Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben nog niet bij de vk geweest en om hier nu het spoed nummer voor te bellen terwijl het nu gewoon goed gaat, tja, dan voel ik me zo'n zeur. Ik kijk of het nog een keer gebeurt, zo ja, dan bel ik ze wel en anders laat ik het zo. Iemand gaf als tip voordat je gaat slapen een paar dropjes en cola te gebruiken. Dit werkt je suiker voor de nacht wat omhoog.
    Cola, ik moet er nog niet aan denken maar ja, het is zaterdag;):D Aangezien de wijn, rose en weet ik eht wat niet meer mag, dan gaan we gewoon uit ons dak met cola hahaha

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi.
    @Lentekind je bent waarschijnlijk gewoon heel duizelig geweest, dan ga je ook zweten, het is heel naar.
    Ik zou idd even je vk bellen, misschien heeft zij nog wat tips.
    Mocht je weer duizelig worden, loop dan niet verder maar ga zitten, of nog beter liggen.
    Doe je dit niet, dan val je flauw.
    Het heeft te maken met dat je hele bloedsomloop nu heel hard bezig is met je baby.
    Ik had gister op die drukke vrouwenavond ook even het warm, en ik dacht, shit ik hoop niet dat ik duizelig wordt, maar gelukkig kon ik aan wat anders denken, heb ik m'n jas uitgedaan, en ging het goed.
    M'n vriendin weet ook niet dat ik zwanger ben, anders zou je zoiets nog even kunnen zeggen he...
    Ik ben vandaag ook wat misselijk, de potten van mvm stinken ook brrr.
    Wat houd die club precies in bloempje?
    Ik heb nl geen tijd om in 2 topics te lezen, en het te volgen.
    Morgen zwemmen.

3. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @Lentekind; Je zou ook even de weekendarts kunnen bellen hoor( gewoon je eigen dokter en dan hoor je het nummer van de smash arts), gewoon even om je bloeddruk te laten controleren en je suiker even prikken....Beter overdag als eventueel vannacht. Ik zou het wel doen hoor. Ben overbezorgd ;) sorry.

4. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Ik ben meestal het tegenovergestelde. Ik heb eigenlijk nooit wat. Ik heb me hier bij de dokter ingeschreven maar zou niet weten wie het zijn haha Als het niet meer voor komt dan laat ik het erbij en anders bel ik morgen op. Ik ben vandaag ook al meer aan het eten (nog meer!) En heb de hele dag terwijl ik wel bezig ben geen last. Ik had gister een drukke dag en misschien te weinig gegeten.
    Wel lief dat jullie allemaal zo meedenken en bezorgd zijn!

5. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

hoi lentekind,

Toen ik zwanger wilde worden had ik ook heel erg snel last van duizeligheid en dan voelde ik het op komen als ik dacht flauw te gaan vallen, het was zelfs zo erg dat ik tijdens het tanden poetsen op de badrand moest gaan zitten omdat ik staan niet vol hield en toen bleek ik ijzer te kort te hebben. Heb ik een kuurtje voor gekregen en alles is weer in orde, dus ik hoop dat het iets is wat meevalt :)

@ ik voel me weer eens zo onzeker... Ik had dit hele weekend met vriendinnen afgesproken en ik ben gisteren op stap geweest met vriendinnen want dit hadden we al ingepland en ze mogen niet weten dat ik zwanger ben dus ik ben gewoon mee gegaan ahhaah ik ben natuurlijk wel de bob geweest want dan hoef ik niet allemaal moeilijk te gaan liegen als ze vragen waarom ik niks wilde drinken. Alleen nu werd er gisteren echt overal binnen best wat gerookt???
    Zou dit heel erg zijn of omdat dit maar 1 avondje is zal het toch wel meevallen he? En Ik heb echt de hele avond gedanst en nu maak ik me eigen weer gek dat dit misschien niet goed is voor het kindje.

