Gek dat ze dan niet gewoon gelijk lopen. Heb je iets die het voor je mee telt moet je alsnog zelf opletten
He jammer nu moet ik opeens 32 dagen langer zwanger zijn!!! Nou ja daar ga ik voor. Die dagen was mijn zoontje te vroeg, wil ze deze keer wel graag uitdragen
Hallo allamaal, @roozjuh; wat hebben wij veel overeenkomsten, mijn vriendje heeft het zelfde probleem. Heeft dan wel de stap durven zetten voor ander werk maar er is simpelweg niets te vinden voor hem. Ik ben ook kapster en zou dus het zelfde antwoord geven als jij. En de laatste, wij hebben altijd problemen en hoge kosten aan alle auto's gehad, echt verschikkenlijk. (Vorig jaar hebben we een hele nieuwe gekocht doordat ik een meevaller had) 9 maanden beurs wil ik wel heen, die ander niet. Een meeting lijkt mij ook ontzettend leuk (we delen tenslotte best veel met elkaar) En de 3 vragen, nagels zonnebank weet ik niet. Haar, ik sluit me dus aan bij Roozjuh, maakt niet uit wat je erop smeert als je maar voldoende ventileerd en vooral niet te vaak kleuren!! Ik weet niet meer van wie die was maar leuk die foto van echo. En natuurlijk alle nieuwe mama's WELKOM!!!
Dames ik hou het voor gezien hier. Zal mijn vriend eens wakker porren hij is naast mij in slaap gevallen tijdens het tv kijken. Hopen dat mijn zoontje morgen wat langer uitslaapt. Zijn al 3 dagen om 6:00 - 6:30 wakker. 7:30 zou mooi zijn.
Ik ga het toch nog maar een keer neerzetten: zonnebank NIET doen, je hebt kans op een zwangerschapsmasker (ernstige en lelijke pigmentvlekken in je gezicht).
Ik zie maar 1 dag verschil en dat heeft te maken met de tijdzone denk ik. Misschien staan je foruminstellingen niet goed (bij een van jullie )
Verdorie, heb ik van de week nog ruzie met manlief gehad omdat hij wil wachten tot de kerst met het bekend maken aan ouders (ben dan al 14 weken). Zegt ie net in het bijzijn van een vriend van mn zusje: zwangere trut (liefkozend, maar ik kon wel even door de grond zakken)
Tja evenstar, klinkt idd heel logisch van die zonnebank. Te veel zon is ook niet goed voor je huid en dat staat wel overal.
Mogguh mamma's Nu moet je het wel aan iedereen vertellen Kylie, zou raar zijn wanneer je moeder het van een ander hoort.
ahhahah kylie, Mannen ppfff.... die weten ook niet wat ze wilen he ahhahah. nou dames Ik liep gisteren in de stad en mijn borsten deden toch pijn iK ben snel naar huis gegaan ahahah. ik was nog bijna betrapt door een vriendin van me want ik kwam de noppies uitgelopen en ik zag een vriendin van me een andere winkeln inlopen. ik heb niks gezegd want dan was ik betrapt ahhaha ik ben snel weggelopen Ik heb helemaal geen eetlust meer. ik heb gisteren met tegenzin een klein beetje ggeten de hele dag door maar het lijkt net of er een brok in mijn keel zit en dat er niks meer bij past, heben meer vrouwen dit? Roozjuh, balen zeg dat er zo een hoog kosteplaatje aan zat, maar gelukkig is de prijs nu minder gewoorden en nu hopen dat schoonouders het toch betalen ahhaha Succes en veel plezier voor de dames die een echo hebben !!!! Kuss
Wat lomp van je man Kylie (zwangere trut klinkt mij niet echt liefkozend in de oren, maar het leest waarschijnlijk anders dan het was). Als hij het zo belangrijk vindt om het te verzwijgen, dan mag hij zelf z'n mond wel houden Ik lust ook niks, en had dat met de vorige zwangerschap ook. Duurde tot een week of 16 (zucht, 10 weken...!), dus ik hoop dat ik rond de kerstvakantie weer een beetje ok ben. Het is wel in golven en crackertjes gaan altijd wel.
1e wonder: wat hebben we toch veel gemeen haha Werk jij als kapster? ik niet vanwege rug problemen. knip alleen mn man en zoon. iemand zei iets over dat tijd sneller gaat als iedereen het in je omgeving weet? nou nee hoor hier weet iedereen het maar heb idee dat de tijd nog net niet achteruit gaat pfff chanelle: whahaha oppassen dus als je weer een kinderwinkel in/uit loopt Iemand al stiekem babyspulletjes gekocht??
heey roozjuh, ik had gisteren bijna iets gekocht voor mijn vriend iets van een tut met i love papa ofzo ahahah maar ik had het toch maar niet gedaan omdat ik de 1ste echo wil afwachten. Daarna sla ik aan het shoppen ahahahah zal vriendlief leuk vinden Ik wil eigenlik toch eerst een klein beetje zekerheid. Want als ik zie dat het hartje klopt dan zal ik zelf niet meer z bang zijn dat het misgaat denk ik nu maar ja misschien blijft de grens 12 weken wel heel erg in mijn hoofd hangen Positiekleding heb ik al wel gekocht maar dat is niet voor de baby
leuk zo'n tut! die had ik ook gekocht. opmerking van mn man was, houdt ie niet van mama dan? zucht Wanneer is jouw echo? ben zo benieuwd aangezien jouw pendels zeggen 2ling
M'n laatste testen.. De kv is van gisterenavond (ik heb nog nooit gehad dat de teststreep donkerder was dan de controlestreep!) en de MvM is van vanmorgen! Bekijk bijlage 192845
mijn teststreep was bij MvM donkerder was idd grappig om te zien haha. Mooie testen hoor! Altijd leuk nog even een bevestiging he
MvM: heb nu 1ste week bijna achter de rug. Hoe zit t bij jullie? Heb idee dat ik weinig plas. 4de kan krijg ik nooit vol. Ben pas bij de 3de en dies nu tot de helft...
Ik mag pas over 1 week beginnen, 6 weken hé.. Bij de eerste zwangerschap pieste ik ongelovelijk veel, had niet genoeg aan 4 flessen in een week..