Juni 2012 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Laurie, 24 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1982

Danielle1982 Fanatiek lid

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    @Kamer; dit kleintje zal dan op de kamer van onze zoon komen te slapen als het zo mag zijn, en Tim krijgt een nieuwe kamer.
    Denk wel dezelfde teinten, en ook rustig. Hou niet zo van drukke dingen in slaapkamer. Dus basis rustig, met leuke accesoires van miss auto's oid.. Dat mag hij zelf wel uitkiezen...

@Namen; weet ze al... :D voor een jongen en een meisje.

Hier voelt het goed... Ik heb miss een brutale vraag.. Maar; de dames wie een MK al eens hebben gehad. "Wist" je toen van tevoren al dat het niet goed zat? Of voelde het wel gewoon goed.
    Ben zo bang dat ik er te weinig rekening mee hou dat het mis kan gaan.
    Maar ik voel echt serieus, al van alles oprekken onder in de buik. En vind dat een heel goed teken?...
    Verder trouwens helemaal nergens last van, niet van borsten, of misselijk oid. Alleen beetje sneller opgefokt.

PRobeer me wel echt tot 10 te tellen bij onze zoon. Want heb al paar keer gemerkt dat hij opstandiger wordt als ik zo gehaast en geirriteerd doe.. Aaah is toch ook zielig eigenlijk.. HIhihi
    Wat trouwens wel apart is, hij heeft deze maand al 3 x gezegd uit zichzelf dat "mama een baby in de buik heeft". Stellig ontkent natuurlijk. Hij kan het ook niet opgevangen hebben, want omdat we hem wel kennen, hebben we het er nooit over waar hij bij is.
    Maar is toch apart?

2. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    hey meiden, waarschijnlijk gaat het bij mij niet goed.

Vandaag vroege echo gehad aangezien mijn testen zelfde opbouw hebben als bij de BBZ en ik dit weekend ook liespijn had. Heb gebeld en mocht direct komen.

Echo gaf aan dat er beginnend vruchtzakje zit, komt overeen met tussen 3 en 5 weken zwangerschap. Mijn HCG is echter maar 113, dit is veel te laag. En lijkt dus niet op een goede zwangerschap.

Woensdag weer prikken om te kijken of er sprake is van een stijging. Maar eerlijk gezegd weten we het zelf al wel.

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @danielle 1982 hahah dat snelle opgefokt ken ik ook Hahahahhah
    maar even over je vraag , ik ben in jan zwanger geraakt en in maart ging het fout, ik heb het al die tijd geweten en wist ook dat het kindje er niet zou komen ik werd voor gek verklaard want ik moest toch blij zijn .
    de dagen na de miskraam kwam ik bij gyn om te kijken of ik schoon was en zei vertelde mijn ook van veel vrouwen weten het al van te voren er zijn een aantal die het overkomt maar een hele hoop weten gewoon dat het niet goed zit

en tja nu ben ik weer zwanger en het lijkt allemaal zo anders als de vorige keer zwangerschaps test reageerde gelijk en ben vol vertrouwen krijg 26 okt een echo om te kijken of alles goed is en is het kindje dan goed op groei en klopt het hartje dan ben ik in de volle overtuiging dat het goed komt !

4. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @laurie hoe hard het ook klinkt maar als je het zelf al weet dan klopt het meestal wel ik ken het ook ik heb het vorige keer gevoeld dat het niet goed was
    ik ga voor je duimen wonderen zijn nog niet de wereld uit .
    sterkte

5. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ja klopt, is al de derde keer dit jaar. Dus dan leer je je lijf ook wel beetje kennen.

Ik geeft de moed nog niet helemaal op (wel al voor 99%) zal woensdag wel laten weten hoe het is gegaan.

