Oh jeetje Joekie bah wat naar... Nou extra gefeliciteerd dat jullie nu wel zwanger zijn en gewoon lekker positief blijven! Hou ons op de hoogte over de echo vanavond, je gaat waarschijnlijk het hartje zien kloppen voor de 1e keer he? spannenddd Ik wil ook leuke rompertjes kopen en zo, ookal is het er maar 1 om aan de muur te hangen hahahahha
Dank je! 't Is wel extra bijzonder denk ik ja.. Vorige week hebben we ook al een goede echo gehad waar we het hartje op zagen kloppen maar ik hoop dat het vandaag iets duidelijker te zien is allemaal Best spannend!
Lin, heb je de dokter nog te pakken gekregen? Ik weet hoe ellendig je je kan voelen als je zo misselijk bent. Echt machteloos voel je je. Ik wordt er zelf zelfs een beetje depri van Ik weet dat ik blij moet zijn dat ik uberhaupt zwanger ben geraakt maar ben op dit moment echt niet blij. Sorry voor mijn geklaag, moest het ff kwijt.
ik val middenin hele gesprekken wat tever terug gaat om voor mij te lezen maar ik wou me ook graag op deze pagina toevoegen, ik ben (voor nu) 23 juni uitgerekend van mijn 2de kindje. Moet ook eerlijk zeggen dat ik me totaal niet zwanger voel, heb geenéén klacht maar weet ook goed dat die zeker nog gaan komen haha.
baby2love welkom! joekie succes straks! wel klote van die mmm maar nu houden we t op een mooie plak beeb!! ik ga de keuken maar is in. koken waar ik totaaaaaaaal geen zin in heb maarja, t moet wel. anders eten we niks
Hier ook geen zin in koken roozjuh. Wij eten al dagen makkelijk. Gebakken aardappeltjes met kant en klare sla en minuut-lapjes, Staat zo op tafel en is toch voedzaam.
Meiden! Net terug van de echo en het zag er allemaal goed uit, het hartje klopte goed en de grootte kwam nu overeen met 7,3 weken. Over 3 weken weer een echo en dan kunnen ze het beter opmeten! Maar het belangrijkste voor ons was t hartje! Wat een opluchting! Natuurlijk nog geen garantie want het is nog heel klein (1,2 cm) maar voor nu is het gewoon helemaal goed! We zijn zo blij!
heej dames, @ danielle, op de site van mvm staat inderdaad dat ze blij zijn met elke druppel die ze krijgen dus met 3 flessen zullen ze ook erg blij zijn aahhahaha @celinac, nou de jongste ben je in ieder geval niet Ik word in juni pas 24. Dus ik ben of 23 of 24 als de kleine komt... ligt eraan of die eerder/ later komt want ik ben 12 dagen voor mijn uitgerekende datum jarig ahhahah. @roozjuh, mijn vriend en ik willen erg graag wteen wat het gaat worden maar dat is vooral omdat als ik een meisje krijg ik haar echt wil kleden als een meisjes meisje en een jongen wil ik erg stoer gaan kleden. En ik vind dat ik dan leukere cadeaus krijg ahhaah echte meisjes/ jongens cadeaus @joekie, heel veel plezier vanavond !!! geniet ervan.... @bloempje83, ik ben een paar keer goed misselijk geweest dus ik weet hoe een akelig gevoel dat is. Klagen mag best hor als je je zoveel beroerd voelt. @baby2love, welkom hier en gniet van het kleine mensje in je buik Hier hebben we vandaag een flink stuk verse vis gehaald. We hadden er zoveel zin in vanmorgen ahahha. Maar toen mijn vriend er vanavond aan begon werd ik me toch misselijk en ik ben snel gaan douchen ahahah toch maar wel opgegeten omdat dit visje toch wel prijzig was en het zo gezond is voor me. We proberen elke week 1 keer verse vis te halen bij de visboer of dit gaat lukken zien we nog wel ahahah. Vandaag veelste veel gesnoept balen ahhaha maar nu mag het stiekem wel he ahhah Kuss
Hallo dames!! Joekie veel plezier bij de echo! Girly wat fijn een kloppende hartje! wat een opluchting zal dat zijn als je dat ziet??!! Vraag vd dag> op het moment nog 28, als de baby komt net een paar weekjes 29, manlief is dan nog 33, half juni word ie 34. met de klachtjes gaat het prima hier, zie dat er een aantal meiden erg misselijk is, vervelend voor jullie! hoop dat het snel minder word. Hier ook al erg veel zin om straks (april/mei) (als alles goed mag gaan) te gaan pronken met de buik. Ook lijkt het me geweldig om babyspulletjes te kopen, maar wacht toch maar tot na de echo!! Dames die morgen een echo hebben, veel plezier!! Liefs
Girly wat fijn dat je een goede echo had! Baby2love, welkom en gefeliciteerd!! Hier net terug en de eerste uitwendige echo gehad!! Het hartje hebben we voor het eerst erg duidelijk gehoord!!!! Echt ontroerend zeg!! De verloskundige gaf aan dat ik bij ongerustheid altijd even mag langswippen voor een echo dus dat vind ik wel super lief!!
Joekie, wat ontzettend fijn voor jullie!!! Ook fijn dat je mag komen wanneer je wilt! Geniet ervan!! Liefs
Nou Joekie, Erg fijn dat alles goed is met het kleine beebje !!! En nu lekker even tot rust komen met vrienndlief en heerlijk genieten omdat jullie je even geen zorgen hoeven te maken Kuss
Meiden met een kloppend hartje en een goede echo: Gefeliciteerd! Het lijkt wel of mijn buik echt elke dag groter aan het worden is. Optisch bedrog is ook aanwezig bij mijn ogen hahaha
Wat fijn dat t bij jou ook helemaal goed is! Super he? Ik ben trouwens 31 (tot zaterdag dan) daarna alweer jaartje ouder 32 dus!!
Zal van de week ff proberen, heb geen computer momenteel! Maar is ook niet heel duidelijk, de foto! Live was t duidelijker!