@Hoop: wat rot die onzekerheid, ik duim voor je dat je snel duidelijkheid krijgt! Hier alles weer rustig na bruin verlies van gister. Gelukkig is het bij een heel klein beetje gebleven. Had gister ook weinig last van mijn kwaaltjes, maakte me daardoor ook weer druk, maar vanmorgen 'heerlijk' misselijk, pijnlijke borsten en opgeblazen buik. lang leve alle kwaaltjes ; ) !!! Bij mij verder echt nog niks te zien, op mijn eigen rolletjes na ; ) Tis nog vroeg, dus zal nog wel even geduld moeten hebben. Fijne avond allemaal!
Jeetje weer veel gekletst meiden! Heb laatste 3pagina's niet gelezen. Zit op mn BB dus dat leest niet lekker door. Vandaag was manlief lekker thuis. Vanmorge met de hond en kat naar dierenarts. Flinke rib uit mn lijf! Daarna de weekboodschappe gedaan en nog ff de stad in geweest voor snowboots voor zoonlief. Liepen hema is en waren meteen klaar Snowboots, sjaal en een onwijs coole muts! Wil nog een skibroek ofzo maar weet t nog nie zeker. Fijne avond meiden! Ik ga TVOH kijke!!
Leeftijd: als deze kleine aterm word geboren is mijn oudste 1 jaar,10 mnd en 2wkn. Maar ben bang dat dat het leeftijdsverschil minder zal zijn. Peuter in China, heb ik ook gezien erg he. 18 doorgelopen mensen.... Hoop: en nu verder? Dit is niet wat je wilt horen/ zien bij een echo. Hoop dat je snel meer zekerheid krijgt. Hier nu weekend en daarna herfstvakantie. Helaas heeft vriendlief geen vakantie hopen op een beetje mooi weer kunnen we er lekker opuit.
Wilde de lijst in de club zetten maar deze tekst is te lang. Weet iemand anders hoe dit moet? Had hem ook al gespits in afspraken en 40wkn. Maar kon nog niet.
raar want je kan er toch ook gewoon in kletsen?? Erg jammer idd dan houden we het maar op foto's Misschien kunnen we er wel uitslagen van bezoekjes in kwijt en bijzonderheden. Zodat je voor een korte zwanger-update daar even kan kijken
Heb iets anders gemaakt. Hoop dat de eerste echo verhalen hier geplaats gaan worden. Dus dames die al geweest zijn, vul de lijst maar aan.
Hey meiden, Ik kom me hier aanmelden, ik ben er vandaag achtergekomen dat ik weer zwanger ben.. Vind het wel spannend omdat de laatste keer eindigde in een vmk maar we houden goede moed en blijven doorgaan Ik ben dan uitgerekend voor 30 juni maar als ons kindje net zo nieuwsgierig en geen geduld heb als ik zal het wel eerder komen Liefs Djonna
He meiden, Ik kom even snel vertellen dat de echo goed was. Ze denkt dat ik een paar dagen verder ben, maar ik zelf denk van niet. We wachten de termijnecho rond 12 weken nog maar af voor meer duidelijkheid.... Maar het hartje klopte!!! Trusten!
Val van verbazing van de bank af!!! Ten eerste die televiziering die naar Voetbal International is gegaan... Hoe kom je erop?! Welke idioot stemt nou op hun?! Maar dan de klapper waar ik niet bij kom met mn gedachte en letterlijk in tranen uitbarstte... Dat chinese meisje!!!!!!! Wauw k*lere. Heb daar geen goed woord voor over. Heb 5min met mond open en tranen in mn ogen naar die beelden staan kijken op t nieuws. 18mensen die niks doen! 2x aangereden... Hoe? Waarom? Ik vind dat die 18mensen + hufters die haar aanreden, vervolgd moeten. Dood door schuld. En die ouders... Jezus hoe kan je je kind alleen laten?! Sry moest t ff kwijt. Slaaplekker iedereen!
