Even over dat zwangerschapsmasker heb er ook eentje overgehouden van mijn zoontje. Laat je niks wijsmaken dat hij na de bevalling weer wegtrekt! dat gebeurd dus mooi niet. Ben in januari naar de HA gegaan en heb een zeer agressief zalfje gekregen nu is het wel minder maar weg gaat het nooit meer. Vant zomer is hij weer erger geworden, terwijl ik niet eens zwanger was. Zodra de zon feller word begin ik met factor 50 te smeren 3x per dag. Als ik dat niet doe loop ik met een donkerbruin voorhoofd en een kring om mijn ogen. Zal eens een foto opzoeken van na de bevalling. Misschien weerhoud dat meiden hier om van't voorjaar lekker te gaan zonnen. Bekijk bijlage 192909 (niet op mij letten dit is een dag na de bevalling, wel de eerste keer dat ik mijn zoontje vast mocht houden)
heey lin, Ja voordat ik een test had gedaan met mijn vriend had ik ook al een paar keer gedroomd over dat ik zwanger was. Over een positieve test, over een innestelingsbloeding en een paar keer over een tweeling ahaahh dus eigenlijk geloof ik daar ook wel in maar of ik nu echt een tweeling gaat woren dat weet ik nog niet ahahah. Over 15 daagjes zullen we het zien hahah kuss
Ik heb ook maar 4 flessen. Ik vang ook alleen de "thuisplasjes" op. Ben niet supersecuur. Morgen breng ik het wel langs apotheek, ze komen hier niet. Ach, elk plasje is er 1 toch.
Boefjes mama; ja, je kunt het wel zien... Hier een vrouw uit het dorp heeft het ook zo erg. Ik zou dus idd echt niet onder de zonnebank gaan.
Doe ik trouwens zowiezo al niet onder de zonnebank.. Maar van het voorjaar wel uitkijken dus!! idd smeren, smeren smeren. Vind het wel leuk. Bij Tim had ik telkens een jas aan buiten, dus niemand zag echt mijn dikke buik. Nu kan ik hopelijk met t-shirtjes en hempjes alleen aan op straat lopen. Lekker pronken.
@boefjesmama: Jeetje dat merk je wel idd.. nou dan maar als bleekscheet de winter door! hahah Of van die zelfbruiners... dat kan toch geen kwaad toch..?? @Danielle: Hahah jaaa als we echt dik aan het worden zijn en dat mensen twijfelen of we nou dik of zwanger zijn kunnen we het gewoon verhullen onder een jas en vest en zo en als we echt een mooie bol hebben kunnen we van de leuke tuniekjes en strakke shirtjes aan en zo Heb er nu al zin in!!! Als alles goed gaat.. hihi
Ik ga normaal gesproken geregeld onder de zonnebank zeker om de week dus dat zal ik nu wel erg missen Maar ik ga de hele zwangerschap zeker niet zonnebanken want mij likt die straling ook niet goed en ja een zwangerschapsmaskern wil ik ook liever niet krijgen als wel. Dus ja dat word nog 8 maanden afkicken met zonnebanken. hahh inderdaad lekker pronken ga ik ook zeker doen met mijn buikje !!!
Als je heelveel drinkt, is de concentratie ook minder, dan is de urine alleen meer water. Het is niet zo dat je door veel te drinken ook daadwerkelijk meer hCG oplevert, lijkt me. Dus geen zorgen als je de flessen niet vol hebt.
Als alle zwangeren in Nederland per week al eens 3 kannen in zou kunnen leveren, hadden ze vast al genoeg. Zo denk ik, ieder beetje helpt toch!
Boefjesmama, jouw zwangerschapsmasker valt me helemaal niet op, kan alleen maar naar je ventje staren! Wat een mooi klein poppetje zeg!
Hi dames, ga zo even alles proberen terug te lezen. wat gaat he hard hier. Ik ben tijdens mijn eerste zwangerschap wel af en toe achter de gezochtsbruiner geweest. hele zonnebanken deed ik niet. heb nooit last gehad ergens van. Ik denk ook dat het een beetje aan je huid type ligt. maar het aller beste is natuurlijk om gewoon niks te doen.
Oeh oeh heb een nieuwe vraag vd dag! Hoe oud zijn jullie? Ik heb namelijk het gevoel dat ik de jongste ben.. word 12 november 24. Ben benieuwd!! x
Leeftijd: ben 25, 26 als de baby komt. Willen jullie weten of je zoon of dochter krijgt? Ik ben normaal heeeeeel nieuwsgierig, bij mn zoon moest en zou ik t weten. Maar nu totaal geen drang. Wil dan ook proberen te wachten tot de bevalling en dus niet bij echo al kijken als ik dat vol hou haha
Ik ben 31, was 29 toen mijn dochter geboren werd (nog even, ik werd een maand later 30). Ik zal 32 zijn als dit kindje geboren wordt. Ik voel me nu heel bejaard.
@evenstar: hahahaah bejaard!!! ga weg!! supermooie leeftijd! ik ben nou eenmaal gewoon een piepjonge mama-to-be hihi wou altijd al mijn eerste voor mn 25e @roozjuh: oh ik wil het ZO GRAAG weten! daar moeten we nog zo lang voor wachten maar misschien is het iets wat je vooral bij je eerste hebt of zo..?
Hoi meiden! Vanavond de tweede echo! Heb er zin in! Vraag van de dag: ik ben 29 en als het kindje komt als het goed is nog net 29 tenzij ik echt twee weken overtijd ga lopen.. Hoop ik echt niet
Ik ook... Helaas niet gelukt.. We hadden 5 jaar medische hulp nodig voor deze zwangerschap.. Trouwens, ik wil wel graag het geslacht weten! Kan ik leuke dingetjes kopen
Ja, dankzij de medische molen is dat.. Heb vanavond de intake bij de vk en ze wilde gelijk even kijken naar de kleine. Over twee weken de derde echo in het ziekenhuis en met 12 weken zwangerschap de 4e echo in het ziekenhuis. Zou liever zonder medische molen zwanger zijn geworden en dan wat langer wachten op de eerste echo