Ook vandaag ga ik met andere vriendinnen op stap, en zeg dit met dezelfde reden niet af. Dus sta ik weer in de rook en ik ga ook dansen anders zien ze dat er iets is omdat ik normaal echt een feestbeest ben. Natuurlijk heb ik al gezegd dat ik de bob weer ben hahah met ht motto dat ik geen in heb om te drinken omdat ik zondag geen kater wil hebben. Ook ben ik erg vaak de bob dus dat zal niet zoveel opvallen :p

Kuss

6. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Je kan toch afmelden, zeggen dat je moe bent, niet lekker voelt. Daar is nix aan gelogen. Ik moet er niet aan denken, kan echt de fut niet opbrengen ;)
    Succes

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Och 2x zal vast niet zo erg zijn...ik zou gewoon plezier hebben.
    En idd goeie tip de bob zijn omdat je zondag geen kater wil hebben.
    Wij zouden ook binnenkort visite krijgen, heb ik ook expres verschoven naar december, onder het motto; we hebben drukke weekenden.
    Zij houd wel van een borrel en meestal deed ik met haar mee, het is bij ons thuis dus ik kan moeilijk zeggen; ik moet nog rijden:(

Diegene die het nog niet heeft verteld..wat vinden jullie moeilijker het geheim houden op het werk, of voor de familie?
    Ik voor de familie, op het werk is het een makkie, of ik zou erg misselijk moeten worden, dan heb ik op het werk wel een probleem.

Oja zetten jullie die plaskan van mvm in de pot, en gaan jullie dan plassen?
    Ik vind dat op zich heel makkelijk maar ik voel dan wel met m'n billen telkens die rand van die kan:cool:

8. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ik zit morgen 6 jaar op dit forum!!!:D

9. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    @toerist; gefeliciteerd met je lustrum + 1 haha

10. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Nou ik kan het wel opbrengen want ik vind het ook wel super gezellig maar ik was bang dat het niet goed voor het kindje zou zijn :( Maar dat is dan niet, toch?? En als de bob moe is dan moet iedereen mee zeg ik altijd als ik de bob ben ahahah :D

Ik houd de kan gewoon vast en dan plas ik erin ahhahah.
    Ik was al bang dat ik het hele weekend geen plas op kon vangen i.v.m. vriendinnn die ook blijven slapen maar ik heb de kan en fles in de wasmand verstopt en daar gooi ik was bovenop hahah dus ik ga nu gewoon elke keer boven plassen. :p

Kuss

11. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Inderdaad slim dat je nu gewoon hebt gezegd dat je drukke weekenden hebt hahhaah. Die ga ik vanaf nu ook gebruiken denk ik :p hiihi. en tegen die tijd dat je hebt afgesproken dan wete ze al dat je zwanger bent toch en dan hoe je ook geen smoes te verzinnen ahahhah.

Ik vind het overal heel moeilijk om voor me te houden maar het lukt erg goed :D Collegá's vind ik ook erg moeilijk maar dat ik omdat ik nu soms erg zware clienten help wat ik nu eigenlijk liever niet doe maar ik kan nu nog niet zeggen dat ik zwange ben dus ik doehet gewoon maar lekker op mijn dooie gemakje ahhahh.

nou en aan mijn familie daar heb ik wel echt moeite mee !!! :( ook teen mijn goede vriendinnen vind ik het zo lastig want iedereen he het vaak overde toekomst en kindjes krijgen en dn moet ik me maar gewoon proberen te houden zodat het niet opvalt dat ik nu zwanger ben ahaahha. ik moet het nog zeker 2,5 week verborgen houden tegen iedereen maar als we het na d 2de echo vertellen dan moet ik het nog 5,5 week verborgen houden :(
    Kuss

12. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    @ Toerist, ik had verwacht dat ik het moeilijk zou vinden om mijn mond te houden maar tot nu toe valt het me mee. Gister een dag met mijn zus en moeder op stap en dat lukte goed. Aankomende week is mijn vakantie voorbij en dan zie ik mijn collega's onder ogen. Ik wil het daar pas vertellen na Sint. Dat weekend ervoor heb ik het de fam vertelt en dan mag mijn werk het van mij ook weten. Ik denk dat ik me prima kan inhouden met vertellen alleen eet ik wel meer tussendoor. Maar dat valt toch niet op haha
    Ik heb het gelukkig aan mijn vriendin al vertelt en dat is wel heel fijn.

13. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    zo weer even gezellig bijgelezen..ben aan het genieten van eindelijk een dagje niet zo misselijk en moe!! Hebben straks heerlijk een eindje gewandeld :D Ben nu wel beetje moe, maar doen lekker makkelijk met het eten en vanavond gewoon maar weer op de bank..

