Ja was bij mij ook nog een beetje vaag, maar hoe vaker ik er naar kijk nu begin ik toch wel het vruchtje erin te herkennen.
Hey meiden, jullie zijn weer lekker aan het kletsen, viel bijna niet tegenop te lezen Vandaag 6 weken, jeuh voelt als een hele mijlpaal! Wat kwaaltjes betreft valt het erg mee, had wat last van trekkend gevoel in onderbuik en wat misselijk bij vlagen, maar vandaag nergens last van eigenlijk... Daar komen de zorgen weer Wordt er echt een beetje gek van, moet me er toch aan proberen over te geven en gewoon wachten tot de echo kan toch niet meer doen. Maar ik las al dat veel van jullie het zo ervaren. We moeten het er maar mee doen! (borsten doen trouwens nog wel steeds zeer, volgens mij zag ik er gister zelfs al wat striae op! ieiehh ) Vandaag lag de brief van het zkh op de mat met de geplande afspraak, mag 9 november op echo komen gevolgd met afspraak bij kl. verloskundige.... En ja hoor, zul je net zien dat ik gister op mijn werk heb toegezegd die dag te werken (zit in het onderwijs, werk normaal alleen maandag en dinsdag, elke dag extra is welkom, maar nu dus ff niet) Morgen maar snel ff bellen voor een nieuwe afspraak. @ Vraag van de dag: ben 29, word 30 op 25 juni en ben uitgerekend op 19 juni, dus zal er om hangen... @ Lin hoe staat het met de misselijkheid?
Klein was hij zeker 47 cm en 2850 gram. Nog best veel voor 35,4 wkn. heb de foto trouwens verwijderd ivm evt. meelezers.
Bij mijn zoontje was zou ik 29 zijn geweest als hij geboren werd maar was nu 28 jaar. Bij dit kindje ben ik 30. Sinds vandaag echt een buikje aan het krijgen. Vrijdag met een vriendin afgesproken maar mag er wel om denken wat ik ga aandoen.
boefjesmama, das lekker licht knulletje geweest dus Mijn zoon was 2805gr, lengte weet ik niet. dat wilden ze niet meten. hier zeiden ze trouwens bij 36weken zwangerschap dat hij al 7pond was....
Lengte is later geschat door CB. Maar hij zwom in maat 50. Kleiner hebben we niet gekocht. 2805 is ook niet zwaar. Met hoeveel weken is hij geboren dan? Mijn zoontje lag ook nog eens in stuit waar ze met 8cm pas achter kwamen. Maar goed dat hij niet zwaarder was anders was het een keizersnee geworden.
hij is geboren met 40weken en 2dagen. Ik kreeg 2x een echo bij 2 verschillende gyn. en ze zeiden beiden los van elkaar dat hij flink was. ben bevallen via ks. zijn hartslag was te laag dus moest naar ok. gyn zei ook iets van dat hij waarschijnlijk te groot zou zijn voor natuurlijke bevalling. nou na bevalling is de kleine naar andere kamer gebracht, heb m niet gezien, ik werd dicht gemaakt en na half uur mocht ik naar de kamer eindelijk en toen zag ik m liggen en vroeg me af waar de andere helft van mn kind was wond van ks is trouwens ook flink zei mn vk. waarschijnlijk extra groot gemaakt voor 'mijn grote knul' wat een prutsers ook! maar mijn bevalling was een hell hoor. maar das een heel ander verhaal
Erg is dat he dat je je kleine niet krijgt te zien. Ik kreeg hem ong 1min. op bij borst daarna is hij met mijn vriend naar de KA gereden en 3 uur na de bevalling mocht ik pas naar hem toe. Ligt je kindje dan in een couveuse en je mag alleen je hand door een gat steken om hem even aan te raken. Pas de volgende dag mochten we buidelen.
Ik ga morgen de pagina's terug lezen, ga straks lekker naar bed. Ik heb van de HA emasafine gekregen tegen misselijkheid, ik heb eerst een halve genomen, op zich werkt dat goed, ik heb m'n gehaktbal laten staan met het eten. Hebben diegene die dit slikken last van; kan de rijvaardigheid beinvloeden? het staat nl op die medicijnen.
Stiekem hoopte ik dat ik misselijk was of z,n hongergevoel had! het is een teken dat het goed zit met je zwangerschap.Ik begrijp wel dat het moeilijk is hoor meiden,want ik ken het,was bij mijn goede zwangerschappen ook ontzettend misselijk.Maara wat had ik nu graag gehoopt dat ik misselijk was,want dan had ik zeker geweten dat het goed zat.Ik ben nu een lopende tijdbom
hey meiden.... @lin wat vervelend van dat spugen, ben zelf ook al de hele dag misselijk, maar spugen hoef ik nog niet! @silinac...(als ik het goed schrijf) bij mij ook nog geen verandering in de borsten dus geen zorgen maken. iedereen reageertweer anders op de hormonen. nou zoals ik al zei hele dag misselijk, en vreselijke pijn in mijn onderrug.. is niet normaal, en weet ook niet waar het vandaan komt. hier ook nog ionzeker, zoveeel vragen *ben ik wel echt zwanger>>!?? komt denk ik door mijn verleden, dus nog maar is een test gehaald, en ja hoor gewoon een streep. hij blijft wel lichter dan de controle streep. maar goed streep is streep! nog 3 weekjes wachten, 16 nov. vroeg echo... pfff wat zou ik blij zijn als ik ons wonder kan zien en het hartje kan horen...! fijne avond dames
Dag later pas? Nou wat gek. Ik mocht hem idd ook 1min ff snel zien maar je zit dan zo vol met emotie dat het 2sec lijkt. Laten we nu hopen op normale bevalling
Goedemorgen dames! Ik lig weer zon 35 pagina's achter.... kletsmajoren zal kijken of ik strax nog wat kan terug lezen maar moet ook nog aan het werk en een evenement organiseren.....
evenement organiseren? je maakt me nieuwsgierig MOGUH! heb eindelijk beetje goed geslapen. helaas begint de dag weer haha Had nog wel ff paar uurtjes willen blijven liggen maar helaas
We organiseren hier vanuit de kerk ieder jaar een wintermarkt ik zit in het bestuur van de organiserende groep. Omdat de voorzitter zijn termijn erop zat en er nu een nieuwe is heb ik de organisatie op mij genomen. en aangezien 6 weken snel voorbij zijn moet er nu echt wat gebeuren
Goedemorgen dames. weer een nieuwe dag...! en gelijk weer misselijk toen ik opstond, me zoontje heeft gelukkig redelijk lang geslapen. tot half 9! en me rugpijn is ook wat minder geworden.! hoe is het bij jullie...?