Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ja, ik weet wat je bedoeld.. Is echt afschuwelijk. Kon het niet afkijken. :x

2. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    ja, ken ook zo iemand.. Droeg het kindje echt "naar binnen". Lijkt me echt niet leuk, en lijkt me ook heel naar om zo te dragen. Heel "beklemmend".
    Hier kwam buikje bij Tim met 15 weken echt..

3. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Pijn onderrug; hier ook vreselijk veel last van. Blijft een zwakke plek, en zo ook de bekken waarschijnlijk.... :(

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Juffie dat filmpje heeft m'n man ook gezien, dus ik zei al; hoef ik niet te zien, hij zag het op de laptop.

Hier alles goed, zere tepels, s'avonds bandenpijn, en heel soms iets misselijk, gewoon niet zo trek in eten zeg maar.
    Dat is echt vanaf vandaag, nu ga ik zo bami maken, maar heb eigenlijk helemaal geen zin.
    Ik eet gewoon maar iets, je moet nl wel eten.
    vanavond met een vriendin naar een soort Lady's Night.

Ik vind het idd ook wel naar om te lezen dat iemand een miskraam krijgt, of bruin/bloedverlies heeft.
    En dat is best vaak vind ik!

Dames fijn weekend!

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Vanmiddag de echo gehad....vruchtje was slecht te zien.In eerste instantie geen hartactie,ze wilde al stoppen met de echo toen ik zelf opeens wel hartactie zag,maar het was erg zwak.het ziet er ook allemaal vreemd uit.De arts wist er weinig raad mee.We zijn enorm aangeslagen en moeten afwachten wat er nu gaat gebeuren.:(

6. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Ik ook niet, maar kon helaas de afstandsbediening niet zo snel vinden...
    Nou ik ga er nu niet maar aan denken..alleen aan leuke dingen..
    Vanavond komt mijn nichtje..TVOH kijken gezellig! Hoop dat ik mijn ogen open kaan houden.. Denk wel dat ik het haar ga vertellen al..ze is als een zusje voor mij (heb zelf geen broers of zussen..) dus ben benieuwd naar haar reactie!!

@ toerist goed dat je niet hebt gekeken..
    Veel plezier vanavond!! Je leest inderdaad echt vaak hier dat het misgaat..bah. Hopen dat het nu gaat stoppen..

7. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ hoop ik had je reactie nog niet gezien...waren tegelijk aan het typen denk ik...sorry
    jeetje wat verwarrend en vervelend..en nu?
    Krijg je snel weer een echo of gewoon afwachten?
    Veel sterkte!!

8. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoop sterkte in deze onzekerheid :(
    Kan het niet zijn dat je iets minder ver bent dan gedacht?

9. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik heb het ook gezien in China.. Wat een verschrikking als iedereen lekker door blijft lopen zeg!!

Ik voel me vandaag een beetje ellendig..
    Moe, moe en nog eens moe ;)
    Moet nog een paar dingetjes in huis doen maar moet mezelf echt slepen ;)
    Vanavond lekker relaxen op de bank!

10. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ joekie ja niet te geloven...vind sowieso altijd erg met kinderen..helemaal sinds ik zelf een kind heb en nu dubbel met al die hormonen..bleh!

Vervelend he dat je je zo moe kunt voelen...heb ook een slechte dag..
    Straks als we allemaal verder zijn kunnen we over leuke dingen praten zoals je kindje voelen enzo...en tegen het einde weer klagen over een enorme buik! Haha

11. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Oh nee :( Wat een naar nieuws meis. Hebben ze niets gezegd over wat ze nu kunnen doen, misschien over een week weer kijken? Ik weet van het groepje waar ik destijds in meeschreef dat er ook iemand met in eerste instantie een moeilijke echo was, maar dat bleek gewoon minder lang zwanger dan gedacht en is wel goedgekomen... kan het niet zoiets zijn?