Wat betreft vertellen..ik vond het op mijn werk wel lastig aangezien ik zo vaak misselijk en moe was..had ook al 2 keer huilbui gehad na school dus hen het wel verteld aan collega's waar ik goed mee kan...Die reageerden heel leuk!! Ook verteld omdat er soms ziektes zijn op school zoals rode hond of de vijfde ziekte en dat moet ik dan wel weten i.v.m mijn zwangerschap. Eerste keer had ik niks verteld kom ik op school hangt er ineens een briefje: Kijk uit rode hond heerst..pas op zwangere vrouwen!! Tja toen moest ik wel...

Verder onze ouders weten het en 2 vriendinnen en mijn nichtje die als een zus voor me is..Heel leuk!! Verder houden we het even stil tot na de echo..hoewel je het al wel gaat zien vind ik..
    Vind het soms heel moeilijk om niks te zeggen en soms niet..ligt eraan bij wie..
    Zo weer een te lang berichtje getypt sorry :D

14. Juffie27

Juffie27 Fanatiek lid

24 sep 2011
    1.070
    0
    0
    juf basisonderwijs
    trouwens ik zie dat pendelen staan onderaan bij jullie...doen jullie dat zelf? ik kan dat niet.. ben eigenlijk wel benieuwd.. Kun je dat hier ook vragen aan iemand?? geen idee...zou ik wel leuk vinden!!

15. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hey meiden,

Ik heb het alleen nog maar aan mijn ouders verteld en 1 vriendin. De rest hoort het over een paar weken pas..

Vandaag een mindere dag. Bruin verlies en ongie gevoel. Heb ik vaker gehad en moet me er geen zorgen over maken maar voelt toch niet goed...
    Hopelijk dinsdag een mooie echo!

16. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Vervelend Joekie, maar gelukkig bruin en niet rood... Ongigevoel hoort bij het oprekken van je baarmoeder.

Ik heb het aan mijn ouders, mijn direct leidinggevende en mijn beste vriendinnen verteld. Net als de vorige keer aan iedereen met wie ik het ook zou delen mocht het misgaan.

Verder ben ik vandaag supersjachie, oei. :) En dat met dit mooie weer! Wel even naar de stad geweest op de fiets met mijn dochter, en een potje voor haar gehaald. We gaan zo langzamerhand maar eens aan zindelijkheid beginnen, hopelijk is ze dan al een beetje zindelijk als ze grote zus wordt.

17. Lentekind

Lentekind Fanatiek lid

5 feb 2011
    4.974
    2
    38
    Hmm Joekie, ik kan me voorstellen dat je die gedachte toch niet echt los kan laten. Het zou mij absoluut bezig houden als ik bloed zou zien. Dit omdat ik nog helemaal geen bloed heb gehad. Het zou raar zijn als het nu opeens begon. Ik hoop voor jou dat het ook snel weg is.
    Spannend dat je dinsdag voor een echo mag. Dat is al bijna!

18. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Pendelen: kan je hier op t forum laten doen bij onderdeel: Pendelen.
    De meiden die pendelen laten tijd en datum weten wanneer ze berichtjes kunnen ontvangen dat ze kunnen pendelen voor je. Je moet je voor en achternaam + geboortedatum meesturen in een pm + de vraag die je heb.

19. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Evenstar, hier ook flink chagrijnig op t moment. Eigelijk komt dat door mn man. Zoonlief gooide voor 4de keer in 2dagen zn beker drinken om en elke keer blijft mn man stokstijf kijken ernaar en doet niks tot ik m uit zn 'black-out wereldje' haal met de vraag of ie ff een handdoek kan pakken. Hij vond dat ik m afzeik als ik zeg: schat wat reageer je steeds laat? Schijnbaar is dat zeiken en heb t dus nu 4x moeten zeggen omdat ie al 4x er gewoon niet op reageert. Toen maakte ik ff duidelijk wat afzeiken is en ben m verbaal aangevlogen. Ging naar boven en ben in janken uitgebarsten pfff dis niet leuk dat zwanger zijn. Heb m ff flink op zn plek gezet maar twijfel nu of t toch aan mij lag of dat hij raar doet ....

20. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    :D hormonsters :D

Deel Deze Pagina