Bah morgen werken..hopelijk ok dagje. Tot morgen!
Mogguh mamma's, wat wordt er gezellig veel gekletst. Gister verjaardag van m'n pa, gelukkig was ik zo verkouden, zei dat ik daarom geen wijntje nam. Anders vermoeien ze gelijk iets Fijne dag vandaag
Mirri, gelukkig had je een goede smoes. Ik drink geen alcohol dus dat hoef ik niet extra te laten nu maar dronk wel best wat koffie en dat breng ik terug naar max 3 koppen per dag, dus moet nu ook wel een nee zeggen en dat valt voor mij ook heel erg op! Minderen jullie ook met koffie/cola ed vanwege de caffeine? Ze zeggen namelijk dat te veel hiervan de kans op een miskraam verhoogd en de kans op een laag geboortegewicht.
Bij de tandarts geen röntgen foto laten nemen hoor. Koffie heb ik teruggebracht naar 1 in de ochtend, het smaakt me niet meer. Bij het uitgebreid uitrekenen van m'n bevaldatum kom ik op 30 mei ipv 1 juni als ik meer dan 1 kop koffie drink
Goedemorgen! Iedereen goed geslapen?? Ik drink ook vrijwel nooit sus dat scheelt.. Ik heb de afgelopen dagen geslapen!! Echt niet normaal, zaterdag van acht tot uur of zes en gisteren van negen tot vanmorgen zeven!! Ik slaap normaal max zes uur haha.. Bij de zwangerschappen van de jongens had ik dat niet hoor.. Mijn man weet niet wat hem overkomt al die rust Vanmiddag ga ik lekker winterkleding en schoenen shoppen voor de jongens. Fijne dag allemaal!
Lekker hoor, ik lijk ook wel een marmot Je hebt het overdag druk met twee jongens neem ik aan Dan slaap je als n roosje. Hoe oud zijn je jongens ?