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @hoop. Ja ik zat me al zorgen te maken. Pff nou weet je nog niet of het wel of niet goed zal gaan. Klinkt niet erg goed maar die hart reactie geeft weer wel wat hoop. Wat bedoel je met "het ziet er vreemd uit"? Is dat dan de groei/vorm ten opzichte van vorige keer. Of hoort het er normaal anders uit te zien?
    Heel veel sterkte met deze onzekerheid en je mag me ook pb he.
    Hele dikke knuf

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Hoop jeetje wat naar en verwarrend zeg.. Heel veel sterkte met de onzekerheid

14. woezelenpip

woezelenpip Actief lid

12 jun 2011
    220
    0
    16
    Drenthe
    Hoi allemaal!
    Een paar dagen niet gereageerd en zal straks eens gaan bij lezen!
    Ten eertse @ Hoop, heel veel sterkte meid! Niks aan die onzekerheid!

Gisteravond is MvM geweest, hele duidelijke test en mocht meteen beginnen. Verloskundige ook gebeld van de week en heb 15 nov. intake, duurt erg lang vergeleken bij jullie!
    Wil het wel op de lijst zetten maar wil iemand even uitleggen hoe het moet?
    Voel mer verder goed.. Huisarts nog even gebeld en mag helaas geen van de medicijnen slikken dus even afwachten hoe ik me ga voelen...
    Leuk idee van die juni club!
    Voor alle nieuwe zwangeren welkom!

Lees vanavond even bij en zal dan even reageren...

Groetjes!

15. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Ik ben gisteravond voor het laatst hier geweest, maar wat mis je veel in 1 dag!

Vallie heel veel sterkte, hoop dat het als jullie er aan toe zijn snel weer raak mag zijn.

Hoop, ook voor jullie niet echt positief nieuws, mischien inderdaad nog minder ver dan je dacht?? Moet je gauw terug komen?, en het werd al gevraagd maar wat bedoel je met er vreemd uitzien?
    Heel veel sterkte de komende tijd.

Hier ook al flink aangekomen vind ik zelf 1,5kg!! maar eigen schuld want ik weet gewoon dat ik het er zelf aan snoep!!

Hier eindelijk weekend, lekker rustig aan doen, straks lekker douchen, en dan de voice kijken, zijn er meer meiden die dit volgen?

Krijg al een buikje, zal het morgen of volgende week even plaatsen.

Liefs

16. Dippertje

Dippertje Fanatiek lid

4 okt 2011
    1.528
    59
    48
    Zo he, moeier dan moe hier... Gister om 20.15 mn bed ingekropen want moest om 05:00 vanmorgen opstaan, morgenochtend weer dus ga over een uurtje mn bed alweer in, anders kan ik er neit uit komen.

Die misselijkheid loopt bij mij n beetje op, het begon met een weeig gevoel door de dag, vanmorgen hing ik kokhalzend boven het toilet. Dus verbaasd me niks als ik morgen of overmorgen daadwerkelijk moet spugen.. gelukkig maar dat ik volgende diensten nachten moet lopen, in elk geval geen last van morning sickness dan.

17. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Nog even een vraagje, in sommige forums zie je onder aan het bericht.

pendelen en dan meisje-jongen??
    Is hier een trucje voor?
    Lijkt mij namelijk ook wel grappig, hebben jullie al een voorgevoel?
    Op dit moment denk ik een jongen.

Liefs

18. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    @ evelienj ik kijk ook the voice! Heerlijk met hapjes als ik die wegkrijg en met een vriendin! Mijn nichtje komt ook gezellig ga ik het straks ook vertellen leuk!

Ik krijg trouwens echt al een buik, maar het is ook de tweede. Voel me vaak opgeblazen en misselijk. Zal binnenkort ook een foto plaatsen leuk!

19. evelienj

evelienj Actief lid

25 jun 2011
    283
    5
    18
    Gezellig met zn allen de voice kijken,
    manlief is gaan sporten dus ben alleen met mn kleine hondje.

Fijne avond!! Zeker met het leuke nieuws vertellen!!

20. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    Evelienj thanks! Jij ook veel plezier met kijken samen met je hondje!

Deel Deze Pagina