Ik test zolang door om al enigszins voorbereid te zijn op eventueel slecht nieuws. Maar dat is puur persoonlijk, je wordt er natuurlijk ook knettergek van. Bij mijn miskraam zagen we de testen vanaf 3 dagen na NOD een knaltest steeds lichter worden en toen wisten we dus al dat het fout aan het gaan was. Het is voor mij een soort zelfbescherming om geleidelijk aan het nieuws te wennen. Maar ik vond de onbevangenheid bij mijn eerste zwangerschap waar ik ook maar 1 test heb gedaan heerlijk. Je kunt er toch niets aan veranderen, het komt zoals het komt.
oke ... begon al te twijfelen heb gisteren getest ( wel met ochtend urine) maar de test streep stond er eerder dan de controlle streep. en zijn even donker als het niet donkerder is .... dan heeft het toch weinig zin om nog een keer te testen toch ? oeh word echt hellemaal gek ben blij als ik 6 weken en 3 dagen voorbij kom zonder bloed verlies en de 26 okt een goede echo heb want pffff
Ja, je moet ook gewoon geloven dat het goed zit.. En erop vertrouwen. Hoe moeilijk ook. Mijn testen zijn nu op, en koop ook geen nieuwe meer. Tis goed zo. Volgende week VK maar eens gaan bellen aan het einde van de week. En we gaan er gewoon voor! En wat Laurie ook zegt; het komt hoe het komt. Klinkt wel heel simpel, maar zo is het wel.
ja aan een kant heb ik er ook wel vertrouwen in het is allemaal nu zo anders maar zit echt op het randje van de roze wolk want vorige keer is mijn zwangerschap echt niet leuk geweest echt tot huilens aan toe dat het niet meer hoefde had toen veel buikpijn en tot op heden heb ik dat nog niet
Hallo dames! ten eerste laurie sterkte met alles, hopelijk horen we woensdag iets beter nieuws. Missy maaike, ik las dat jij de 26e al een echo hebt? is dat ivm met eerdere miskraam? Ik heb in juni ook een mk gehad met 5w3dg. Ik moet de verloskundige nog bellen, dat wou ik dond of vrijd doen, bij ons in de regio is de 1e echo pas met 10/12 weken, hoop dat ik ook wat eerder mag, Vind het enorm spannend, bij elk krampje steekje denk ik dat het mis gaat, wel veel last van afscheiding, hebben jullie dat ook? Liefs
hoi evelien, wij liepen zo ie zo al bij fertiliteiten omdat ik in een rolstoel zit ... en heel veel medicijnen had gebruikt dus kreeg zo ie zo al eerder een echo . maar ik weet zo ie zo dat je met een miskraam eerder een echo kan krijgen . ik ken het bij alles wat ik voel denk ik het zou toch niet elk steekje elke pijntje denk ik shit niet weer . na hoeveel weken is het bij jullie fout gegaan ? bij mijn bij 7weken en 3 dagen bij de eerste echo die wij kregen bleek het kindje achter op groei het had te grote van een kindje van 6 weken en 2 dagen hartje klopte wel volgende dag bloed verlies hartje klopte nog wel en die dag erna was het over.... hoe zorg jij dat jij nog een beetje kan genieten en voel je voor de rest zwanger ? liefs
Hoi Ik was maar kort zwanger, 5w3dg, aanstaande donderdag ben ik ook weer 5w3dg, stom he maar daar zie ik tegen op. En ook maak ik me zorgen omdat ik eigenlijk helemaal niets voel!! wel ongeveer 2x per dag en savonds een aantal keer rechts onder steekjes, uitlopend naar de liezen. en veel afscheiding? verder niks niet misselijk, niet duizelig, niet moe, niet vaker plassen,geen erge honger. Daarom inmiddels ook al 10 testen gedaan, maar die zijn echt knal, knaller dan de controlestreep. sleep me er nu doorheen met elke avond, zo weer een dag extra! Liefs
Zo daar was ik weer! jeetje er is veel bijgekletst vandaag...moest echt even alles teruglezen. Wat fijn dat er weer nieuwe meiden bij zijn gekomen gefeliciteerd allemaal en ik hoop dat jullie ondanks sommige verdrietige ervaringen toch kunnen gaan genieten. Hoewel dat waarschijnlijk pas echt kan na een echo of bij 12 wkn. Door julie berichten sta je toch weer stil bij het feit dat het ook mis kan gaan... Ik heb zelf 2 keer getest..ik had gelijk een dikke vette streep op NOD vorige week en paar dagen daarna clearblue met indicator 3+. Ik heb er nog 1 liggen gewoon met streep wellicht doe ik die nog wel, maar daarna test ik niet meer. Maar goed ik kan me voorstellen dat je dat met een lichte test wel doet... Vandaag weer gewerkt..heb het al aan 2 collega's verteld die reageerden supereuk! Die staan ook dicht bij me en daarvan heb ik ook steun nodig mocht het wel verkeerd gaan... Maar zo leuke reacties!! Daardoor merk ik dat ik zelf ook het beter besef..erg fijn gevoel!! Morgen is mijn moeder jarig en die wil ik ook verrassen... Oh ja afscheiding heb ik ook meer sinds paar dagen wel gewoon doorzichtig of wittig...en steekjes regelmatig. Was erg misselijk, maar nu al 2 dagen niet....tja dat hoort erbij hoop ik...