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik zal voor je duimen .
    even een vraagje heb jij laten testen waarom het steeds fout gaat zo nee volgens mij kom je nu er voor in aanraking als het deze keer weer fout gaat.
    we hopen natuurlijk niet

ik moet nu echt gaan heb een afspraak op het gemeente huis om de laatste dingen te brengen voor het trouwen en een afspraak met de goudsmit voor onze ringen

dus succes en ik hoop dat het allemaal wat beter word

7. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Nee, 2e keer was bbz en dat wordt als pure pech gezien. Dus waarschijnlijk nu de 2e mk. Ik wordt bijna 40 dus geloof niet dat ze dan nog gaan testen op reden mk. Ik heb op mijn leeftijd nu eenmaal een grotere kans op dergelijke dingen. En daarnaast hebben we al een gezonde dochter. Maar zal het inderdaad wel eens vragen!

8. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Ach jeetje.. Wat heftig.... Wat bedoel je met gezien de testen?
    Sterkte meid.. Maar miss gaat het nog goed? Ik duim....

@Maaike; ja.. ik had dus ook al zoiets verwacht. Net als je 'weet' dat je al zwanger bent voordat je ook maar een test hebt gedaan... Wel eng eigenlijk dat je het eigenlijk al weet, en dus eigenlijk ook niet oprecht blij kunt zijn?...

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Laurie: wat ontzettend verdrietig voor jullie! Ik vind het echt erg voor jullie.Heel veel sterkte de komende tijd!

Welkom Maaike,Joekie en Aloha! En van harte gefeliciteerd!!:)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Joekie, Aloha :D leuk jullie hier te zien!!!

11. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Mijn testen werden maar heel traag donker, het kan dan ook goed zijn maar vaak is het toch een minder goed teken. Vandaar dat ik al een slecht voorgevoel had gekregen.

12. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Hmmm ok, ik snap het. Hier worden ze ook elke dag iets donkerder maar nog geen knaltest.. Hé gats...

13. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik teste al wel heel vroeg positief (op 9 dpo al) dus test nu op 2 dagen na al 2 weken positief. Pas afgelopen weekend had ik mijn eerste knaltest, dat was in mijn geval waarschijnlijk een te trage opbouw voor een goede zwangerschap. Al kun je aan de kleur van de test natuurlijk niet altijd iets aflezen.

Dit is mijn testrijtje bovenste is van vandaag, daar was mijn HCG dus 113.

14. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    hmm het valt wel mee. Net nog een keer test gedaan, na anderhalf dag niet. (zo, zo, wel anderhalve dag niet.. ;))
    Sorry het kwam miss niet zo aardig over dat ik gelijk over mijzelf begon. Maar dacht het te herkennen. *knuf*

15. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Maar dat is toch een goede test? Geloof dat ik het niet goed snap meer...

16. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    @ Danielle: dat snap ik volkomen, ik realiseer me ook dat ik je angst kan aanjagen. Daarom geef ik ook aan dat het "kan" betekenen dat het niet goed is. Ik was afgelopen weekend ook echt blij met mijn donkere test.

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    het is inderdaad lastig , je weet gewoon niet hoe het loopt ondanks dat ik denk dat het nu wel goed zit kan het inderdaad de andere kant op vallen, waarom test jij zolang door ? zie wel meer mensen dat doen is dat om dat je zo een lichte zwangerschaps test had of heeft dat echt te maken met dat bbz.
    tevens vind ik ook al ben je bijna 40 als jij zo een test wilt vind ik dat ze jouw die ook moeten geven

18. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dit is hoe het bij mij gaat, vanaf vorige week woensdag dus.. (2 dagen voor NOD waarschijnlijk)

19. Danielle1982

3 apr 2008
    3.515
    1
    0
    Dat geeft niets.. ben me er erg van bewust hoe het ook kan gaan..
    Zeker nu we al een gezonde zoon hebben, vind het doodeng... Maar goed, ervan uitgaan dat wij het nog een keertje kunnen. Positief zijn!:)

20. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mag ik jullie vragen waarom jullie zolang door testen ?
    alleen omdat hij niet gelijk duidelijk kleurt ?

Deel Deze Pagina