Nog even een kort berichtje. Afgelopen dinsdag was de vorm van de foetus anders als vandaag,het leek wel of er vandaag minder van over was...als ik het zo mag zeggen.Het is dat ik zelf het hartje zag kloppen,anders had de gyneacoloog de zaak als miskraam afgeschreven.Maar ze had niet goed gekeken,maar het was erg slecht te zien.Mijn man en ik hebben allebei een beetje het gevoel of dat ze met beiden echo,s de foetus er niet goed op konden krijgen(op de echo)aan de andere kant is er ook bruinverlies en zo,n raar gevoel in mijn onderbuik. De foetus was ook helemaal links bovenin ingenesteld,heb ik ook nog nooit gezien.Ik kon het me niet herineren van andere echo,s. We voelen ons erg verward en verdrietig.
Ik had gelezen begin deze week over dat kindje wat twee keer aangereden was, dat er kort geleden iemand in dat land was veroordeeld door de rechter... Die gene had een slachtoffer van een ongeluk geholpen en was vervolgens door de rechter veroordeeld om alle gemaakte ziektekosten te betalen :S terwijl hij dus NIET de dader was.... Daarom blijken die mensen (naja sommige waarschijnlijk) te zijn doorgelopen, is niet goed, dan denk je alsnog dump dat kindje bij een ziekenhuis en neem daar de benen dan ontloop jij zoiets belachelijks en dat kindje kan geholpen worden.
Goedemorgen.. Ik heb een genante vraag... maar stel hem toch.. Bij Tim had ik in het beginstadium als ik klaar gekomen was, vreselijk veel pijn in mijn onderbuik. Leek net of het fout ging, zo'n pijn deed het. Nu heb ik het bij deze niet... Nu maak ik me er zorgen over. Zit er dan niets? Of herkenbaar bij sommigen? Ik weet het, heel stomme en genante vraag. Maar vermoed dat het niet zo erg is als ik het hier stel... hihihi
Hoop: jeetje wat een onzekerheid, sterkte! Danielle: ik herken wat je bedoeld. Ik kon hieraan ook altijd goed merken of mijn baarmoeder goed gegroeid was. Misschien ben je nog iets minder ver dan toen je de eerste keer klaarkomen in de zwangerschap met Tim herinnerde.
Ja dat zou het misschien wel kunnen zijn. Geen idee hoe ver ik toen was. Ik vermoed wel wat verder eerlijk gezegd, omdat mijn vriend het toen wat spannend vond in het begin. Dus denk wel 12 weken.
Hoop; Sorry meid voor mijn domme geneuzel.... Ik kan me voorstrellen dat je even helemaal niet meer weet hoe of wat. Maar wat dan nu?...
Hmm ik lees dit op de site van een VK. Denk idd dat ik bij Tim wat verder was toen. Als je wat verder in de zwangerschap bent, kan het zijn dat je de samentrekkingen van de baarmoeder na een hoogtepunt vervelend ervaart. Het kan echter geen kwaad, tenzij je bloed- of vochtverlies hebt of weeënachtige krampen krijgt.
@hoop. Jeetje vreemd verhaal. Moet je dan binnenkort nog terug voor een 3e echo? Want nu weten jullie nog niks zeker. Sterkte hoor!
Haai haai... Hoop, wat een nare toestand... daar word je ook niet wijzer van... je hebt natuurlijk wel in een heel vroeg stadium al echo's gehad, misschien dat het daardoor moeilijker is om een goed beeld te krijgen. Ik weet ook niet wat ik je moet raden, de mensen die het beste antwoord weten zijn de artsen, ik vind het dan ook vreemd dat ze geen uitspraak doen over wat ze denken? Dat van dat kindje, pfff, echt gruwelijk. Ik ben vandaag 6 weken en heb het ingeluid met de eerste meer ochtendmisselijkheid (eerder had ik vooral een rot gevoel door maagzuur). Gelukkig hielp juist een flink ontbijt meteen en hoef ik niet over te geven. Met seks in het eerste trimester heb ik uberhaupt geen ervaring. Ik had met mijn dochter geen zin door de gammeligheid en nu ook niet