@ evelienj ik snap dat je tegen donderdag opziet..is wel begrijpelijk. Als je dikke teststrepen hebt en toch wat klachten moet je je daar maar aan vasthouden dat is toch positief!!
juffie 27 jij ook gefeliciteerd weet je wat het is je weet het gewoon niet , althans ik wist vanaf het eerste moment vorige keer dat het foute boel was had rare buikpijn en voelde gewoon niet goed, nu ben ik wel meer positief sta met een voet op de roze wolk maar de andere hou ik toch stiekem bij de grond zodat mocht ik toch van de roze wolk worden gegooit dan kan ik het stiekem opvangen. evelienj ik zie vooral op tegen week 6 die week kreeg ik vreemde buikpijn en een drupje bloed verlies en bij week 7 en 5 was het hartje gestopt met klopen zo ie zo zie ik tegen 16 okt op dan was ik uitgerekent gelukkig word de pijn wat verzacht door het nieuwe kleine wondertje in mijn buik. we peppen elkaar gewoon op ik voel ook nog niet veel met vlagggen misselijk maar vooral heel humeurig ben snel op mijn teentjes getrapt.
Hoi Ja dat spreken we af, we peppen elkaar gewoon op tot we een goede echo in handen hebben!! ( weet dat het dan nog mis kan gaan, maar vind dat we dan echt mogen gaan genieten!!!!!!!!) Kom net onder de douche vandaan, heb iets stoms gedaan, zag nog ovulatietesten liggen, en denk waarom niet (testziek), en ja hoor een , heb weleens gelezen dat die ook positief uit kunnen slaan? Liefs aan alle zwangere dames!!!!!!!
Ja buikpijn heb ik ook, maar kan het eigenlijk niet eens buikpijn noemen. Meer een trekkend gevoel? Herkenbaar? En dat is eigenlijk continu.
@ missymaaike ja ik snap het is een soort zelfbescherming dan...ook wel goed als dat goed voelt voor je. Fijn dat je je nu wel positiever voelt.. Kan me goed voorstellen dat 16 okt lastig is..je denkt er dan toch aan..je hebt gelukkig wel iets wat je leed kan verzachten. Dat oppeppen lijkt me inderdaad erg belangrijk..komt goed!! @ evelienj haha grappig...ja klopt ja die testen geven bij zwangerschap ook vaak positief aan.. Heb je nu al je testen gebruikt? Of ga je nog meer testen... Ik vind ook dat we na een echo wel meer kunnen gaan genieten..hoewel dat doe ik ook wel. Ik heb een goede eerste zwangerschap gehad en nog nooit (klopt af) een miskraam dus dan sta je er gewoon anders in.. Onze lieve kleine man slaapt sinds gister in zijn peuterbed...dag ledikanje snif snif. Maar hij zei dat zijn oude bedje voor baby's is ..hoe toepasselijk haha.
hahah ja ovulatie testen kunnen ook zwangerschap aan wijzen dat zit namelijk zo als hcg een groen balletje is en lh een rood balletje zoekt de zwangerschapstest echt naar een groen balletje maar een ovulatie test daar in tegen die zoekt gewoon naar een balletje en maakt niet uit of die groen of rood is . ik ken het en bedacht me net heb ook nog 10 ovulatie testen liggen die heb ik dus maar laten verstoppen ( in de kluis die ik niet open krijg) door mijn vriend wil gewoon niet de hele tijd gefocust zijn op het feit het fout kan gaan en als je blijft testen dan blijf je daar toch mee bezig. maar gisteren ook een ovulatie test gedaan na me zwangerschaps test dus ken het wel . en ik vind dat wij nu al mogen genieten , ik heb gelukkig wat afleiding ga 23 maart trouwen en heb net mijn trouwjurk besteld dus ga me daar op richten hoe oud ben jij trouwens en na hoeveel ronds na miskraam was het weer raak bij jullie ? liefs
@ Danielle ja dat heb ik ook, maar meer een zeurderig gevoel..voelt echt als oprekken.. maar niet continu.. tja er gebeurt gewoon al veel daarbinnen.. Verder af en toe kleine steekjes richting de liezen..
danielle dat trekkerige gevoel heb ik vooral als ik in bed lig , dat was een van de dingen dat ik wel is dacht dat het raak kon zijn
@ missymaaike wat leuk dat jullie gaan trouwen!! Dat zorgt zeker voor afleiding.. Lijkt me ook wel leuk met een dikke buik in een mooie jurk
ben in mei 28 geworden, dit was de 3e ronde na de mk, mede misschien zo snel door de ovulatietesten. gebruikten we voor de mk nooit, maar vond het erg spannend dus toch maar gaan proberen. Nou dames, rustg aan allemaal, ga lekker in de bank hangen! Tot morgen Liefs
ja het enigste is wel dat ik in een rolstoel zit althans meer en deel van de tijd dus mijn trouwdag word wel wat anders dan andere . maar kon vandaag eindelijk beslissen over mijn trouwjurk want nu weet ik dat ik zwanger ben en dus rekenign moest houden met een buik en dit is dus mijn jurk die ik besteld heb en ga passen